••••••••••••Tidigare••••••••••
Det ringer in och jag ligger kvar helt ensam.
------
------
------
------
------
------
------
------
------
Jag bara ligger där helt svag. Kan inen bara komma och hjälpa mig upp?! Det var precis som om jag såg i synvilla, men han pratade. Han såg så verklig ut. Han var verklig.
"Hallå! kan du höra mig?!" Frågade killen som bara såg så himla mysig och snäll ut.
"Va..eh..ja"
"Kom ta min hand" sa killen
Jag gjorde som han sa och han hjälpte mig upp.
"Vad heter du" frågade han. OMG! Hans röst var bara helt gudomlig. Asså vad håller jag på med?!? Jag har aldrig träffat honom innan!? Asså Gud!
"Eh... Sabina, du?" Sa jag lite tveksamt.
"Gud vad fint namn. Jag heter Omar" sa han och log. Hans leende smälte man bara av. Okej asså jag får inte tänka såhär! Jag har ju nyss träffat honom. Han gillar säkert inte ens mig"Ditt namn var också fint" sa jag bara för att spräcka den pinsamma tystnaden. Och kanske för att namnet var så himla fint.
Efter några tysta minuter drog Omar med mig till mitt klassrum. Jag har ju aldrig haft en Omar i min klass så jag tänkte ju att han bara skulle lämna mig där. Men han gick in i samma klass rum som mig"Förlåt att vi är sena" sa Omar och jag nickade. Några fnissade och viskade om Omar och mig.
"Det gör inget. Men Omar kom fram hit så får du presentera dig och sen kan du sätta dig bredvid Sabina om det blir okej?"
Omar nickade och gick fram och presenterade sig.
"Hej! Jag är då Omar Rudberg. Och som några kanske vet så är jag med i ett band som heter the fooo conspiracy. Och jag hoppas att jag kan trivs här" folk satt som fastklistrad med blicken på Omar, haha. Han kom och satte sig bredvid mig. Och vi började lektionen.
----------------------------------------------
På rasten hängde alla tjejer efter honom. Jag gick en liten bit bort från klungan av tjejer. Jag gick efter ett tag till gungorna och satt där ensam och tittade på mobilen. Helt plötsligt kände jag ett par arma rund min midja. Fan tänkte jag. Bara det inte va Kasper.
"Kasper bara gå" sa jag surt
"Vem Kasper" hörde jag en mjuk röst säga bakom mig. Det var Omar. Jag vände mig om och träffades hans mörka varma ögon. Åhh så fina dom var.
"Ska vi dra runt skolan?" Frågade han, och blinkade lite med ögonen
"Visst" sa jag och rodnade. Vi gick i tystnad en stund. innan Omar avbröt det med en fråga
"När får man träffa dig igen då?" Sa han med ett peddosmile.
"Det får vi se. Men jag måste ju först få ditt nummer" Sa jag tillbaka med ett peddosmile. Vi gav varandra våran nummer och sen fortsatt vi att gå.
----------------------------------------------
Direkt när jag kom hem plingade det i mobilen. Det stod: Omar the sexig thing😍✨ såklart hade han döpt sig själv, haha. (O =Omar. S =Sabina)
O: Vill du komma över en stund?✨
S: Visst kommer om 10😘
O: Då ses vi då👌
Jag visste om att jag inte har några starka känslor för honom. Eller jag fick inte ha det. Jag hade ju nyss träffat honom. Jag skrev snabbt till Emma att jag inte kunde komma idag. Men att jag kommer imorgon. Det var inga problem med henne.
Jag och Omar bodde rätt så nära varandra. Så jag behövde bara ta bussen i 3 minuter sen bar jag framme vi hans adress. Det var ett väldigt fint hus. Jag knackade, och Omar öppnade nästan direkt.
"Hej, vad fin du är"
"Haha tack, du med" skrattade han fram.
Han visade runt i huset och det var verkligen jätte fint.--OMAR--
Jag hade bjudit över Sabina hem till mig. Hon var verkligen så himla speciell på något sätt. Hon vara bara så speciell på ett bra sätt då. Men tror att hon inte har dom känslorna för mig.
Helt plötsligt hör jag hur någon knackar två slag mot dörren. Der var säkert Sabina. Så jag sprang till dörren och öppnade.
"Hej vad fin du är" sa Sabina med ett leende på läpparna.
"Haha tack, du med" skrattade jag fram. Sen visade jag runt i huset.
----------------------------------------------
Hej och tack för 23 läsare. Jag trodde att jag skulle få typ en ny läsare men fick typ 6 stycken💗 det värmer i hjärtat. Kommentera och rösta gärna❤️och ja jag vet att Omar inte bor i Stockholm utan i Göteborg . Men vi kan låsas som om att de liksom har två hus. Ett i Stockholm och ett i Göteborg 😂vad kommer hända denna kvällen? Det får ni se imorgon💗👌 ha det bra så ses vi imorgon tror jag💕😇
ESTÁS LEYENDO
Snälla, bli min
FanficDet är precis börjat en ny kille i Sabinas klass. Han heter Omar. Omar är speciell på något sätt. Jag tror att jag gillar honom.