Midoriya Izuku már vagy 1 éve elment egy hosszabb idejű gyakornoki programra Mirio Togatával. De gyakornoki program ide, gyakornoki program oda, a zöld hajú fiú csak egy valakire tudott gondolni. Bakugou Katsukira. A fiú már kiskoruk óta terrorizálta Midoriyát, de ő ennek ellenére is szerette. Szerette. Még maga sem hitte el ezt a tényt, de ez így volt. Mindig csak rá tudott gondolni. Kockás hasára, kócos hajára és csábító ajkaira. Éppen megint Katsukin merengett, amikor Mirio megveregette a vállát, jelezvén, hogy megérkeztek. Izuku csak egy aprót bólintott, majd leszállt a repülőről. Csomagjaiva megindult a pályaudvar felé, ahol már anyja várt rá. Egymás nyakába borultak, mint amikor két távoli ismerős találkozik egymással.
- "Aizawa-sensei adott egy szabad pihenő hetet. - mosolyodott el Inko, mire a zöldike csak egy bólintottással jelezte, hogy örül a hírnek.
Otthon Deku rögtön kipakolt mindent a bőröndjéből, hősruháját gondosan elrakta a szekrénybe, aztán ledobta magát az ágyba, és bekapcsolta a TV -t. A képernyőn osztályát pillantotta meg, ahogy Yaoyorozou házába beözönlenek. Rögtön keresni kezdte szerelmét de nem találta meg. A riporert fürkészte zöld íriszeivel, aki ezeket a szavakat mondta;
- "A U.A Gimnázium 1/A osztálya az utóbbi időben nagyon megváltozott. Minden délután Yaoyorozou-kun házába jönnek - a pletykák szerint - szerencsejátékozni. Ez a család hírhedten gazdag, szóval lehetséges, hogy a pletykáknak igaza van."
Izuku sokkoltan ült az ágyon. Miért csinálnák ezt az osztálytársai? Ilyet a gonosztevők csinálnak, de lehet még azok se. És milyen szabályok lehetnek ott? Nem sokára meglátjuk...
Ohayouu Explosion Friends!
Itt vagyok egy új könyvvel!
Mondtam, hogy új lesz az írástechnikám. Mostantól minden rész végére rakok egy képet. De amúgy jó nektek ez a név, hogy "Explosion Friends"? Mert hanem, akkor várom az ötleteket komiba. Na az első részig legyen veletek Bakugou és a Baku-power! PLUS ULTRA ÉS BAKU-GOOO!💥💥/Words:299/
ESTÁS LEYENDO
★ Sᴇᴄʀᴇᴛ Lᴏᴠᴇ ★ (𝖡𝖺𝗄𝗎𝖽𝖾𝗄𝗎) [BEFEJEZETT✔]
FanficMidoriya Izuku már vagy 1 éve elment egy hosszabb idejű gyakornoki programra Mirio Togatával. De gyakornoki program ide, gyakornoki program oda, a zöld hajú fiú csak egy valakire tudott gondolni. Bakugou Katsukira. A fiú már kiskoruk óta terrorizált...