ZAFERİN KIZI

32 0 0
                                    

800 yaşında bir vampir olmama rağmen 17 yaşındaki  bir ergen gibi durmam mucize değildi.Nefret ediyorum bu duygudan.Kan istiyorum.Heryer dans eden insanlarla dolu . Neyse ki son anda bu bardan çıkmayı başardım. İnsan kaynıyor resmen. Yarın okul vardı ve ben 600 yıldır takip ettiğim ve sevdiğim kadını yakından görebilecektim. Tamam itiraf ediyorum bilerek onla aynı okula yazılmıştım! Of yarın olmasını bekleyemiyordum daha fazla kahretsin ! 

Ahh jackson beni kandıramayacağını biliyorsun kardeşim arkamdan gelipte korkutma şakaları bir köken vampire sökmez.

öyle mi kardeşim bak sen şu bacaksıza!?

- heyy jackson seni geberticem

- Ahah kavgalarımızı bile özlemişim kardeşim

- bende kardeşim demeyi kesersen sevinirim

-tamam dylan ama sakin ol kardeşimm

- jackson ben sana abi desem kendini yaşlı hisseder miydin?

- tamam tamam kestim Dylan

                                                                                                     YARIN

Okul için hazırlanıyordum. Malum,sevdiğim kızı görecektim. Mutluluktan havaya uçacak gibiydim okadar mutlu oldum ki parfümümü sıkmayı bile unuttum.Sonunda hazırlanmıştım.

Okulda tüm kızlar gözlerini benden ayırmıyorlardı ama benim gözüm sadece victoriayı görüyordu. Üstelik onunla aynı sınıfta olmak için müdürü bile hipnoz etmiştim.

Derse girmiştik ve karşımda  Victoriayı görmüştüm. Aman allahım bu bir rüya olmalı kesin rüyadır! Hayır değildi. Çekinmeden yanına gittim.

-selam sen bu okula yeni gelmiş olmalısın.

-Dalga mı geçiyosun sen ya? ben 5 senedir bu okuldayım. Delinin zoruna bak!

Aslında biliyordum 5 senedir bu okulda olduğunu ama onu gıcık etmek hoşuma gidiyordu.

- oo baya bi atarlı gençsin yani

- çok komik ha ha ha !

- ismin neydi?

-Victoria 

-oo zaferin kızıı

- ya senin işin gücün yok mu? hep deliler beni buluyor.

- yok işim gücüm zaferin kızı.

-off ya kızlar gidelim uğraşamayacağım hiçç!

onu gıcık etmek çok hoşuma gitmişti.Çünkü kızınca yanakları kızarıyordu ve çok tatlı oluyordu.Ders zili çalmıştı.

                                                                     DERSTE

Herkez bir yer bulup oturmuştu. Victorianın yanı boştu ve tek orası boştu bende oturdum.Fırsat bu fırsat!

-ya başka yer mi yok?

-evet yokk zaferin kızı mecburuz katlanmaya.

- ya bi kapa şu çeneni başım şişti amma dırdırcıymışsın sen ya kadınlar bile daha az dırdır yapıyor! dedi ve hafiften güldü.

-Ahh elim kesildi kanıyor bay johnson tuvalete gidebilir miyim?

Eli kanıyordu. Hayır olamaz bu olamazz!! Kendimi tutamıyordum.

-çek şu kanı benden!

-ay deliye bak ya ben isteyerek mi kanattım elimi?

Gözlerimdeki damarlar çıkıyordu yavaş yavaş.

-Gözün gözüne noluyor iyi misin?

-İyiyim endişelenicek birşey yok.

-ah tamam

-Ben en iyisi burada oturmiyim by

Bir yer boşalmıştı ve aniden yer değiştirdim zarar veremezdim Victoria'ya.

                                                                                               TENEFFÜSTE

-Gözüne birşey olmuştu gördüm

-hayır olmamıştı

-olduuu

Kendime hakim olamıyorf-dum birden Victoriayı ittim ve kolu kanadı

 

canlar bölüm sonu vote ve yorum yapmayı unutmayın muck :*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

vampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin