《24》

615 18 7
                                    

Multimedia da ki gif Giray ve meşhur kasları asjdhdkskd...

Umarım beğenirsiniz.. kısa ama idare edin..:)

"Peki annen buradaysa nasıl bir sorun var?"

"İnan bana çok büyük bir sorun var!"

"Tamam geri dönelim." dediğinde kafamı sallasamda o sırada evin kapısının açılmasıyla anneme bakmaya başladım.

"Arabayı geri çek biraz." diye talimat verdim. Bizi görmesini istemiyordum.

Annem teyzemin yanağından öpüp el salladı. Saçlarını daha açık kahverengiye boyatmıştı. Yaşından dolayı yüzündeki çizgiler artmıştı. Ama hala incecik ve güzeldi. Mavi gözlerini kısıp güldü. Teyzeme birşeyler söyledikten sonra tekrar arkasını dönüp arabasına bindi. Hızlıca uzaklaşırken arkasından bakakaldım.

"Sen iyi misin?"

"Ah evet! Sadece yüzünü doğru düzgün ve bu kadar yakından ikinci görüşüm. 3 yıldır."

"İlki?"

"Cenazede taziye sırası bilirsin hani şu el sıkışma şeysi falan. Kızı olarak gitmedim ben o cenazeye gerçi öyle olarak gitsem muhtemelen sevgili babam tekrar hortlayıverir ve 'bu buradayken rahat ölemem ben!' derdi."

"Anlayamıyorum."

"Çok basit beni kızları olarak görmüyorlar."

"Kötü şeyler yaşadığını biliyordum ama bu kadarını değil.."

"Ve Zelişten intikam almam gereksizdi değil mi?"

"Yani bu işte de Zeliş'in parmağı mı var?"

"Ben eve girsem iyi olur." deyip kapıyı açtığımda kolumdan tutup çekti.

Aklıma gelen şeyle gözlerimi devirdim. Tabii ki veda öpücüğünü alacaktı!

"O buradaydı!"

" ne kim?" Teyzem bilmemezlikten geliyordu.

"Anneeem! Bana söylemeliydin. Arayan oydu değil mi?"

"Miray.."

"Ne miray! Sana söyledim teyze. Benim yüzümden ilişkilerini koparma git onlarla kal sadece benden haberi olmasın dedim."

"Ama.."

"Sende tamam dedin! Ama o buraya geldi! Sen gidebilirdin istediğin zaman! Niye buraya kadar geliyor! Bu yazlıktan haberi olmayacaktı hani!"

"Ben ağzımdan kaçırdım. O da ziyaret etmek istemiş. O benim kardeşim."

"Evet kardeşin benimde annem ama bana söz verdiiin! Ya beni görse? Çat kapı gelse!"

"Yeteeer Miray! Annen o senin gelsin görsün kaçak hayatımı yaşıyorsun! Babanın cenazesine bile parayla tutulmuş insanlar gibi gittin!"

"Ne yapayım? Gitsem ne yapacak? Ah kızım gelmiş deyip öpüp koklayacak mı sanki?"

"Olsun. Sen affettirirsin kendini.."

"Sorunda o zaten ben kendimi affettirmek zorunda değilim!"

"Uzatma artık yeter.!"

"Tamam." deyip derin bir nefes aldım.

"Üzgünüm teyze."

"Tamam ama Miray insanı çıldırtıyorsun be kızım!"

"Özür dilerim."

"Tamam tamam. Hadi çık odana ödev yap."

"Ne ödevi be!"

Geri DönüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin