Κεφάλαιο 38 «Ή μηπως όχι;»

7 2 0
                                    

Το σχέδιο ήταν τέλεια οργανωμένο, η βάση γύρω από τον πυργο ήταν γεμάτη με τους άνδρες με τα μαύρα έτσι η Ελένα και ο Ryan θα έβγαζαν εκτός δυο από τους άνδρες που θα απομονώνονταν από την υπόλοιπη ομάδα, θα έκλεβαν τα ρούχα τους για να τους υποδυθούν και βάζοντας τις κάρτες τους στο πάσο εισόδου θα έμπαιναν μέσα στο πύργο και θα κατέστρεφαν το κουμπί ελέγχου μαζί με όλο το μηχανισμό. Όλα πήγαιναν βάση σχεδίου μέχρι που η Ελένα άκουσε την φράση ενός άνδρα......

-Michael! Δεν περιμέναμε να είσαι εδώ απόψε!

Περνώντας από μπροστά της το βλέμμα του πέρασε πάνω από το δικό της, η μυρωδιά της τον ταρακούνησε στο κεφάλι και η έκφραση του σκοτείνιασε με μιας γυρνώντας απότομα και λέγοντας επιτακτικά λίγο πριν ανέβουν στον πύργο:

-Πιάστε τους!

Η Ελένα και ο Ryan έτρεξαν γρήγορα κατά πάνω καθώς οι άνδρες άρχισαν να πυροβολούν, μια από τις σφαίρες τους έπεσε πάνω σε ένα από τα τέσσερα σκοινια που κρατούσαν τον πύργο κόβοντας το. Φτάνοντας στο κέντρο του πύργου το κουμπί ελέγχου ήταν καλυμμένο με προστατευτικό γυαλί, ψάχνοντας γρήγορα για το κουτί ηλεκτρικής ενέργειας έκοψαν τα καλώδια και το τζαμάκι άνοιξε μα μόλις η Ελένα πήγε να πυροβολήσει το κουμπί ένας από τους άνδρες πήδηξε από το παράθυρο την άρπαξε και το πάτησε κάνοντας τον Ryan που βρίσκονταν σε απόσταση αναπνοής να χάσει τα λογικά του και να αρχίσει να απελευθερώνει ξανά το τερας από μέσα του. Βλέποντας πως δεν υπηρχε άλλη λύση καθώς οι άνδρες τους είχαν περικυκλώσει και ένας από αυτούς ήταν έτοιμος να την ναρκώσει έβγαλε το μαχαίρι της και έκοψε το δεύτερο σκοινί κάνοντας τον πύργο να υποχωρήσει στο έδαφος και να αφήσει την γη να τους καταπιεί μέσα στις σπηλιές της. Η Ελένα έπεσε πάνω στο τζάμι καθώς ο πύργος γύρισε ανάποδα και ύστερα το πόδι της κρεμάστηκε από ένα ηλεκτρικό καλώδιο εμποδίζοντας την από το να πέσει σε μεγάλο υψόμετρο μέχρι το τέλος διαδρομής. Ο πύργος έπεσε μέσα σε μια μεγάλη σπηλιά και ο Ryan κρατημένος από τα σίδερα του πύργου κατάφερε να πηδήξει στην άλλη πλευρά για να βοηθήσει την Ελένα να πιαστεί από το χέρι του και να σταματήσει το σώμα της από το να αιωρείται στο κενό. Οι σταγόνες από τους σταλαγμίτες έπεφταν πάνω στα μαλλιά της που κρεμόντουσαν ανάποδα μαζί με το υπόλοιπο σώμα της. Ο Ryan τράβηξε το χέρι του για να την πιάσει αλλά από την ώθηση που κατέβαλε και η ίδια για να τον φτάσει οδήγησε σε μια έντονη τριβή που έκανε το σκοινί να κοπεί και την ίδια να πέσει με φόρα στα σπασμένα γυαλιά του εδάφους.

Παράνομη αθωότηταOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz