/1.5. 1978/
První máj, lásky čas. Tento den měl být hezkým dnem, který všichni studenti měli strávit závěrečnými přípravami na zkoušky OVCE. Zároveň také uběhl přesně měsíc od narození Mathea Jonese, což přátelé chtěli náležitě oslavit. Ovšem celý neprobíhal přesně podle představ.
Stefani Scamanderová už nebyla zdaleka tak mobilní jako dříve. Bylo pro ni složité dělat jakékoliv delší a komplikovanější pohyby, tudíž neustálé chození po schodech jí akorát zhoršovalo její stav a neustále se zadýchávala. Další problém měla Hestia Jonesová, která potřebovala pro svého syna hlídání, s čímž ovšem vždycky nemohli nepomáhat její přátelé, kteří zrovna měli volné hodiny.
S tímto problémem jí ovšem ráda pomohla Stefani, která vymyslela, že když už Florián dělá otce v domácnosti a hlídá malého Rolfa, nebude přeci problém mít o jedno dítě víc. Nejdříve se Hestia tomuto nápadu zdráhala, nechtěla jej otravovat, ale když ji Florián Fortescue ujistil, že alespoň bude mít Rolf kamaráda, povolila a čas od času dala Floriánovi Mathea na hlídání.
Teď ovšem skládala zkoušku z Formulí, takže se hlídání ujmul zrovna Remus Lupin, který měl volnější den. S příchodem května přibylo i více sluníčka, studenti i profesoři odhodili své mikiny a svetry, léto začínalo klepat na dveře. Hnědovlasý Nebelvír měl rozloženou deku na bradavických pozemcích, seděl v tureckém sedu a na nohách měl Mathea položeného.
,,Dneska slavíš svůj první měsíc, Matheo," usmál se od ucha k uchu a jemně cvrnkl do jeho nosu. ,,Od prvního dubna uběhl ten měsíc tak hrozně rychle. Jednou na tohle budeme s tvojí mámou vzpomínat a smát se nad všemi těmi hektickými dny, které jsme na závěr sedmého ročníku prožili. Ani nevíš, jak se těším, až pojedeš poprvé do Bradavic a Hestia na tebe bude mávat kapesníčkem, nasáklým slzami."
,,To je hezké, jak k němu promlouváš," ozval se za ním pro něj známý hlas, který nepatřil nikomu jinému než Irene Kowalski. Od jejich společné vánoční noci strávené v Komnatě nejvyšší potřeby uběhlo už pět měsíců, což se zdála být věcnost, ale oběma to uteklo velmi rychle. ,,Budeš jednoho dne skvělý otec."
Remuse tahle věta zasáhla. Otec přeci musí mít dítě a to on nemá. I když Stefani v sobě nosí miminko, které stále může být jeho, nepřipadá mu, jakoby patřilo jemu či neslo stejnou DNA. I přestože Sirius už prakticky převzal roli otce, on neměl odvahu přijít za Irene a říct jí, že mohou být sobečtí, protože nikdo neví, kolik času jim zbývá.
,,Děla mi radost se o Mathea starat," přiznal Remus s úsměvem. ,,Doufám, že tahle naše devíti... teď už desetičlenná... parta vydrží navěky. S mým otcem už si toho moc neřeknu, připadám si bez rodiny. Ale za tenhle rok v Bradavicích jsem konečně pochopil, kdo je moje rodina. Kluci, Lily s Hestiou, Stefani s Avou... a samozřejmě i ty."
Irene měla chuť si ho k sobě přitáhnout a už nikdy nepustit. I po skoro půl roce, pořád do něj byla zamilovaná a lámalo jí srdce pokaždé, když věděla, že s ním nebude. Myslela totiž na nejhorší. Za pár dní má Stefani, její milovaná sestřenka, termín a Irene se může dozvědět, že Remus je s ní navždy svázán.
,,Zůstaneme pohromadě," ujistila ho dívka s špinavě blonďatými vlasy, ,,jasné? Všichni nakonec budeme šediví, přežijeme tuhle příšernou válku a budeme všechno vyprávět našem vnoučatům. Sirius bude dávat rady o vztazích. Stefani bude mít svoji ZOO. Hestia bude rodinná lékouzelnice, díky které budeme mít skvělou zdravotní péči, takže budeme žít nechutně dlouho. Z Petera bude nějaký komik, kterého si budou platit na svatbách či narozeninových oslavách. Lily a James budou pro naše vnoučata superhrdinové, co pochytali všechny záporáky. Ava bude ta nejlepší bojovnice za práva mudlů, takže bude i na těch kartičkách z čokoládových žabek. A ty budeš důkazem, že vlkodlaci nejsou monstra."
ČTEŠ
Chvíle lásky | ✔️
Фанфик,,What is life without a little risk?" Mladí dělají různé chyby, ale vždy jednají tak, jak jim radí srdce. Pro mladou generaci může být složité si vybrat mezi dvěma stranami, ale pro některé zase ne. V sedmém ročníku se sejdou studenti Zmijozelu, Mr...