🕊️5.Bölüm🕊️

67 30 2
                                    

"Evet geliyorum öğlene doğru evden çıkarım."

Bunu duyunca sanki mutlu oldu ya da ben öyle ümit ediyordum.

Konuştu.

"Seni bekliyor olacağım . Çok teşekkürler geleceğin için. "

"Rica ederim mert görüşürüz."

Telefonu kapattım ve elimi yüzümü yıkamaya banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkadım.Odama geçtim ve dün karar vermiş olduğum kombinimi giydim.

Biraz makyaj yapıp aşağı mutfağa indim.Anneme bir arkadaşıma gideceğimi söyledim. Kahvaltımı yapıp evden çıktım.

Senaya mesaj attım.

"Ben gidiyorum bu arada günaydın dedikoducu sena. "

Muhtemelen uyuyordu çünkü mesaja cevap vermemişti."Neyse canım uyanınca bakar."

Yola koyuldum.Bir dakika yaa !Ben mertin evine ilk kez gidiyorum. Evi nerde ki onun ?Nerde olduğunu düşünmeye başlamıştım ki telefonum çaldı.

Allaha şükür arayan mertti.Telefonu açtım ve onu dinledim.

"Şey ben ben unuttum , sana evimin yerini söylemeyi."

"Önemli değil."

Nasıl önemli değil, ceren .

"Hemen sana konumu atıyorum."

"Tamam."

Telefonu kapattım ve konumu atmasını bekledim.Konumu attı. Bende sonra yürümeye başladım. Anayola gelince elimi kaldırdım ve bir taksi
durdurdum. Ona konumu gösterdim.Taksici taksiyi sürmeye başladı.

Ben de o sıra telefonuma kulaklığımı taktım ve şarkı dinlemeye başladım.

Uzun bir süre sonra şoförün bana seslendiğini farkettim. Geldiğimizi söyledi. Ücreti ödedim ve taksiden indim.Çok güzel bir ev ile karşılaştım.

Bahçesi olan , bahçesinde kocaman bir havuzu bulunan bir evdi. İki katlıydı .Evin kapısının önüne geldim ve kapıyı çaldım. Kapıyı mert açtı ve gülümsedi.
"Hoşgeldin ceren " dedi.

gülümseyerek " hoşbulduk. " dedim..

"Hadi içeri geç "

"Tamam"

içeri geçtim ve salona girip koltuğa oturdum.

"Nasılsın? "

" iyiyim sen nasılsın? "

"Ben de iyiyim sağol."

"Ben şey , sen sufleyi seviyorsun değil mi ?"

gülümsedim ve "Evet niye sordun? dedim."

"Şey ben .."

Bir şey söylemek istiyordu ama sanki utanıyor ya da çekiniyordu.Konuşmasına devam etti.

"Şeeyy ben , ben sen sufleyi sevdiğin için yapmasınıda biliyorsundur diye düşündüm ve seninle birlikte sufle yapmak istedim.Seni sufle yapmak ve konuşmak için çağırdım. Bana kızdım mı? "

Yaa ben sana niye kızıyım ?

En sevdiğim tatlı zaten sufle..

Ben bunları düşünürken mert konuştu.

"Gerçekten kızdın mı ? "

"Tabiiki de kızmadım zaten ben sufle yapmayı da yemeyi de çok severim."

"O zaman ellerimizi yıkayıp mutfağa geçelim mi edersin ? "

"Tamam "

Banyoyu gösterdi ve ellerimi yıkadım sonra mutfağa gittim.Mert mutfak
önlüğü takmış beni bekliyordu .

Sufle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin