Στεφανος

27 1 0
                                    

Μόλις έκλεισε το τηλέφωνο με την Αναστασία,αυτό άρχισε να δονείται πάλι. Κοίταξε την οθόνη και είδε το όνομα της Ντίνας να αναγράφεται επάνω. Πήρε μια βαθιά ανάσα και το σήκωσε.
-Στέφανος:Παρακαλω;
-Ντίνα:Τι κάνεις,μωρό μου;
-Στέφανος:Καλά είμαι,Ντίνα.
-Ντίνα:Πότε θα σε δω; μου έχεις λείψει.
-Στέφανος:Ορίστε; πας καλά; εσύ δε με άφησες;
-Ντίνα:Εεε τότε σε άφησα. Τωρα σε θέλω. Έλα από το σπίτι μου.
-Στέφανος:Ααα δεν πάει έτσι. Τωρα δε σε θέλω εγώ. Έχω σχέση ξέρεις.
-Ντίνα:Την έριξες τελικά την κοπελιά;
-Στέφανος:Και σένα τι σε νοιάζει;
-Ντίνα:Σε 10' να είσαι σπίτι μου. Αν δε θες να πάω να δώσω εγώ η ίδια στην κοπέλα σου αυτό που ξέχασες σπίτι μου.
-Στέφανος:Τι ξέχασα σπίτι σου; τη ρωτάει,αλλά η μόνη απάντηση που παίρνει είναι το κλείσιμο του τηλεφώνου.
Έτσι,φοβούμενος για το τι ξέχασε στο σπίτι της και τι σκόπευε να κάνει αυτή με αυτό,πήγε από το σπίτι της. Χτύπησε το κουδούνι κι αυτή του άνοιξε φορώντας μόνο το νυχτικο της.
-Στέφανος:Δώσε μου ο,τι έχω ξεχάσει και να φύγω και μη με ξανά ενοχλήσεις,σε παρακαλώ.
-Ντίνα:Κάτσε να πιούμε έναν καφέ. Δε θα σε βιασω. Μη φοβάσαι!
-Στέφανος:Έναν καφέ μόνο και τίποτα άλλο!
-Ντίνα:Εντάξει. Πάω να κάνω!του λέει και πάει του φτιάχνει τον καφέ. Έπειτα του τον φέρνει και του τον δίνει. Ο Στεφανος πίνοντας το αρχίζει να νιώθει μια ζαλάδα και ξαφνικά χάνει τις αισθήσεις του.
Μετά από πολλές ώρες,ξύπνησε και κοίταξε το ρολόι. Η ώρα ήταν 10. Κοίταξε δίπλα του κι είδε την Ντίνα.
-Στέφανος:Τι έγινε εδώ; άρχισε να φωνάζει.
-Ντίνα:Τι έγινε; ρώτησε η Ντίνα αγουροξυπνημενη.
-Στέφανος:Γιατί είμαι εδώ; εγώ 8η ώρα είχα ραντεβού με την Αναστασία. Κι επίσης τι έγινε μεταξύ μας;
-Ντίνα:Δε θυμάσαι μωρό μου; του λέει και τον πλησιάζει.
-Στέφανος:Σου είπα δεν είμαι το μωρό σου. Πρέπει να πάρω την Αναστασία. Μη μιλήσεις!είπε σαστισμένος και τηλεφώνησε στην Αναστασία,όμως η Ντίνα δεν κράτησε την υπόσχεσή της και τον αποκάλεσε μωρό μου,κάτι που μάλλον έγινε αντιληπτό από την Αναστασία.
Έτσι,αφού,το έκλεισε ο Στέφανος με την Αναστασία,άρχισε να της φωνάζει.
-Στέφανος:Πας καλά,κορίτσι μου; σου είπα να μη μιλήσεις! Αν σε άκουσε η Αναστασία,να ξες ότι θα έχεις άσχημα ξεμπερδέματα!Της λέει και τη βάζει στον τοίχο απειλώντας την. Έπειτα ντύνεται και πάει να φύγει,όταν ακούει την απειλή της Ντίνας.
-Ντίνα:Μην ξεχνάς ότι αυτό που έχω κρατήσει από εσένα δεν το έχεις παρει και μπορώ να το κάνω ο,τι θέλω.
-Στέφανος:Άντε παράτα με,ηλίθια!της είπε και βροντωντας την πόρτα πίσω του έφυγε για το σπίτι της Αναστασίας.

Φίλοι.....;Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz