Mikor felébredtem, teljesen idegen helyen találtam magamat. Magamra kaptam egy pulóvert ami a szekrény sarkára volt rakva és megindultam fel kutatni még is hol vagyok. Felelőtlenül benyitottam a fürdőszobába ahol Noah éppen zuhanyozott, hála isten a kabinra kirakodó pára eltakarta Noah tökéletes testét,csak a vonalainak kirajzolódását véltem felfedezni.
-Jó reggelt hercegnő, csak nem csatlakozni akarsz?-kérdezte Noah és felém fordult.
- Mi nem Noah,csak véletlenül benyitottam.-mondtam és gyorsan ki fordultam a helyiségből.
Elkezdtem a konyha felé menni és észrevettem az asztalon egy cetlit és egy meleg szendvicset, cetlit olvasva el mosolyogtam ugyan is Noah csinált nekem reggelit. Miközben ettem észre sem vettem, hogy Noah ott áll előttem csupa vizesen testét csak egy törölközővel el takarva.
Felnéztem rá és a szemeimet felelőtlenül végig vittem a szálkás ki dolgozott felső testen.-Csak nem tetszik amit látsz?-kérdezte Noah
- Őő nem.-mondtam dadogva. Noah erre csak mosolygott és a szobája felé vette az irányt.
Mikor végeztem én utána mentem a szobába és számom kértem mégis hogy kerültem ide.
- Noah hogy hogy nálad vagyok és a te ruhádban?-kértem számom.- Hát hercegnő úgy hogy miután meg csókoltál,elaludtál a karjaimban és gondoltam felhozlak hozzám, és átöltöztettelek csukott szemmel, bár nem mondom hogy nem lestem.-mondta Noah mosolyogva.
- Köszönöm Noah, de igazán haza vihettél volna hisz tudod hol lakom.-mondtam a fiúnak.
-Igen hercegnő,de ez közelebb volt, tudod nem szeretek este autókázni.-mondta Noah.
- Noah viszont lennél olyan kedves és haza viszel nincs itt semmi ruhám.-mondtam szerényen.
- Persze felveszem a ruhám és mehetünk.- mondta Noah.El is indultunk, Noah hamar haza vitt, miután kiszálltam a kocsiból a ház fele vettem az irányt.
- Gyorsan be surrantam a lakásba és a zuhanyzó felévettem az irányt, lefürödtem és felöltöztem. Eszembe jutott hogy Noah ruhája van nálam és hogy vissza kéne neki valahogy adnom.
Miközben ezek jártak a fejemben,megcsörrent a telefonom és Katie hívott telefonom.
- Szia Emily.-köszönt Katie.
- szia Katie.-köszöntem én is.
- Csak ezért kerestelek hogy nincs kedved el jönni velem bulizni?-kérdezte a lány izgatottan.
- Hát nem is tudom Katie.-mondtam neki.
- Gyere el, élvezni fogod.-mondta Katie.
- Na jó legyen.-mondtam boldogan.
- Akkor este hatra ott leszek érted Emily.-mondta Katie izgatottan.
-Akkor este hatkor.-mondta majd bontottuk a hívást.
Mikor az órára néztem délután négy órát mutatott fény sebességre kapcsoltam és elkezdtem öltözködni. Felvettem egy fekete rövid nadrágot és hozzá egy kivágott fehér pólót. Öltözködés közben úgy eltelt hogy Katie dudált hogy mennyek le mert indulunk. Gyorsan leszaladtam a lépcsőn, bezártam az ajtót és beültem az autóba Katie mellé.
YOU ARE READING
Véletlen találkozás
RomanceEgy házibuliban kezdődött minden. Emily nem számított arra, hogy ha igent mond legjobb barátnőjének a meghívásra aznap este teljesen megváltozik majd az élete. Noah pedig csak kapni akart a lehetőségen, amit legjobb barátja bulija kínált neki. Csak...