Reggel mikor kinyitottam a szemem, furcsa volt, hogy nem a Dominikai szállodában ébredtem. Cikcak már éhes volt, szóval kivánszorogtam az ágyból, majd miután adtam neki enni, a fürdő szobába indultam. Az arcomat megmostam, de még a kényelmes pizsimben maradtam, majd mentem is a konyhába ugyanis nem csak Cikcak, de már én is éhes voltam.
-Na lássuk mi van itthon. / nyitottam ki a hűtőt, amiben nem volt olyan sok minden de egy reggelit össze lehet belőle dobni. Mivel így eléggé unalmas lenne reggelit csinálni, a hangszóróban max. hangerőre tekertem Taylor Swift-től a shaket of-öt, majd neki is fogtam a tükör tojás készítsenek. Hangosan énekeltem a számot (aminek a szomszédok nem biztos, hogy örültek), így gyorsan kész lett a reggelim. Miközben csináltam azt el is döntöttem, hogy jövőre indulok az x faktorba hiszen tuti befutó lennék...
Na de kanyarodjunk is vissza.
Mielőtt neki láttam volna enni, előtte természetesen lőttem egy képet insta storyba, hogy lássa a világ mekkora gastro angyal vagyok.Miután megettem a kiadós reggelimet, el is kezdtem készülődni ugyanis indulok Sopronba Enikőhöz, akivel nagyon jóba lettem. Bár a műsorban mi nem voltunk együtt bent, miután kísérem a játékból Enikő ramírt, így jobban megismertük egymást és szinte legjobb barátnők lettünk.
Gyorsan előkerestem a hajvasalómat (ami valamilyen okból kifolyólag az ágyam alatt találtam meg) majd egy gyors vasalás után, indultam a gardrób elé.
A mai szettem egy teljesen egyszerű fekete ramer, és egy spagetti pántos neon zöld trikó volt, amihez a fehér Nike cipőmet választottam.
A fekete táskámat felkaptam, majd elköszöntem Cikcaktól, és már pattantam is a kocsiba.
Körülbelül az út felénél jarhattam amikor Enikő hívott telefonon:
~Szia Enci! Mi újság?
~Helló Dodi! Csak gondoltam felhivlak és megkérdezem, hogy mikor érsz ide?
~Kb. fél óra és ott vagyok.
~Szuper. Van a főtéren egy jó kis kávézó/cukrászda. Mit szólsz ha oda megyünk?
~Tökéletes.
~Oksikaa. Akkor nemsokára talizunk. Puszillak.
~Puszi.Miután leparkoltam az autót, már indultam is a főtérré, és miután megtaláltam Enikőt, mint valami tinédzser, kezdtem el felé futni.
-De jó látni/ ölelt magához.
-Én is örülök/ öleltem vissza.
-Na drága barátnőm, jöhet az a kávé/ karolta belém.
-Hogyne/ mondtam, majd nevetve elindultunk a kávézóba.Fantasztikus volt ez a kávézás. Nagyon jót beszélgettünk és nevettünk Enikővel. A kávé után Enikő körbe vezetett Sopronba. Miután megnéztük a várost, még elmentünk a közeli csónakázó tóhoz. Nagyon jót fagyiztunk ott, és már készültünk volna haza indulni amikor váratlan ismerősbe botlottunk.
-Sziasztok lányok/ lépkedett felénk, félmeztelenül, szürke farmerbanTóth Dávid. Igen, az a Tóth Dávid. Egyből megakadt a szemem a kidolgozott felsőtestén, amitől nagyon zavarba jöttem.
-Szia Dávid/ mosolygott Enikő
-Szia/ intettem esetlenül.
-Mi járatban erre felé? /villantotta meg gyönyörű mosolyát.
-Meg látogattam Enikőt! És te? /kérdeztem mosolyogva.
-Kajakoztam a tavon pár barátommal, majd benéztem Szilashoz/ mondta, én pedig az órára néztem ami fél hetet mutatott, és ez azt jelentette, hogy indulnom kell ha még sötétedés előtt haza akarok érni.
-Ne haragudjatok de nekem mennem kell/ néztem szomorúan.
-Máskor én megyek hozzád és akár egy pizsi partit is szervezhetünk/ ölelt meg Enikő.
-Minden képpen/ adtam két puszit az arcára majd Dávidhoz fordultam.
-Szia Dávid örülök, hogy találkoztunk/ mondtam majd hirtelen megöleltem, meglepte de viszonozta az ölelést.
-Részemről az öröm/ kascintott rám, én pedig elvörösödtem, Enikő pedig csak rám vigyorgott.Miután haza értem, 1 órát ücsörögtem a kádba a habok között, majd egy gyors vacsi nekem és Cikcaknak is.
Majd egy takaróval lehuppantam a kanapéra majd posztoltam egy képet instára.dorka.szabo: Egy csodálatos nap, egy csodálatos emberrel! ❤️ #baratnosnap #nagyonjovolt #bestfriend #🤞
eniko_koloszar: Nagyon jó nap volt. Imádás❤️
dorka.szabo: Imádás Enci❤️exatlon.bajnokokfan: ti vagytok a legjobbak😍
greta.emma _varga.: ti testvérek vagytok?
dorka.szabo: nem☺️briggta.pooor: Jól néztek ki csajok😉. Kellene egy találka már... Hiányoztok❤️
dorka.szabo: brigitta.poor te is nekem. Eger után csapjunk egy csajos bulit😉Az insta után, már mentem volna aludni amikor jelzett a messenger.
Dávid Tóth:
Szia Dorka.☺️ Nagyon örülök, hogy újra találkoztunk. Jó volt látni... Nagyon csinos voltál ma is😉_____________________
Na hát is lenne egy újabb rész.🥰
Ha tetszett akkor kommentelj...
Holnap jön a kövi😉
Helcsoo🥰
VOCÊ ESTÁ LENDO
Együtt az Exatlon után is...
RomanceBEFEJEZETT!!! 5 hónap után végre minden exatlonista hazatért Dominikáról. Mindenki éli tovább az életet, de a bajnokok barátsága örök marad... Dorkának már a műsor alatt felkeltette Dávid az érdeklődését, de nem mert felé kezdeményezni ezért csak m...