Boka furcsa érzéssel feküdt le aludni...
Másnap korán reggel elindult az iskolába,még a nap is alig volt fent!
Ismételten a Grund felé vette az irányt.
De látta azt a lány kijönni a Grund-ról akivel tegnap össze ütköztek. Boka furcsállta ,hogy mit kereshetett bent ilyenkor,Boka elkezdte követni a lányt akinek egy szép virág volt a kezébe.
De a lány a temetőbe ment. Boka rosszul érezte magát ,hogy követte de aztán felpillantot és látta ,hogy a kis szőke sírjára tette a virágot ,aztán elfutott.
- Hát ez meg honnan ismerheti Nemecseket?? Talán barátok voltak,de akkor Nemecsek miért nem mesélt róla soha...Bokába sok kérdés kavarodott fel egyszerre, de inkább elindult az iskolába.
- Szevasz Papuskám! Órdította Csónakos.
- Szervusz Csónakos. Megakarsz süketíneni vagy mi? Kérdezte mókásan Boka.
- Nem Papuskám! De te mit keresel itt ilyenkor? Hisz még a nap is alig van fent. Fogadni merek még a tanárok sincsenek bent az iskolába. Kérdezte gyankvóan Csónakos.
- Hát...én?? Boka elkezdet gondolkozni elmondja-e az igazságot vagy ne...
- Igen,te!
- Össze vesztem a szüleimmel és inkább eljöttem hamarabb otthonról. Gyorsan találta ki Boka.
- Ja értem Papuskám! Hát sajnálom...De mennyünk be mert még tanulnom kell a dogára az iskolába.
- Doga miből? Kérdezte Boka kerek szemekkel.
- Fizikából,amit tegnap megmutatott kísérletből ,na gyere megmutatom .
- Rendben .
És bementek tanulni aztán mindenki szépen ment be sorba. Aztán suli után megint Boka rögtön kirohant a teremből és az iskolából.
- Hát ez meg??? Már megint hova rohan? Kérdezte megszokottan Csele.
- Senki nem tudja...Mondta aggodóan Barabás.
- Majd holnap megkérdezzük de menjünk vagy a tanárok raknak ki minket. Mondta viccesen Csónakos.
Boka ismételten a kis szőke sírjához rohant. És látta ,hogy a virág meg mindig ott van.
Oda ment és leült a fűbe. Van egy lány...Nagyon szép,de hozott neked egy virágot és ha volt valami köztetek akkor én tiszteletben tartanám .
Boka ott ült és egy ismerős hangra lett figyelmes. És rögtön kirohant és a hang után ment és láttam,hogy Áts ordibál a titokzatos lánnyal. Aztán Boka csak a elbújva figyelte őket . Aztán Áts megpofozta a lányt , Boka nem tétovázott és rögtön oda ment és elkapta Feri kezét.
- Hogy mersz megütni egy lányt? Kérdezte Boka dühösen.
- Boka ebbe te ne szólj bele. Közölte Feri.
- Nem érdekel ! Mondta Boka.
Boka megfogta a lány kezét és elhúzta , szerencsére Feri nem ment utánuk.