🍱13

140 22 2
                                    

─────────·  ·  ✦ • •─────────

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

─────────·  ·  ✦ • •─────────

"Taehyung-ah!" Tangan lelaki itu digapai olehnya. Azra berdiri dihadapan Taehyung untuk menghalang perjalananya.

"Kau nak apa lagi?"

"Soalan hari tu. Awak tak jawab lagi." Kata Azra. Wajah berubah kepada comel untuk memancing simpati lelaki itu.

"Soalan yang mana ye? Satahu aku, aku tak dengar mana-mana soalan daripada kau. So sakarang ketepi. Takde jawapan untuk soalan itu!" Taehyung tolak sedikit badan Azra supaya ketepi.

"Yah!" Jeritnya. Namun, tidak di endahnya.

Taehyung pergi keclub untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.

"Hey, Taehyung." Tangannya dicapai seperti salaman rakan-rakan.

Taehyung menarik seorang wanita untuk melayannya. Air alkohol dicapai lalu ditegupnya dengan pantas. Segelas lagi pulak dicapainya.

"Yah yah! Banyak-banyak nanti jadi lain. Merana pulak isteri dekat rumah." Perlinya. Taehyung berdecit sinis.

Tangannya memeluk pinggang ramping wanita tersebut. Punggung gadis itu diletakkan di atas pehanya. Jadi, dia duduk diatas Taehyung.

"Jadi , macam mana kes yang Azra larikan diri hari tu ?" Soal Seokjin . Taehyung menegup sekali lagi alkoholnya sebelum menjawab .

"Takde apa . Cuma , bagi sedikit 'hukuman' yng easy je ." Balasnya . Mereka ketawa sinis mendengar penjelasan Taehyung . Dah tau sangat dah !

"Ha ! Tentang Kai dengan orang-orang yang bawak lari dia hari tu . Kitaorang dapat maklumat yang dia sudah mendarat ke Australia ." Ujar Namjoon . Satu video yang dirakam oleh orang-orangnya di beri pada Taehyung untuk dia lihat .

Matanya berubah menjadi tajam . Perasaan amarahnya cuba ditahan . Dia hempas telefon tersebut ke lantai . Habis bertaburan akibat hentakkan kuat itu .

Nasib , bukan telefon Namjoon .

"Suruh orang-orang kita dekat sana cari pengkhianat nie . Setelah jumpa bawa dia ke sini . Aku akan tunjukkan dia macam mana hukuman yang sebenar ." Katanya dengan sinis . Namjoon angguk lalu memberi info tersebut pada orang lain pula .












Taehyung yang pulang dengan keadaan mabuk itu dipimping oleh Jimin, selaku kawannya. Dia tekan butang alaram rumah. Beberapa guard datang ke arahnya untuk membuka pintu gate.

"AzRa. I miSs yOu baby." Kata Taehyung dalam alam mabuknya. Dia merepek berkata perkara-perkara yang sukar difahaminya.

"Hey baby." Kata Taehyung seraya memegang pipi Jimin. Dia cuba untuk menciumnya.

"Yah! Aku bukan gay lah." Kata Jimin. Azra yang turun akibat terdengar bising dibawah terkejut nampak aksi Taehyung terhadap Jimin. Dia katawa.

"Ha! Azra bukan? Tolong uruskan Taehyung okay? Terima kasih." Jimin beredar begitu sahaja tanpa mendengar jawapan daripada dirinya.

"Korang takkan bagi saya uruskan kan?" Mereka hanya mendiamkan diri. Azra mengeluh panjang angkat Taehyung.

Lelaki itu memang tak bagi sesiapa sentuh dirinya selain Azra tanpa keizinannya. Di waktu dia sedang mabuk. Dia memang tak suka!

"Haish! Beratnya." Taehyung peluk pinggang Azra dengan erat selepas membau wangian badan wanita itu.

"Sweetheart."

Usai sampai di dalam bilik mereka. Azra merebahkan Taehyung di atas katil. Baju-baju lelaki itu dibukanya.

Kain basah di ambil untuk basahkan sedikit badannya. Azra sarungkan dengan pakaian biasa. Dia letakkan baju-baju kotor tersebut di dalam bakul.

"Tulah. Kalau tau mabuk janganlah minum banyak-banyak." Sempat lagi Azra membebel padanya. Taehyung di alamnya sendiri. Lelaki itu telah pun tertidur.

Baru sahaja nak beredar. Tangannya dicapai seseorang. Taehyung peluk lengan Azra dengan erat supaya gadis itu tidak meninggalkannya.

"Teman aku." Pintanya.

✎_☆☆☆

Tbc
Vote me
💜

נιмιη

Today double update heheh

Rawr!

Hambar? Perkara biasa huk!

【ɢᴜᴄᴄɪ : ᴋɪᴍ ᴛᴀᴇʜYᴜɴɢ】Where stories live. Discover now