Eva

248 1 2
                                    

Ik heb gevoelens voor Wolfs eigenlijk al sinds dat ik hem voor het eerst zag. Ik durf het hem niet te vertellen straks voelt hij niet hetzelfde voor mij. Ik wil hem niet kwijt raken. Zo dadelijk moet ik maar eens uit bed want we moeten vandaag weer werken.
Eef kom je eruit we moeten zo gaan ! Zegt Wolfs jaa ik kom eraan moet me nog even aankleden. Ik kleed mij snel aan en loop naar beneden. Wolfs heeft al ontbijt gemaakt voor mij echt zo lief. Eef wil je vanavond met mij uiteten. Ja is goed lijkt me leuk. We moeten nu echt gaan anders word Mechels weer boos omdat we te laat zijn. Oja dat moeten we natuurlijk niet hebben zegt Wolfs lachend. Kom je nog ouwe of blijf je daar de hele tijd staan. Dat neem je terug van Dongen. Ik loop snel naar de auto en ga achter het stuur zitten. Kom je nog Wolfs anders ga ik alleen hoor. Ja ik kom eraan. We lopen samen het bureau in en gaan gelijk richting het kantoor van Mechels ze staat al op ons te wachten. VAN DONGEN WOLFS jullie hebben vandaag bureau werk jullie mogen alle dossiers bijwerken. Ik zucht hoorbaar. Ja Eva ik kan er ook niks aan doen dat jullie geen zaak hebben en nu aan het werk. Kom je Wolfs we mogen lekker dossiers bijwerken. Ja daar heb ik nou echt zo veel zin in zegt Wolfs sarcastisch. We starten allebei onze computer op en gaan snel aan het werk hoe eerder we beginnen hoe eerder zijn we klaar. We zijn een tijdje bezig dan legt wolfs zijn hand op mij schouder.ga je mee Eef een broodje eten we hebben pauze. Ja ik kom eraan. We lopen samen het bureau uit en gaan naar een broodjeszaak waar we altijd heen gaan. Ik neem een broodje kaas een broodje zelfmoord hoe Wolfs het altijd noemt en hij een broodje ingewikkeld. We lopen weer terug als we het broodje op hebben. Waar gaan we vanavond eigenlijk eten ? Wolfs vraag ik Dat is een verassing zegt Wolfs geheimzinnig.
Wolfs je weet dat ik niet van verassingen hou zeg ik.
Je moet maar even wachten dan weet je het straks. Dat moet dan maar zeg ik.
Als we het bureau weer binnenlopen gaan we gelijk naar het kantoor van Mechels om te kijken als we nu wel een zaak hebben. Ik klop op de deur BINNEN roept Mechels. Hebben we nu wel een zaak vraagt Wolfs. Ja ik heb nu een zaak voor jullie er is een meisje gevonden op het vrijthof ze is verkracht en zwaar mishandeld. Ik krijg tranen in mijn ogen want deze zaken liggen bij mij altijd wel gevoelig. Wolfs merkt dat altijd omdat hij het weet van vroeger van wat mij vader heeft gedaan.

Strong togetherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu