─────────· · ✦ • •─────────
Dont be a silence readers
[15+]
Contains harsh language°°°
Taehyung jalan menuruni anak tangga terakhir. Baju kemeja dilipat sampai paras siku. Kasut Gucci dipasangnya. Dia terus menuju ke ruangan kerja.
"Selamat pagi boss." Ujar orang bawahannya lalu menundukkan badan mereka tanda hormat terhadap Taehyung .
"Bagi aku maklumat tentang semalam?" Soal Taehyung seraya membuka beberapa butang bajunya.
"Boss, beberapa polis cuba menangkap orang-orang kita. 5 orang telah ditahan dan yang lain selamat melepaskan diri mereka daripada dikejar polis. Dan mereka sekarang sedang menjejak boss pula." Jelas Soobin.
Taehyung berdecit.
"Cis! Polis-polis bodoh tu tak tahu ke yang orang dia tangkap itu adalah orang aku. Bawa seorang daripada mereka ke sini sekarang!" Tegasnya.
Tiba-tiba Jungkook masuk ke dalam. Tercungap-cungap akibat berlari tadi. Nafas cuba ditarik dalam-dalam dan meredakan dirinya.
"Taehyung. Kita dah jumpa Kai." Kata Jungkook. Taehyung tersenyum sinis. Dia capai kuncinya lalu beredar dari situ.
Usai sampai dirumahnya. Taehyung memerintah semua supaya membawa Azra jauh darinya. Bodyguard kepada Azra mengunci pintu bilik.
"Eh kenapa nie?" Azra kepelikkan saat mereka mengunci pintu biliknya. Dipandang bawah tampak Taehyung sudah takde.
"Maafkan kami. Puan sila duduk disini buat semetara." Mereka membalas dari luar.
Azra duduk di atas katil tatkala fikirannya ke arah lain. Sumpah, dia rindu akan kehidupannya yang dahulu. Bersama Helena, kawan baiknya.
"Kalau larikan diri tak dapat. Hanya satu sahaja jalan penyelesaiannya."
∽
"Bawak dia kesini!" Jerit Taehyung. Semua terpusu-pusu memberi laluan untuk Taehyung jalan ke arah sana.
Seorang lelaki yang diikat diatas kerusi diruangan yang hanya mempunyai satu tingkap kecil, berada di atas sekali. Cahaya lampu kecil menerangkan sedikit bilik tersebut.
"Hai. Kim Jong In, lama kita tak berjumpa!" Ujar Taehyung.
Dia keluarkan sebilah pisau lalu diletakkan pada leher lelaki itu. Pisau yang tajam itu ditekan kan sedikit menyebabkan lelaki itu menyerang kepedihan.
Tiba-tiba jantung Taehyung berdetak laju. Dia tidak sedap hati. Taehyung beranjak kebelakang. Pisau lipat itu diletakkan semula diatas meja.
"Aku tak sedap hatilah. Korang tunggu sini jaga dia!"
Sejurus Taehyung sampai di atas. Dia terus membuka pintu. Terselah sang isteri sedang cuba membunuh diri.
Azra terlepas pisau lipat daripada tangannya. Taehyung menghembus nafas panjang. Dia pergi ke arah Azra dengan tangan diletakkan dalam poket .
"Cubaan yang bagus baby girl." Kata Taehyung lalu tarik Azra dekat padanya. Genggaman pada lengan Azra diketatkan. Gadis itu menahan sakit.
"Sakitlah!"
"Tahu pulak sakit. Dah tu kau cuba bunuh diri dengan pisau tu tak sakitlah? Kenapa? Kau nak sangat kena siksa ke? Okay! Mari aku tunjuk penyeksaan aku." Taehyung terus bawa azra keluar dari bilik tersebut.
Usai sampai dibawah. Dia tolak Azra di sebuah bilik. Dimana dia berada tadi bersama Kai.
Azra ditolak sehingga terkena badan Jimin. Lelaki itu terus terpeluk Azra. Gadis itu memandang Jimin.
Jimin memandangnya dengan simpati. Dia bukan setuju dengan kelakuan Taehyung pada Azra. Tetapi, bukan hak dia untuk menghalang.
"Lepaskan aku Taehyung!" Jerit Kai. Dia berusaha membuka ikatan pada badannya dengam memberontak.
"Diam! My wife. Biar aku tunjuk macam mana seksaan sebenar. Biar kau tau siapa aku. Jangan main-main dengan aku Azra!" Ujar Taehyung. Azra memandang Kai dengan penuh tanda.
Apa dia nak buat dengan lelaki nie?
Taehyung keluarkan pisaunya lalu tunjuk tempat dihadapan mata Azra. Gadis itu mula ketakutan. Taehyung senyum sinis lalu hiris lengan kanan Kai. Lelaki itu menjerit kesakitan.
"Nie akibat cuba mengkhianat aku." Sekali lagi dia hiris pula disebelah kiri.
"Yah! Stop! Taehyung awak sakitkan dia." Kata Azra. Taehyung ketawa sinis. Dia jalan mengelilingi Kai.
Darah mula mengalir melalui lengannya. Satu rantai besi dikeluarkan oleh orang bawahannya dan diberi pada Taehyung. Lelaki itu memanjangkan tali besi tersebut lalu lilitkan sedikit dijari-jarinya.
Sekali libasan mengakibatkan luka yang besar pada badan Kai. Dia mula lemah. Azra menutup matanya. Taehyung perasan lalu ketawa sinis .
"Baby. Open your eyes." Katanya. Perlahan-lahan Azra membuka matanya.
"Good girl. Daddy like it." Ujarnya lagi.
"Nie untuk menipu aku!" Satu das tembakkan diberi oleh Taehyung pada Kai.
Azra terkejut lalu berpaling ke arah Jimin lalu peluknya. Wajahnya disorokkan di dada bidang Jimin. Hanya 5 tembakkan diberi oleh Taehyung pada Kai. Lelaki itu sudah mati.
Manakala, Azra pengsan dalam pangkuan Jimin. Sejujurnya Taehyung benci tengok Jimin memeluk isterinya.
"Aku rasa kau tak sepatutnya bagi dia tengok semua nie." Pesan Jimin.
✎_☆☆☆
Tbc
Vote me
💜נιмιη
YOU ARE READING
【ɢᴜᴄᴄɪ : ᴋɪᴍ ᴛᴀᴇʜYᴜɴɢ】
Fanfiction『 ARIANA AZRA 』 membunuh ? Slave ? Perkara biasa bagi dirinya . Diakan mafia ! ______ ❝ i guess i will make you scream my name babywife ❞ ❝ youre mine and only mine !❞ .. ❝ hidup aku musnah semua disebabkan kau , kim taehyung. ❞ Status : slow-upda...