Kap.3

333 24 8
                                    

Senere på dagen bestilte vi pizza til aften og nu sad vi så alle og så film inde i stuen. Jeg sad mellem Michael og Calum i den store sofa, mens Ashton og Luke sad i den anden. Vi så SELVFØLGELIG gyser, og jeg er så bange når jeg ser gyser, og så kan jeg aldrig falde i søvn om natten. Men da den endelig var slut besluttede vi at går seng da klokken var ret mange og de skulle indspille sådan noget lyd noget i morgen tidlig, selvom det var i huset skulle de tidligt op. Jeg skulle selvfølgelig ikke tidligt op, da jeg ikke rigtig gad. jeg sagde godnat til Mikey(Michael) cal og Ash og gik derefter op ad trapperne og ind på mit værelse. Det bankede på min dør og ind kom Luke. Wow han har lært at banke på! Godt gået. "Hej" sagde han og jeg svarede selvfølgelig. "Jeg ville egentlig bare sige godnat" sagde han og kom hen og gav mig en krammer. "Sov godt" sagde jeg kort inden han gik ind til dig selv.
(Næste dag)
Jeg vågnede ved lyden af min mobil som lå ved siden af på bordet. Jeg kikkede hurtigt på den, men da det bare var Twitter valgte jeg at stå op. Jeg skulle virkelig i bad efter Luke skubbede mig i poolen i går. Så jeg valgte at finde mine korte hvide shorts, undertøj og en croptop. Jeg fandt mit håndklæde og var nærmest på vej ud ad døren da det gik op for mig jeg kun havde min bh og g-streng med blonder på, og ja det matchede. Jeg overvejede at tage mit tøj på men valgte at skynde mig ned for enden af gangen fordi drengene jo var i gang med at øve. Men jeg tog fejl, for lige da jeg skulle til at åbne døren ind til badeværelset blev den åbnet af en anden. Ashton kom gående ud kun iført håndklæde omkring sin nederste del. "Oh øhm godmorgen"sagde han og gav mig elevator blikket, og begyndte derefter at smile ret meget. "Godmorgen" sagde jeg kort og kikkede ned. Det var virkelig pinligt. "Hvorfor har du kun undertøj på?" Spurgte han. "Jeg troede i var nede og øve og så ville jeg tage et bad" sagde jeg med blikket rettet mod gulvet. OG tror i så ikk den idiot begynder at grine af mig fordi jeg står her og er helt rød i hovedet! Fuck det var akavet! Jeg kikkede op på ham og FUCK! Jeg nåede ikke rigtig til hans ansigt, for han havde jo bar mave og (savl) den var virkelig flot. "Ved du godt du stirre?" Spurgte han, og så blev det for meget, jeg skyndte mig forbi ham, ind på badeværelset og låste døren. Jeg kunne høre han gik videre mens han grinede, typisk.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 03, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Awkward moments with 5 SOSWhere stories live. Discover now