Ahoj, jmenuji se Katie a je mi 15 let. Mam sestřičku Evu, ktere je 5 let. Bydlím v New Yorku, před necelými 2 měsíci jsem se tu nastěhovala s rodiči a rodiče si už našli práci, akorát teď jsou prázdniny a do školy půjdu 1.září, což je za 2 týdny. Teď se tedy ještě valím doma v posteli a u netflixu. Každý den mě rodiče posílají do obchodu a procházím kolem jednoho strašně hezkého kluka, kterýho potkávám jen někdy náhodně. Furt na něj koukám a nechci mu nic říct, byl by to trapas. Moje mamka dělá zdravotní sestru a můj taťka dělá doktora. Ráno v 5:30 odchází z domů do práce a přicházejí až nějak odpoledne v 18-19 hodin.
Zítra už půjdu do školy, teď je 16:42, tak si jdu nachystat oblečení, budík a to, co budu potřebovat na první den školy. Budík si nařídím na 5:30 a ve škole mám být v 7, takže to je tak akorát, abych stíhala. Jdu se odlíčit a utíkám do vany se vykoupat. Už jsem vykoupaná a za chvíli půjdu spinkat. Srovnám si postel na spaní a jdu si lehnout a ještě chvíli budu na mobile. Po 15 minutách ,,Katie usla".
,,Už je 5:29, takže za minutku zvoní budík"
,,Cink, cink, cink,"
No nic, sice mám strach, ale zároveň se i těším, budou tam noví kamarádi, teda snad mě vezmou takovou, jaká jsem.
Jdu se nalíčit, učesat a obléct se. Chvíli budu na mobile, abych odepsala na instagramu.
Už za 15 minut mám být ve škole, tak už pomalu jdu z domu. Přišla jsem ke škole a tam bylo strašně moc hezkých kluků, kteří se mezi sebou bavili a jeden si mě všiml, tak se na mě i usmál. A zjistila jsem, že ten kluk, kterého jsem potkávala cestou do obchodu tam je taky a přímo mezi nimi. Prošla jsem mezi nimi a vzadu bylo moc holek za kterými jsem měla namířeno. Oni mi šli naproti. Začali jsme si tak povídat a vzali mě do party hned ten první den. Začali mi říkat, co kdy mám nosit, apod. Bylo tam strašně moc lidí na mě. A za minutku došli učitelé s ředitelem a on tam začal něco mluvit. Pak si učitelé šli pro nás a my jsme dostali mladého učitele, který nás odvedl do naší nové třídy a tam jsme si sedli a poslouchali ho. Všetci jsme se ohlíželi kolem, protože to nebyla ta klasická třída, byla to nějaká úplně jiná třída, ve které jsem se cítila úžasně. Pak si učitel zašel pro papírek, kde bylo napsané kde, kdo sedí po celý rok. Ani jsem si nevšímala těch nových spolužáků a v ten moment, co jsem se otočila směrem k nim, tak jsem byla strašně mimo. Ten kluk, kterýho jsem potkávala někdy, tak tam přímo ve předu seděl. A učitel řekl ,,John si sednout vedle Katie, ona sedí u okna vzadu, tak tam běž"
Sedl si za mnou a prohlížel si mě od oka až k patě. Po chvíli do mě drcl a já se na nej podívala tím pohledem, že co se děje. On řekl, že mu někoho připomínám, ze mám oči jako poměňky a, že jsem krásná. Pak z něho vyletělo, že je moc rád, že semnou sedí. Já měla zároveň i strach, abych neudělala něco před ním špatně. Učitel nás po půl hodině rozpustil domů a John došel ještě rychle za mnou, aby se rozloučil a, že se mam těšit na zítra.Jdu domů a cestou jsem narazila na svou mamku, která šla z práce a šla domů, aby se mě zeptala, jak bylo první den ve škole, jestli mám nové kamarády, jestli mě tam vzali taková, jaká jsem a takové vyzpovídání.
Jak jsme došli domů, tak za dveřmi stála má sestra Eva. Byla doma, protože ji nebylo ráno dobře prej. Tak jsem se od ní dozvěděla, že proto jde mamka domů. Nebylo to kvůli mě, ale kvůli Evě. Evě bylo strašně fajn, běhala po domě a všemu se smála, nechápu vůbec, proč je doma.
~omlouvám se kdyžtak za nějaké chyby~
ČTEŠ
vztah na škole plný lásky
RomanceKatie je 15 Johnovi je 17 -poznali se na škole, jinak se vidívali jen někdy náhodně. -škola bez vztahu a tohle je první vztah školy. -ředitelovi vadí, že se stýkají, chtěla jednoho vyhodit ze školy a nepodařilo se mu to. ~ostatní najdeš v příběhu~