. BU BENİM İLK HİKAYEM UMARIM BEĞENİRSİNİZ

102 2 2
                                    

Yıl 2029 nüfuz 100 milyar suç oranı %100

Amerikan hükümetinin başı suçlular ve hapishanelerle derttedir.

Cezaya çarptırılan suçluların sayısı kontrol altına alınamamakta, bu nedenle de hapishaneler kapasitelerinin bir hayli üzerinde sayıda suçluyu barındırmaktadır.

Bu soruna çözüm olabilecek son çare ise son derece ilginçtir. 12 saat içerisinde suç işleyen bir suçlu ne yakalanacak ne de cezalandırılacaktır. Polise başvurulmayacak, hastanelerden de yardım istenmeyecektir. Bu 12 saat boyunca suçlular, bir şekilde suçtan etkilenen insanlar ya da sıradan vatandaşlar tarafından cezalandırılacaktır.

zenginler iki yolla arınma yapmakta para ile kimsesiz insanları satın almakta yada sokakçetelerin yakaladığı kişilerin klüp işletenlere para karşılığı ile satıp işletenlerinde zenginleri ticari yolla Eğlendirmesi.

Saat:16.02 yıllık arınmanın başlamasına 1 saat 58 dakika kala

tüm bankalar paralarını boşaltmış ve işyerleri kapatılmıştı herkes evlerine dogru yol almıştı bile ben ise dışarı çıkmak için hazırlıklarımı yapmaya başlamıştım ben bugün oğlumun intikamını alacaktım

Saat:17.30 yıllık arınmaya 30 dakika kala

Mark ve Marry marketten çıkarken Marry bir adamın Mark'ın üzerine doğru gelip ona çarptığını görür ve hemen yanına gidip Mark'ı kaldırır ve adama dogru bakar adamın korkunç bir maske giydigini görür ve hemen Mark'a arabaya binmesini söyler arabaya binerek hemen oradan uzaklasırlar sonra araba aniden durur Mark hemen arabanın etrafında bakar ve arabanın altındaki kablonun kopuk olduğunu görür.

hemen telefonlarından yardım isterler ama kimse gelmez Marry, Mark'a buranın sehir merkezi olduğunu ve herkesin buraya arınmak için geldiğini söyler ve Birden bir araba görürler ve yardım edin diye bağırırlar ama araba öylece durur içinden birisi iner ve onun markette Mark'a çarpan adam olduğunu görür ve takip edildiklerini anlarlar ama adam yanlız değildir yanında 2 motosikletli 3-4 tanede silahlı adam olduğunu görür ve hemen kaçmaya başlarlar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Arınma GecesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin