Jest to praca na konkurs u humanizm-
Polega on na odwróceniu o 180 stopni charakteru jednego z jego oc, nie zmieniając do końca designu, a więc to moja praca konkursowa:
Imię tego tu pięknisia to Felix Amer (tak właściwie to Felix Amer 2.0). Według opisów cechuje go pracowitość, rozmowność, nieśmiałość/strachliwość, a do tego jest to super miła buba. I ja czytając ten oto opis od razu miałam w głowie: troszkę leniwy, porywczy, naburmuszony, zamknięty w sobie, odważny e-boy. I tak wyszło... To. Nie zmieniłam prawie w ogóle samego designu, a zamiast tego pozmieniałam kolorki. Zostawiłam takie same vansy oraz miłość do roślinek gdyż tego się wyzbyć nie da. Jego ulubionym podopiecznym byłby kaktus, którego trzyma na kolanach. Zawsze odgrażał się, że jest podobny do owej rośliny, jako że ma kolce i nie wolno podchodzić za blisko, ale wszyscy zaczęli sobie po jakimś czasie z niego żartować, gdyż owy zielony jeż wypuścił różowe kwiatki. Felix 2.0 miał na początku ochotę je obciąć, ale stwierdził, że nie będzie niszczyć swojej ukochanej roślinki jak jakiś potwór i kaktus został jak był.
Technika: baza z akwareli i na niej kredki
(ta faktura z kartki na dużej doniczce to nie dlatego, że mi się nie chciało, po prostu stwierdziła, że wygląda fajnie, proszę nie bić :( )
Oryginalny wygląd:
Praca należy do humanizm-
CZYTASZ
do trzech razy sztuka... artbook
RandomMój artbook Nie będę mówiła, że 'AAAA WYPALA OCZY HAHAH', bo uważam, że jestem w tym niezła ¯\_(ツ)_/¯