Am avut un vis. Un vis ciudat chiar, care mi-a adus aminte de "el". De acel baiat care acum ceva timp a insemnat enorm pentru mine.De acel baiat care mi-a aratat ca pot fi si altfel,nu numai copilaroasa , care a avut grija de mine in tot timpul ala,care , sincera sa fiu, nu a fost prea lung, de acel baiat care ma incalzea cand asteptat sa se faca verde la semafor, de acel baiat care ma ridica in brate si ma invartea,stiind foarte bine ca ne vad toti cei din jur.. Primul baiat la care am tinut cel mai mult.Imi apar acum in minte o groaza de amintiri cu el,de la cele mai rele pana la cele mai bune.Tin si acum minte convorbirile noastre pana seara tarziu,si toate poreclele pe care mi le punea.Mi-e dor frate de momentele cand il vedeam zilnic in curtea scolii ,cand ma lua in brate de o mie de ori pe zi,de tot ce facea el ca sa ma faca sa rad.Ahm da...si de momentele cand il alergam prin scoala si il ciufuleam..Copilarii,stiu.. Dar,toate astea imi dau acum o stare nasoala,greu de invins..*shit* " I'll move the mountains for you.." - cred ca asta imi spuneam mereu,in fiecare zi,in fiecare ora,in fiecare minut,in fiecare secunda...I'm okay. I'm fine. Yeeaah.. Chiar nu stiu de ce l-am lasat sa intre in viata mea.Nu cred ca isi da seama ca inca nu am uitat de el . Nu am uitat nimic.Nici macar cel mai mic detaliu.."Zambetul tau,leac pentru sufletul meu" stii ce zic.Acum,stau si-mi aduc aminte de primul nostru sarut. * nu am uitat nici asta. mi-e imposibil* A trecut ceva de atunci..S-a intamplat dintr-o joaca de a noastra. Cred ca telefonul lui a fost de vina..:)) A fost un moment perfecttt.Tin minte ca ma ridicasem pe varfuri si el se aplecase..meeeh inaltimea mea a fost de vina,dar totusi e chiar draguta.:)) M-a luat in brate,si i-am soptit " Asta a fost cam ciudat" si a continuat iar sa ma sarute.. Ii simteam buzele frate,ii simteam mainile incolacite in jurul taliei mele ,ii simteam rasuflarea in ceafa,priceeepi? Simteam TOT,dar totusi era un simplu vis. Acest moment a fost urmat seara de un mesaj : " ce draguti am fost cand ne-am sarutat <3 " * fiecare gest imi apare acum in mintee. shit.shit. mersi mult. * Am continuat asa, o relatie minunata,fara cearta ,fara nimic frate. Saruturi pe frunte, imbratisari multe, cuvinte si fapte de neuitat..Stau acum si ma gandesc, dupa toate astea,pentru cine irosim atatea lacrimi? Pentru cine scriem atatea randuri? Pentru cine? Va spun eu : pentru cineva care in momentul de fata nici nu mai stie cum e sa il iei tu in brate , pentru cineva care cu siguranta a uitat ce ii spuneai in fiecare seara,pentru cineva care nu mai stie cat a insemnat pentru tine.Dar,cu toate astea tot nu poti renunta sa te gandesti macar o secunda la el.." Exista clipe,fapte ,oameni care NU SE UITA ! " Si acum,raman cu speranta ca poate,odata,va citi si el aceste randuri ,si-si va aduce aminte de fiecare clipa petrecuta impreuna,de fiecare cuvant si de fiecare moment cand mi-a incalzit mainile caci erau prea reci pentru a le mai simti. DAMN.. E IMPOSIBIL...