Kapitola 27🎉🎉Po Dlouhé Době

163 15 2
                                    


Dnes jsem to zase chtěla zrušit kvůli mé nemoci. Ale co bych pro vás neudělala. Taky jsem to udělala protože když jsem se podívala na moji knížku tak tam bylo 540 čtení a 95 hvězdiček? Jako cože? Děkuji moc. Dáme do konce července 100 hvězdiček?

Je 10:00 a ještě nikdo nepřijel ani nepřišel. Mám teď docela šanci že bych do 12:00 nikdo nepřišel. Potřebuji totiž koupit dárky klukům a hlavně ozdoby do obýváku kde se budou odehrávat vánoce. To znělo blbě ale tak co no.

Možná bych se mohla podívat na půdu jestli tam nejsou nějaké ozdoby.

Jdu z pokoje a jdu nakonec uličky. Není moc dlouhá ale vypadá tak. Jsme Nakonci uličky a vidím půdní dveře. Které jsou na stropě. Určitě znáte takové to když za ně zatahnete tak se otevřou. To co jsem teď řekla jsem i udělala.

Vyšla jsem schůdky a ocitla jsem se na půdě. Hezké místo. Ale pro mě není hezké tím že naposledy v Americe jsem na naší půdě spadla a rozbila si hlavu. Jsem šikovná.

Proto nemám ráda půdy. No nebudu to okecavat jdu hledat vánoční ozdoby jestli tady budou. Jdu kolem a najednou uvidím knihu která vypadá jak z 19 století. Divné. Co by tady dělala kniha.

No.. Nebylo by špatné se do ní podívat. Ale co když to bude špatný nápad. Teď jsem se cítila jako v hororu. No jdu jí otevřít.

V té knize 😂
Pokud jste jí otevřel jste na dobré možná i hodně nebezpečné cestě.

Každých 10 let zemře matka dítěte. Možná ti to přijde špatné že je ti 17 a tvoje matka ještě nezemřela. Je to možná dobře možná zle. Abych ti vysvětlil a co jde je to dědická smlouva. Každá matka toho dítěte z máměné strany zemře. Až ty budeš matka nezemřeš. Jsi totiž jiný člověk. Tvoje matka si vzala tvého otce. Tvůj otec není člověk je to jakoby upír ale není to upír. Někdy má takové přiblblé vtipy o tom jak vypil jeho táta 5 litrů krve a tak. Je to pravda ale jak říkám ty nezemřeš ty přežiješ. A tím zničíš tuhle knihu. Bude to dobro nebo zlo. Proto když se ptáš své matky o tom proč tu není její matka řekne ti zemřela byla už stará. Měla teprve 40 let nebyla stará. Níc o ní bohužel nevíš stejně tak i o své prababičče. Neboj se teď víš pravdu ale nikomu to neříkej obrátí se tvoje štěstí ve zlo. Možná i naopak. Kdo ví? Bůh ví. Možná ti to pomohlo možná ne. Vím tohle jsem neměl psát ale i měl. Nikdo to nečetl každý se toho bál jen ty jsi odvážná. Víš proč se Báli všichni? Nebyli to z půlky upíři. Ty nejsi upír ale z tátové strany dědeček byl upír. Doufám že si to budeš pamatovat pokud ne máš opravdu velkou smůlu. Doufejme že vše bude tak jak si to bůh bude přát. Ahoj....

Konec

A dopr......

Jako co to je?

Nechápu

Nevím o co jde.

Dobře tohle je hrozné. Jak tato debilní kniha může říct pravdu?! S knihou jsem hodila o zem a utíkala dolů do pokoje.

Hodila jsem sebou o postel a šla brečet. Brečela jsem asi tak deset minut dokud mě ne vystrašilo zvonění z mobilu.

Sedla jsem si na kraj postele a podívala se na mobil. Byli to rodiče.

Zvedla jsem to a hned jsem slyšela tátův hlas.

T: je jako táta a Y:jsi jako ty😊doufám že chápete.

T:ahoj zlatíčko je vše v pořádku?

Y:jo je vše v pořádku. Jenom

T:co

Y:nic já jenom kde máme vánoční ozdoby.

T:jo tak ty jsou na půdě úplně vzadu. Je to tam i napsané. Hlavně nespadni jako minule.

Y:jo neboj tati už jsem s toho vyrostla

(smích z obou stran)

T:no tak dobře já už půjdu jdeme na oběd k tetě. Buď opatrná. Jo a pozdravuje tě babička i teta.

Y:jo jo taky je pozdravuji. Tak ahoj

T:ahojky

Konec hovoru

Malém jsme se vykecala o té knize ale zase jsem se dozvěděla kde jsou ozdoby.

Když se konečně odvážním jit znova na půdu tak znova mi někdo zavolá tentokrát Lisa. Doufám že už tu nebude.

L:ahoj v 14:00 jsme tu ahoj.

Řekne a tipne to. V tomhle jí tak úplně 'miluji'.

Jsem na půdě a jdu úplně dozadu jak řekl táta. Když se ocitnou u té knihy kde byla už tam nebyla. Divné psát to tam.

Ano přesně jak táta říkal. Jsou Nakonci a je tam napsáno vánoční ozdoby.

Beru krabici a rychlím krokem jdu zpátky dolů.

Tentokrát nejdu do pokoje ale rovnou dolů do obýváku kde je připraven i stromeček. Pokud by jste se ptali proč tam teď je tak jsem ho dali rodiče. Jo jak odjeli tak mi máma dávala stromeček. Nepsala jsem o tom ale prostě už tam je chápeme jo?

Když mám vše hotové tak už je 13 :29

Skvělý čas se jít na obědvat.

Lidi

Dala jsem to napsat další kapitolu

Jak si užíváte prázdniny? Já docela dobře.

I purple you A.R.M.Y 💜

Školní Láska (Min Yoongi) Kde žijí příběhy. Začni objevovat