14.

1.4K 53 4
                                    

S r đ a n

U životu morate da shvatite da ukoliko se vi ne borite za mnoge stvari nećete ih uspjeti niti ostvariti.

Ja sam se borio za Anitu, vodio sam borbu protiv njezinih demona njezini vapaji da je dodirnem su bili ogromni, željela je mene nakon dužeg vremena je poželjela nekog muškarca, ali ja sam bio pogrešan izbor za izaći iz njezinih okova, no ona nije odustajala niti jednog trena.

Ubjedljivo se ponašala kao moja žena, spremala je po jelovniku čitav stol hrane meni i mojim radnicima. Oni su bili oduševljeni njome, a ja sam se samo borio da ne popustim i ne zaljubim se nakon Olivere.


No moje brane su popustile u njoj sam vidio jednu dobru osobu, zgodnu i seksipilnu ženu, ali punu razumijevanja za mene nije bila niti slična Oliveri, a opet sam se plašio da me ne povrijedi. Da, i muškarca neko može povrijediti može ga povrijediti žensko nismo nedodirljivi kao što žene misle.


"Volim te puno", prišao sam svojoj budućoj ženi i zagrlio je s oduševljenjem. Divio sam joj se na njezinoj upornosti, divio sam se samom sebi što mogu nekome reći da ga volim bez da se osjećam loše ili prestrašeno.


"I ja tebe volim mnogo Srđane, nemoj me povrijediti nikad."



"Ni ti se nemoj mijenjati nikad", poljubio sam je.


"Hej, hej smrt za moje oči strast me bocka u beonjače", Aleksej je utrčao u našu kuću i počeo da se dere.



Prevrnuo sam očima mrzeći ih sve trenutno. "Mogu li ikada zagrliti i poljubiti svoju ženu, a da jedan od vas ne uleti?"


"Mogu li ja ikada ući, a da ti ne pokušavaš uletiti, mani me toga čovječe Bojana je trudna."


"U jebem ti sunce žena će umrijeti", Anita je istrčala iz kuće.


"Otkad ona psuje?"

"Aleksej ne znam, ali idemo do Borisa umrijet će od straha za život Bojane", rekao sam i povukao ga za rukav.


Bojana je na prošlom porodu zamalo umrla imala je jako kritičan zahvat i Boris iako je prošla godina i pol užasno se plaši za njezin život. Shvatam ga i ja bih se prestrašio da mi to Anita kaže, plašim se da će me Bog kazniti za loše stvari koje sam uradio ako takve postoje, a siguran sam da kod svakog postoje.


"Abortirat ćeš", Boris se derao na Bojanu.


"Neću abortirati makar se odselila odavde", stajala je ispred njega i držala ga za majicu.


"Doktor je rekao ako abortiraš nemamo strah za tvoj život."


"Ako abortiram zato možda neću moći imati djecu kasnije rodilo se to dijete sad ili poslije isto je rodit će se, a ti ako želiš učestvuj u ovom", udarila ga je u prsa i odmaknula se.


Boris je došao kod nje. "Izvini ljubavi samo se plašim za tebe srce mi već sad preskače nisam dobro."


"Znam, ali molim te neće mi se ništa dogoditi takva je bila situacija s Nikolom ne znači da će i s ovim djetetom."


Došao sam kod Anite i zagrlio je. "Jesi dobro?"


"Plašim se da će i meni ovako biti", poblijedila je.


Promrsio sam joj kosu. "Slušaj neće ti se ništa dogoditi ti si žena heroj, a prije svega i naša beba će takva biti, a i neće doći još."


"Mislim da hoće Srđane."


Ispečio sam oči. Nisam spreman da umirem gledajući je kako se pati.


"Trudna sam."


"O moj Bože ne znam šta da ti kažem hvala ti trenutno sam prestrašen zbog Bojane zamisli da se tebi isto dogodi. Društvo Anita je trudna", rekao sam.


"Znamo", rekli su u glas.


Pogledao sam u nju nakrivljujući glavu.


"Plašila si se reakcije?"


Klimnula je glavom.


"Volim te jebo te nemoj da se brineš naša ljubav je jača od svega."





A/N

Nastavak je ovdje.

Preskočila sam jučerašnji dan jer imam užasne migrene ovih dana.

Volim vas. 💕


Dodirni me 🔚Место, где живут истории. Откройте их для себя