1.

5 1 0
                                    


,,Jimin, noták kde sa flákaš?"

,,Nestresuj, veď máme ešte 2 minúty do začiatku hodiny." zamrmlaj Jimin a udusil nedofajčenú cigaretu.

Tae nenávidel, keď to Jimin robil, ale bol to jeho priateľ. Na hodinu prišli vďakabohu včas a Taehyungovi sa konečne upokojil zbesilý tlkot srdca.
Zapisoval a značil si nové informácie od učiteľa, zatiaľ čo Jimin brázdil internetom.

~

Neskôr keď sa lúčili pred Jiminovým domom Taehyunga pochytila úzkosť. Nepríjemný pocit mu prechádzal celým telom. Zrazu pocítil trhnutie.

,,Haló Tae! Ak by sa niečo dialo ihneď volaj." povedal Jimin a odchádzal k domu.

Tae sa obrátil na päte a išiel domov. Pred domom sa s povzdychom poobzeral po záhrade. Zarastené kríky, obrastený chodník burinou a nepokosený trávnik. Ich dom už nebol biely ako kedy si, ale mal sivastý odtieň a na niektorých miestach opadávala omietka.

Otvoril dvere. Bolo odomknuté a to pre Taehyunga znamenalo to najhoršie. Jeho otec bol doma.

Nakukol do obývačky. Bol tam. V špinavom tričku pozeral televíziu. Bol neoholený a vedľa seba mal tri prázdne fľaše od alkoholu. Nevedel ho identifikovať. Nenávidel alkohol.

Naraz sa jeho otec postavil a pozrel sa na neho.

,,Tak tu si ty ohava. Prečo ešte žiješ!" zvrieskol jeho otec.

Tae začal inštinktívne cúvať dozadu. Otec bol na dva skoky pri ňom a už mu letela prvá facka.
Taehyung sa zapotácal, ale udržal sa na nohách. Čo sa ale nepáčilo jeho otcovi. Kopol ho do kolien. Keď sa Tae zrútil na zem ešte mu uštedril ranu do brucha.

Jeho otec odchádzal späť do obývačky s nadávkami na jeho osobu. Toto bol teraz jeho otec. Tyran.

Tae si už pomaly zvykal. Teda skôr sa bolesť stala jeho dôvernou priateľkou. Toto sa opakovalo už asi 9 mesiacov.

Nejakým zázrakom sa doteperil do svojej skromnej izby. S povzdychom sa pozrel na fotografiu jeho matky na poličke.

,,Buď odvážny, lebo len taký dosiahnúť veľa."

Hneď sa mu vybavili posledné slová jeho matky, ktoré mu povedala.

,,Snažím sa." pošepkal a s plačom zaľahol do postele.

Po chvíli počul prichádzajúcu notifikáciu na jeho telefóne. No nevládal sa ani otočiť na druhý bok. Šlo to ťažko s dobitým telom.

~

Jungkook sa unavený zvalil na gauč u Namjoona doma.

,,Čo ti dneska dal, keď si taký vyšťavený?"
spýtal sa súcitne Hoseok.

,,Ani sa nepýtaj. Bolo to hrozné. Celý deň im mu zas cupital za zadkom a nakoniec mi dal úlohu, že mám s foto školou zajednať nejakú súťaž." vyfúkol otrávene vzduch.

,,Čo je na tom zlé?"

,,Ja mám ešte aj tému vymyslieť. Asi ma porazí."

,,My ti pomôžeme." ozval sa Namjoon a niesol do obývačky jedlo.

Jungkook bol rád, že ich má. Chalani si pustili nudnú šou v telke. Jungkook moc nemal rád také veci, preto radšej prezeral novinky na instagrame.

Po niekoľkých nezáživných minútach natrafil na zaujímavý profil. Na profile boli zverejnené veľmi estetické a dychberúce fotografie. Síce vo firme poväčšine fotili len modelov a modelky no tento profil ho zaujal.

Neváhal, prihlásil sa na druhý tajný profil a napísal chlapcovi, ktorý vlastnil tento profil.

J_dd: Ahoj 👋

×
Ahojte! ❤️
Takže už sme troška nazreli do životov našich hlavných postáv. Dúfam, že sa vám kapitola páčila. Budem rada za každý vote a komentár!

XxbabbyxX

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 23, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

What is going onWhere stories live. Discover now