0.0

416 18 42
                                    

Ben seni çok sevdim, ben seni gereğinden çok sevdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben seni çok sevdim, ben seni gereğinden çok sevdim. Sen bana ismimle hitap ettiğinde, ölüm döşeğindekinden farksızım sevgilim.

Not: Bu Kitapta küfür, argo, şiddet ve 10 yaş altı her yerde allah sizi yakacak gibisinden cümleler kuran kitle için zaralı sahneler bulunacaktır.

Mabel Pov

Esrarengiz kasaba'dan döneli neredeyse 3 yıl olmuştu. Orayı özlüyordum, Stan amcayı, Stanford amcayı, Soos'u, Wendy'i, Ordaki maceralarımızı özlemiştim. Esrarengiz kasabadaki doğum günümüzde Pacifica ile konuşmuş, anlaşmıştık. O'da arkadaşımız olmuştu. Bundan şikayetçi olmasam da, Candy bu duruma hala alışamamıştı ve alışmaya da niyeti yok gibiydi. Şapşal kız hala benim tipsiz ikizime sırılsıklam aşıktı, Pacifica'yı deli gibi kıskanıyordu.

Vinks Kılap
Grenda, Candy, Pac ve Siz

Candy: Mabel! Ne zaman geleceksin? Seni beklerken 293891 tane kediye sahip olacağım!

Grenda: Niye bu kadar sabırsızsın Candy?

Napçan kız nikahına mı alcan beni

Candy: İnanır mısın Mabel, kahkaha şelalesinden bir yudum
İçmiş kadar oldum!

Pac: Mabel, bu sene gelecek misin? Seni doğum günümde görmek istiyorum kızım!

Pacifica'nın babası eski gücüne tekrar kavuşmuştu, Pacifica'nın anlattığına göre Babasının kuzeni ona borç para karşılığında ormanda bulunan ve kimsenin uğramadığı araziyi istemişti. O ana kadar o arazinin Mr. Northwest'in olduğunu bile bilmiyorduk.

ALONE «Mabill» Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin