Bună, dragi concurenți, din păcate avem o mică problemă cu parola grupului Roses-Team, de aceea am hotărât, alături de colegele mele, să mutăm cartea pe profilul meu. Nu ne dorim să anulăm jurizările, dorim ca voi să câștigați, iar noi să citim cele mai bune lucrări.
De asemenea, vreau să vă anunț că înscrierile mai sunt deschise până pe 26 iulie (duminică) ora 00. De pe 27 iulie (luni) până pe 09 august (duminică) va fi perioada de jurizare.
Țin să vă anunț că înscrierile se fac în cartea de pe grupul Roses-Team! NU AICI!
Lista concurenților
BiancaStoica8
GoddessAtEden
iulianav27
selyna_annemarie
NyxNotte
DenisaCarla15
Denisa_Simi
--Antares
ClytieAsaro
--durere
rozimediocris
Writer_with_thoughts
_Miryam_Mor_
diamondstories12
CosmicYna
-RioJones
alexiadauphin
--Yelek
maryxis
Alexander_ross78
deanneauthor
AddisonKnopers
-confuzie (Fosta EveLINAre)
CristinaGabrielaDyan
-Nerium-
Deneb18
Deea_Write
--purplestar
SufleteTrdate
Elsa23401
AgapeFreeSpirit
beankaaahAș dori după ce citiți acest anunț să lăsați un comentariu cu ,,Am înțeles" dacă totul este clar. Dacă aveți, de asemenea, întrebări vă aștept în secțiunea de comentari cu ele.
Și înainte de a ne lua la revedere, îi rog pe BiancaStoica8, GoddessAtEden, --purplestar și SufleteTrdate să spună o subcategorie unde se încadrează lucrarile lor, deoarece sunt doar 2 cărți la categoriile ,,Acțiune/Aventură" și ,,Vampiri". În caz că până duminică seară, când se închid înscrierile, nu se mai înscrie careva la cele două categorii, să putem muta cărțile.
Vă mulțumesc, pentru timpul acordat, eu și întreaga echipă Roses-Team.
YOU ARE READING
Regal Roses Contest
RandomAceastă carte este continuarea celei de pe @Roses-Team. Din păcate avem ceva probleme cu grupul, lipsa parolei din cauza forțării impuse de wattpad, de aceea mutăm aici concursul. Mulțumesc, pentru înțelegere.