Hatırlatma:
Jisoo gittikten sonra Jennie'nin yanına yürüyüp sandalyeye oturdum ve ona bakmaya başladım. Sanırım bana ne olduğunu anladım. Ben hiç olmaması gereken bir şey yaptım. Jennie'ye aşık oldum hemde sevgilim varken. Yani eğer hala sevgiliysek...
•
Jennie'den
Gözlerimi karanlık, uçsuz bucaksız bir yerde açtım. Etrafta birinin olup olmadığını anlamak için bağırıyordum. Tek sorun ise sesimin çıkmamasıydı.
Önümde sanki bir ekran varmış gibi bir kadın, adam ve kız belirdi. Daha dikkatli bakınca bunun ben, annem ve babam olduğuna anladım. Video gibiydi izlediğimde babam annemi dövüyor sonrasında ise öldürüyordu. Silah elime geçince ben babamı öldürüyordum. Jungkook geliyor ve onun evine gidiyoruz.
Ertesi gün bir hastaneye geliyoruz ve siyah saçlı bir adamla konuşmaya başlıyoruz. Sonra bir odaya gidiyoruz ve orada kendime zarar veriyorum ve beni kızıl saçlı kadınla bugün bulunduğum odaya getiriyorlar. Bir süre sonra kızıl saçlı kadın çıkıyor ve içeri siyah saçlı adam geliyor ama yanında bir kadın var ve el ele tutuşuyorlar yüzümdüşüyor aynı şu anda düştüğü gibi. Kalbim sıkışmaya başladı.
Neden o kadını kıskanıyorum ki ben. Tekrar ekrana odaklandım. Adam ve kadın odadan çıktı hemen ardından odaya Jungkook, kızıl saçlı kadın, turuncu saçlı kadın, turuncu saçlı adam, kızıl saçlı adam ve mor saçlı adam girdi. Gözlerim siyah saçlı adamı aradı ama bulamadı. Biraz konuştuk, birkaç saat sonra kızıl saçlı kadın dışında herkes çıktı. Ben ve kızıl saçlı kadın biraz daha konuşuyoruz sonra gözüm babama takılıyor.
Babamın az önce orada olmadığına yemin edebilirim. Ekrana geri baktığımda babam bir şeylerle söylüyor ardından bayılıyorum.
Ekran bir anda bembeyaz oldu ve bulunduğum yeri birkaç saniyeliğine aydınlatıp yok oldu. Başım ağrımaya başladığında başımı tutup acıyla gözlerimi yumdum. Tekrar gözlerimi açtığımda görüş alanıma bembeyaz tavan girdi. Etrafa biraz baktığım karşımda olan siyah saçlı adam gözüme takıldı. Benim uyanmamı beklerken koltukta uyuya kalmıştı anlaşılan.
Sana her baktığımda kalbimi hızlandırmayı nasıl beceriyorsun Kim Taehyung.
Uzun zaman oldu. Sizi özledimm. Bölümü geçiş bölümü olarak sayabilirsiniz. Umarım bölümü beğenmişsinizdir.
Sizce Jennie'ye ne olucak?
Jennie, Taehyung'a her şeyi anlatıcak mı?
Lütfen yorum ve VOTE'lerinizi eksik etmeyin sizleri seviyorum ♥♥♥