15. Bölüm

3.9K 167 106
                                    

Dans pratik odasına geldik ve Hyunjin şarkıyı ayarlamaya başladı.

Biz artık sevgili miyiz yani Hyunjin'i beğenmiyor değilim ama başkasının sevgili olmamızı istemesi tuhaftı. Ben bunları düşünürken bana seslenen Hyunjin'i duymamıştım.

" Mi Cha hey~!"

"Hı dalmışım"

Ayağa kalktım ve kısa bir ısınma yaptım ısınmayı hiç sevmiyorum.
Karaografiye çalışmaya başladık.

3 saatin sonunda karaografiyi ezberlemiştik. Hyunjin dansta geçekten iyi.

"Yoruldun mu?"

"Biraz"

"Yemek yiyelim mi?"

"Olur"

Beraber şirketten çıktık program için kamerayı açtım.

"Şuan da şirketten çıktık ve yemek yemeğe gidiyoruz"

Yolu çekmeye başladım o sırada Hyunjin elini omzuma attı ona baktım ve o da bana dönüp öpücük attı kamerayı kapatıp

" sen hızlı alıştın"

"Yani öyle olması gerek sende alış sevgilim"

"4 saat oldu daha bu ne hız ?

Yemek yiyeceğimiz yere geldik güzel sakin bir yer. Masaya oturduk ve siparişleri verdik. Siparişleri beklerken telefonlarla ilgileniyorduk. Hyunjin;

" Bizim hiç fotoğrafımız yok çekilelim mi?"

"Olur"

Yanıma oturdu  ve  poz verdik.

"Way güzel çıktın"

" Kamera ne görürse onu çekiyor "

Diyip göz kırptım.

"Bu fotoğrafı instagrama atıcam"

"Bana da gönder. Bir şey demesinler"

" sanmam sonuçta aynı programdayız"

Hyunjin bana fotoğrafı attıktan sonra biraz düzenledim telefonumun kilit ekranına koydum. Tatlı gözüküyor.

Siparişlerimiz gelince yemeğe başladık. Hyunjin'e baktım ve çok hızlı yiyor çok acıkmış galiba.
Hyunjin bana baktı ve ağızının kenarında sos kalmıştı.

" ağzının kenarında sos var"

" hani nerde?"

"Sol tarafta, biraz aşağıya"

"Gitti mi?"

"Uff hayır yaklaş"

Hhunjin bana yaklaşınca peçeteyle ağızını temizledim.

"Yön duygun yok galiba"

"Sen tarif edemiyorsun"

•••••••• Hyunjin'den •••••••••••••
Mi Cha ağızımı temizleyince kısa bir heyecanlandım ama çaktırmamaya çalıştım.

Ah bu kızdan sanırım gerçekten hoşlanıyorum ama o benden hoşlanmıyor galiba beni sadece arkadaş olarak görüyor. Acaba kendimi ona aşık edebilir miyim?

•••••••••• Mi Cha'dan••••••••••
Yemekleri yemeğe devam ettik.
Hyunjin yemek yerken çok tatlı.

Yemeklerimiz bitince kalktık ve şirkete doğru yürümeye başladık.
Yürürken derin bir sessizlik vardı Hyunjin sessizliği bozdu.

" Mi Cha, beraber yaşıyoruz ama bir birimi hakkında çok şey bilmiyoruz hatta şuan da sevgiliyiz ama biri bir şey sorsa cevap veremeyiz."

" Doğru. O zaman sevdiğimiz şeyleri bir birimize söyleyelim. Mesela en sevdiğimiz dizi veya yemek gibi."

Yol boyunca hobilerimizden bahsettik aslında baya ortak noktamız var.

Şirkefe geldiğimizde, şirketin şöförü bizi eve götürdü.

••••••••••• Hyjnjin'den ••••••••••••

Arabadayken bir anda omzumda bir ağırlık hissettim kafamı çevirdiğimde Mi Cha başını omzuma koymuş ve uyuya kalmış. Uyurken çok güzel.

Acaba evren bizi bir araya mı getiriyor. J.Y. Park bize sevgili olduğumuzu söyledi ben Mi Cha'dan hoşlanıyorum evet... sanırım duygularımdan artık eminim.

Eğer J.Y. Park söylemeseydi biz asla bir araya gelemezdik bence bu şans değil bu bizim kaderimiz.

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Yazıcak bir şeyler bulamıyorum oyüzden bölümler çok aralıklı geliyor kusura bakmayın ama düzeticem 🙏
Yorjmlarınızı bekliyorum.💕

İDOL OLUYORUM || HYUNJİN İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin