Gözlerimi gözlerine sabitlemiş bir şekilde nefretle bakıyordum . Onu geri ittim ama bundan pek etkilenmemişti yalnızca ben gerilemiştim.
''Sen , sen beni ne zannediyorsun ?'' öfkeyle soludum .
Defteri geri bıraktı . ''Ya da vazgeçtim istemiyorum , fazla sıkıcısın.'' Hala alayla bakıyordu . Hızla bıraktığı defteri aldım . Arkamı tekrar dönüp '' Herşeyi elde edebileceğini sanan bir serserisin .''
...
''Çünkü istediğim herşeyi elde ederim .'' aslında haksızda değildi herşeyi elde etme konusunda iyiydi . devam etti . '' İstesem senden yüzlerce öpücük alırım , ama çok sıkıcısın ve öpmeyi istediğim son kişisin . Tanrım sana aşık olacak kişiye acıyorum.'' Yüzünü buruşturup gülmüştü.
Sinirlenmiyeceğim , hayır . Onun istediğiyde buydu . ''Asıl ben sana aşık olacak kişiye acıyorum . Gerçi bu kalpsizlikle o zavallıyıda mahvedersin , en fazla sürtüklerle takılırsın.'' Bu sefer güzel bir laf atabildiğim için mutluydum .
''Haha öyle mi ? sana aşık olacak kişiye acıdığım kadar acıyamazsın . Dur tahmin edeyim seninle birlikte olacak kişi de anca kare gözlüklü , gömlek üstüne hırka giymiş bol pantolonlu inek yalamış saçlı bir pısırık . '' Bunun üstüne bir kahkaha patlatmıştı . Onun suratına bir yumruk patlatmamak için de kendimi sıkıyordum .
''Sen delisin.'' Öfke dolu gözlerle bakıp kapıya doğru ilerledim , çıkacakken onun sesiyle durdum . ''Ha bu arada ben aşık olmam güzelim , olmam.'' Geriye dönmedim ve tamamen çıktım .
En azından bir kaç laf çarpıttığım için mutluydum . Aşık olmayacağını çok iyi biliyordum .Kalpsiz.
Bahçeye çıktığımda bizimkiler oradaydı . Onlara doğru ilerledim. Eve gelmemiz biraz uzun sürmüştü fazla trafik vardı . Ronny'nin arabası hala serviste olduğu için hep birlikte gelmiştik yine.
Andrew'in telefonu çaldı . ''Alo , bugün mü ? tamamdır görüşürüz.''
''Ne oldu ?'' diye sordu Ronny .
''Bugün ev partisi var , bizim sınıftan biri . Genellikle olur bu tür partiler , ve gelen geçen toplanır çok zevklidir ama kesin gidiyoruz . ''
''Hey tabiki bu harika olur değilmi Valenia ?'' Ronny benden bir cevap bekliyordu . Aslında kalabalık yerleri sevmezdim ama bu tür şeylere katılmak eğlenceli görünüyordu . Başımı onaylayarak salladım .''
Hızla eve girdik , çünkü parti bu akşamdı ve 2 saat vardı . Ne giyecektim ? bana kalsa fazla birşeye gerek yok ama Ronny yüzlerce kıyafet denemişti . Sonunda mini siyah parlak bir elbisede karar kıldı .
''Hadi sende bu elbiseyi dene .'' Yüzümü ekşittim .
''Ronny ben ne giyeceğimi biliyorum . Kısa kot şort , üstüne beyaz tişort ve bir ceket . ''
''Tamam , onlarda güzel ama çabuk hazırlansan iyi olacak tatlım çok az vaktimiz kaldı .''
Yalnıza eyeliner çekip dudağımı hafif nemlendirdim saçlarımı düz bir şekilde açık bıraktım . Evden çıkarken Liam ve Andrew'ın bizi beklediğini gördüm . Hadi anlamında el salladılar.
''Vay canına çok güzel olmuşsuzun.''dedi Andrew .
Aynı şeyleri Liam'da söyleyince ikisinede teşekkür edip arabaya bindik . Ben ve Liam arkaya binerken Ronny Andrew'in yanına geçmişti . Herkes orada olacaktı bazı ukala kişilerde dahil (!) . Başımı yana çevirip dışarıyı izlemeye koyuldum hava çok güzeldi biraz soğuk olmasına rahmen yinede huzur vericiydi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAY NEVER TO ME⋆
FanfictionO'nu seviyorum , O'na Asla denilemeyeceğini de biliyorum ..