57. kapitola | Nový člen party

729 86 164
                                    

/1.4. 1978/

Lucius Malfoy opustil pokoj, kde odpočívala matka jeho syna a jeho samotný syn. Zaslechl hlasy, takže zrychlil krok a schoval se do zákrytu, aby nebyl spatřen. Kdyby jeho otec či budoucí tchanstvo vědělo, jak dnes strávil svůj den, rozhodně by ho nepochválil.

,,Hestia musí mít takovou radost!"

,,Musíme mluvit hlavně polohlasně, jasné, pánové?"

,,Evansová, nemoralizuj!"

,,Siriusi, ty se koukej, ať za měsíc trefíš!"

,,Nech si toho, Dvanácteráku, nebo uvidíš!"

,,Tak pšt, ať nevylekáme Mathea!"

A tak parta studentů sedmého ročníku v Bradavicích vstoupili do poporodního pokoje, kde se nacházela Hestia Jonesová, chovajíc svého synka. Své upocené černé vlasy měla pověšené za uchem a pohupovala se ze strany na stranu s malým miminkem zabaleném v bílé osušce.

,,Ahoj," zašeptala polohlasně Lily Evansová a společně se svými přáteli přicupitala k tomu novorozené tvorovi, který se na celý svět díval tak vyjukaně. Všechny zaujaly jeho ledově modrá kukadla, které sice má většina miminek, ale Hestia si byla téměř jistá, že Matheovi tato barva očí zůstane celý život. Přesně takové oči měl totiž Lucius.

,,Matheo, teď si tě pochová tvá kmotřička," promluvila černovlasá matka ke svému synkovi, políbila ho na jeho blonďaté vlásky a podala jej Lily Evansové.

,,Jak ses sem vůbec dostala?" zajímalo Petera Pettigrewa nechápavě a posadila se na protější prázdnou postel.

,,Ano, to nám všem vrtalo hlavou," přidala se do konverzace Ava Abbotová.

,,Šla jsi na procházku do Prasinek, ale měla jsi to domluvené s madame Pomfreyovou," doplnila Stefani a též se posadila do křesla, protože jí těžkly nohy.

,,Ano, šla jsem se projít do Prasinek, vždyť víte, jak to tam mám ráda," začala s vyprávěním. ,,A potkám Luciuse Malfoye."

,,No ty si děláš-"

,,Mlč, Jamesi, je tu Matheo-"

,,-srandu."

Hestia se jejich pošťuchování uchechtla. ,,No, dokážete si to představit," převrátila očima otráveně. ,,Ihned jsme každý měl na jazyku XY kousavých poznámek a já se pravděpodobně rozčílila tak, až mi praskla voda. Samozřejmě jsem nebyla schopná absolutně chodit, takže jsem neměla jinou možnost než přijmout jeho pomoc. Říkala jsme mu, že mám domluvený porod u Poppy, ale on trval na porodníkovi Bakerovi... nějaký rodinný známý. Řekla jsem mu ještě před porodem, aby poslal patrona... ale to očividně udělal mnohem později, než jsem čekala."

,,To ano, my jsme dorazili všichni hned, jak k nám zpráva přišla," potvrdila Lily s nechápavým úsměvem. ,,Jak dlouho jsi rodila?"

,,No, dle mých vnitřních hodin to byla celá věcnost," utrousila sarkasticky Hestia, ,,ale prý okolo čtyř hodin. Mě ale říkal doktor Baker, že většina prvorodiček rodí spíše šest a více hodin, takže jsem vlastně měla štěstí."

,,Šest hodin," zopakovala zpustošeně hnědovlasá Mrzimorka a přiložila si ruku na své těhotenské bříško. ,,Merline, to nemám šanci přežít."

,,Zvládneš to," povzbudil jí sebevědomým hlasem Sirius a chytl ji za ruku. ,,Všichni tu budeme a projdeš si tím bravurně."

,,Tobě se to mluví, Siriusi," ušklíbla se Hestia, ,,když nemáš dělohu."

Chvíle lásky | ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat