23 глава

99 10 31
                                    

-Сорн спри да ходиш в кръг! Зави ми се свят.-каза раздразнено Лиа.

От вече цял час слушаше мрънкането на сестра си и това започна да и идва в повече.

-Лесно ти е да го кажеш. Не твоето гадже избяга от собствения си годеж.-ядосано и отвърна по-голямата сестра.

Изобщо не и се нравеше държанието на Тейонг. Не можеше просто така да избяга.
Тя много добре знаеше,че корееца не иска този годеж,но поне да беше останал до края му.

Това,което я плашеше беше факта,че и Юта не се появи на годежа след като уж отиде до тоалетната. Не я напускаше мисълта,че сега може да са заедно. Само,че Юта все още го мразеше. Нямаше да отиде където и да е с него.

-Аз обаче смятам да тръгвам. Имам оговорка с един наистина много голям сладур.-каза изведнъж Лиа.

Сорн я погледна изненадано. Мислеше си,че в момента се опитва да спечели Джехьон,а тя се занимава и с друго. Това не я учудваше особенно много. Знеше,че Лия никога не се задоволява само с един. Трябваше да има кого да развърта на малкото си пръсче. Само,че кой ли беше "късметлията" този път?

-Върви. Щом ти е толкова важно върви.-сопнато и каза Сорн.

Ядосваше се,защото в момент като този сестра и никога не беше до нея. Самата тя може би никога не я е подкрепяла особено много,че да иска подкрепата и разбирането от нейна страна.

Лия напусна стаята,а след това и къщата без да каже нито дума.

Сорн остана само. Сама каквато винаги е била.

Това нейно спокойствие,обаче се наруши от шума идващ от долния етаж. След това шума се чу и от стълбите за втория етаж и спря точно пред вратата на блондинката.

Вратата се отвори без разрешение и от нея влезе Даниел. Изглеждаше ядосан,но и тъжън в същото време

-Какво правиш тук? Някой може да те види.-притеснено каза Сорн.

Не искаше никой да разбира,че двамата се познават иначе всичко ще ше да отиде по дяволите.

Трябваше да са по-внимателни.

-Трябва да ти кажа нещо наистина много важно.-обясни причината за идването си Даниел.

Сорн го погледна в знак,че чака обяснение. Не знаеше какво може да е толкова спешно,но не можеше да игнорира факта,че той беше дошъл в дома и заради това.

Dangerous kissHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin