Tartalmaz 18+os jeleneteket!
Villám sebességre kapcsolt Katy,és a szórakozó hely felé vettük az irányt. Viszonylag közel volt, félóra alatt oda is értünk. Kiszálltunk az autóból és a szórakozó hely felé vettük az irányt, beléptünk az ajtón és megcsapott az alkohol tömény szaga. Ahogy hallatunk egyre beljebb nekem jött valaki hátulról.
-Hé,néz már a lábad elé!-mondtam az idegennek.
- Szia csinibaba, nem láttalak, kérsz valamit inni?-kérdezte a részeg fiú.
-Nem kösz, és nem vagyok csinibaba!-mondtam idegesen.
-Jól van, na nyugi nagyon harapós vagy ma.-mondta mosolyogva és elhúzott.
Katie közben elkeveredett és elkezdtem keresni őt meg is találtam amint Daviddal egyelget a pultnál.-Szia David.-köszöntem neki.
- Szia Emily.-köszönt a fiú.
-Hova tűntél Emily?-kérdezte
Katie hirtelen.-Nekem jött egy részeg csávó és lekoptattam,de mire észhez kaptam te nem voltál sehol.-mondtam.
- Ja ne haragudj, kértem egy kört nekünk.-mondta Katie.
- Mit kértél inni?-kérdeztem.
- Két vodka narancsot, mert David nem iszik.-mondta a lány.
Ki is jött az első kör, hamar meg is ittuk, így folytatódott tovább mikor már annyira részegek voltunk hogy Katie egy asztalon én pedig a pulton táncoltam. Sose szoktam ennyit inni, de Noah miatt és a családom elfeledése miatt jó ötletnek tűnt.
Lejöttem a pult tetejéről és a tánc parkett fele vettem az irányt, arra lettem figyelmes hogy valaki közel húzódik hozzám és nekem nyomja az ágyékát. Nem zavart mert nem voltam józan, elkezdtem táncolni neki és mikor meg fordultam Noah volt előttem. Hirtelen közel hajolt hozzám és belesúgott valamit a fülemben.- Hercegnő ha tovább riszálod nekem esküszöm itt teszlek magamévá.-mondta Noah.
Semmit sem válaszolva folytattam a táncot amit el kezdtem. Hirtelen Noah be nyúlt a szoknyám alá és meg érintette a nemi szervemet.
-Noah mit csinálsz?-kérdeztem tőle nyögdécselve.
-Mondtam hagyd abba mert nem tudok le állni, kívánlak Emily.-mondta Noah vággyal teli hangon.
- Én is téged Noah.-mondtam.
-Emily részeg vagy majd ha akarod és józan leszel,én meg várlak téged.-mondta Noah.
- Nem fogom meg bánni Noah azért mert részeg vagyok.-mondtam neki részegen.
- Emily nem tudok majd leállni.-mondta a fiú.
Én megcsókoltam Noah pedig meg fogtam a kezem és a kijárat fele kezdet húzni. Kiértünk a friss levegőre és Noah megcsókolt.
-Kívánlak hercegnő, akarlak téged de nem lehet részeg vagy.-mondta Noah.
- Nem érdekel Noah én is akarlak téged!-mondtam neki.
Beültettet az autóba és elindultunk, út közben végig Noath figyeltem de ő egyszer sem nézet rám.
Megálltunk Noah haza előtt, kiszálltam és Noah meg fogta a kezem és meg csókolt, meg markolta a fenekem és el kezdett a szobája fele vinni. Lerakott az ágyra és elváltunk egymástól lihegve.- Noah akarlak, kérlek.-mondtam neki vágyakozva.
-Emily nem tudom meddig bírom még.-mondta Noah és megcsókolt.
Vissza csókoltam és Noah egy morgással nyugtázta hogy nem bírja tovább. Elkezdett levetkőztetni, hamar le vettem a pólómat majd a melltartómat és már csak a fekete tangám volt rajtam. El kezdtem Noah pólóját le venni, majd a nadrágját és végül ő is csak egy boxerben volt az ágyon.
- Emily biztos akarod?-kérdezte Noah.
-Igen Noah.-mondtam és megcsókoltam.
Levette a fekete tangám majd le térdelt az ágy elé és a lábaimnál fogva húzott magához.
Felnézett rám, mintha engedélyt kért volna én pedig egy bólintással megadtam neki.
Nem tudtam mi fog történi mert meg sose voltam hasonló helyzetben.
Hirtelen megfogta a csípőm és végig nyalta a nemi szervemen.
Hangosan felnyögtem, ő pedig a hatalmas tenyerével betapasztotta a számát.
Nyelvével finoman kényeztette a csiklómat,amire úgy éreztem hogy a fellegekben járok.
Nem tudtam hogy ilyen érzés létezik mikor bekapcsolódtak az ujjai.
Be haraptam a számát olyan erősen amilyen erősen csak tudtam ne hogy újra felnyögjek és belemarkoltam a párnába.
Egyre gyorsabb vettem a levegőt miközben Noah kényeztettet engem.
Hirtelen belém hatolt és felnyögtem majd meg várta még megszokom az óriási méretét.
Elkezdett szépen lassan kicsiket tolni majd egyre mélyebbre hatolt és egyre gyorsabban csinálta.-Szeretlek Emily.-mondta Noah és morgott egyet.
- Én is téged Noah.-mondtam és össze rándultam és elélveztem.
Noah lökött még párat majd ő is el élvezet.
Noah nem szállt kiegyből belőlem, szépen lassan mellém feküdt és meg csókolt. Majd felállt az ágyról és elindult lezuhanyozni. Mire vissza ért engem elnyomott az álom.
YOU ARE READING
Véletlen találkozás
RomanceEgy házibuliban kezdődött minden. Emily nem számított arra, hogy ha igent mond legjobb barátnőjének a meghívásra aznap este teljesen megváltozik majd az élete. Noah pedig csak kapni akart a lehetőségen, amit legjobb barátja bulija kínált neki. Csak...