O gün ikimizin hayatının da dönüm noktasıydı sanki.Feci bir motor kazası geçirmiştik.Ben gözlerimi açtığımda yerdeydik.Herkes etrafımıza toplanmıştı.Kan vardı her yerde.Motorun parçaları dağılmıştı.Ayaza baktığımda yerde yatıyordu.Kımıldamıyordu,suratı bembeyazdı.Yerimden kalkmaya çalıştım , kalkamadım.Defalarca denedim kalkamadım.O an düşündüm ona bir şey olursa diye...Hayatımdaki en güzel şeydi o.Bana hiç kimsenin hissetirmediği duyguları yaşatandı Ayaz.Seviyordum onu.O beni sevmese bile çok seviyordum onu.Ayaz'a bir şey olursa yaşayamazdım ben.Benim hayatım ondan ibaretti...Amblans gelmişti.Bana bakmışlardı.
-Onu alın beni bırakın önce onu götürün nolur diye haykırdım.Agliyordum.Canımı acıtan tek şey onun orda hareketsiz yatmasıydı.İlk onu götürdüler ikinci ambulans ile de ben gittim.Ailem de oradaydı.Ağlıyorlardı.
-Ben iyiyim ama o kötü
Kolumu alçıya aldılar .Başka da bir şeyim yokmuş.Doktora tam odadan çıkacakken
"O nasıl iyi mi?" diye sordum
"Kritik" dedi .
Olamaz.Ona bir şey olamaz.Onun olmadığı bir hayatta yaşamak istemiyorum.
Yoğun bakıma gittiğimde Ayaz içerdeydi.Uzun bir uykuydu işte onunkisi.Birazdan da kalkacak .Biz yine tartışacağız kavga edeceğiz ama o olucak hayatımda . Hemşireye "Yanına girebilir miyim?diye sordum."hayır"dedi.Nolur 1 dakikalığına dedim.Beni bir odaya götürdü mavi kıyafetleri giydirdi ve "sadece 1 dakika" dedi.Gittim .Ne yapacagimi bilmiyordum.Yanı başındaki sandalyeye oturdum.
"Ayaz sen bunu bilmiyorsun ama ben seni çok seviyorum.Tamam sen beni sevmesende olur.Ama nolur kalk..."
Sanki dilim düğümlenmişti.Söyleyecek söz kalmamişti.Elini tuttum."Benim en kötü anlarımda hep sen vardın.Şimdi başımı belaya soktuğumda kim korucak beni?Kim sahiplenicek senin sahiplendigin gibi beni? Hadi kalk nolur bana bağır kız küs ama gitme"
Elini daha sıkı tuttum.Sanki benden elini çekecekmiş gibi sıpsıkı tuttum.Gözyaşlarım yüzüne değdi.Göz kapaklarına değdi.
Bi şey mırıldanıyordu .
"Se..se..lin"
"Selin gitme" diyordu
Burda olduğumu anlamışmıydı? Hemen hemşireyi çağirdim.
"Selin gitme dedi burda olduğumu hissetti dedim."
" Gördüğü bir rüyanın etkisidir"
"Sizi şimdi dışarıya alalım"
biraz daha kalsam?
1 dakika demistik lütfen.
Hala nefes alıyordu.Bunun için bile mutlu olabilirdim.Ayazın ailesi hastaneye gelmiş.Ben odadan çıkarken annesi sinirle bana baktı.
"Burda ben varken sen kimsin de odaya giriyorsun?"
Ben kimdim Ayaz için?
"Ben,ben Ayaz'ın okuldan arkadaşiyim.Selin"
"Git buradan!Herşey senin yüzünden"
"Gidemem,yapamam."
"Git ! Seni görmek istemiyorum.
Ya Ayaz beni görmek isterse ?
"Burda ben varım annesi varken seni mi görmek isteyecek?"
Ona son kez baktım.İstenmiyordum.Daha fazla yüzsüzlük yapamıyacaktım.Hastanede üzerimi değiştirip gidiyordum.
Onun yanında olcağımı bilmicekti.Gelmedi diye bilicekti.En zor aninda yaninda olmadigimi düşünecekti.Tam hastaneden çıkıyordum ki Ayaz'ın kapısının önünde bir kalabalık oluşmuştu.Doktorlar hemşireler oraya koşuyordu.Bende koşarak oraya gittim...
+7 vote olsun yeni bölüm :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık Olmak mı ?
RomanceAşk... Ben aşka inanmayan kız Selin Yilmaz. Çarptığım çocuğa aşık olabileceğimi nerden bilebilirdim ki... Bende tanıdım aşkı ilk defa. İlk defa aşık oldum. Ayaz'a. .. Ayaz ve Selin Yeni bir aşk hikayesi. Lise son öğrencisi iki genç hayatın aci yü...