15.

1.8K 75 13
                                    

"Kako je moja beba danas?", tepala sam svojoj maloj Sonji. "Igra se moj mali bebač."


Srđan i ja smo dobili bebu prije dva mjeseca, njegova majka nam je pomagala u početku, a kasnije Bojana i Ivana. Također imamo novu nedonoščad kod Kristine i Zlate.


"Došao sam", čula sam Srđanov glas.


Potrčala sam mu u zagrljaj. "Napokon si tu."


Moja i Srđanova ljubav svakog dana je sve jača jer mi tako želimo jer mi tako možemo. Ljubav je u životu glavni pokretač svega, ali i poštovanje izdaje i laži nipošto. Naš odnos ne bi bio naš da smo ga izgradili na lažima i izdajama.


Na porodu sam bila zajedno s Bojanom, rodila je djevojčicu Nikoliju. Za božije čudo kako kaže Boris, porod je pošao u najboljem redu nije niti osjetila da se porađa dok je na mojoj strani bilo drugačije, porod je bio duži, ali nisam se izmučila jer sam znala kakvu princezu rađam.


Aleksej i Ivana se trude dobiti još jedno dijete, Ivana je vrlo uporna u tome i smatram da će unatoč svim preprekama uspjeti doći do svog cilja.


S braćom sam u najboljim odnosima, Adrijan je prešao preko svega što se dogodilo i shvatio da je naša ljubav veća od svega.


Ljubav je najbitnija stvar u životu, širite ljubav i pozitivu. Današnjica je puna depresije, laži i izdaja, budite iskreni makar vas ta iskrenost koštala ko zna čega, trudite se da budete pozitivni i iskreni danas je rijetkost kada se osjećamo dobro jer nam je depresija nametnuta sa svake strane. Izborimo se protiv današnjice okruženi ljubavlju i porodicom.

S ljubavlju Anita.




T H E
E N D

HVALA VAM. hvala vam što ste bili uz ovaj serijal od samog početka što ste neke više podržali neke manje bitno je da smo na kraju uspjeli završiti ovaj serijal. Volim vas i čujemo se s obavještenjem kada izbacim sljedeći serijal.

H V A L A.

V O L I M.

Dodirni me 🔚Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang