𝑹𝑬𝑫
" 𝐕𝐚𝐦𝐩𝐢𝐫𝐞𝐬 𝐚𝐫𝐞...𝐰𝐞'𝐫𝐞 𝐚 𝐥𝐨𝐭 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐢𝐦𝐩𝐮𝐥𝐬𝐢𝐯𝐞 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐰𝐞'𝐯𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝. 𝐈𝐭'𝐬 𝐚 𝐡𝐮𝐠𝐞 𝐚𝐝𝐣𝐮𝐬𝐭𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐚𝐝𝐚𝐩𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐞𝐬 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐬𝐨 𝐡𝐨𝐰 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐢𝐬. 𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐭𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲-𝐟𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐨𝐮𝐫𝐬 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐈 𝐰𝐨𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐛𝐞𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐟𝐨𝐜𝐮𝐬 𝐨𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐨𝐰 𝐟𝐫𝐞𝐚𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐨𝐰 𝐡𝐮𝐧𝐠𝐫𝐲 𝐈'𝐝 𝐛𝐞𝐜𝐨𝐦𝐞."
𝐒𝐮𝐦𝐦𝐚𝐫𝐲 : a society in which humans & vampires live together. both live along strict rules given.. you must follow every single rule given or else it could be fatal.
• • • • •
𝑅𝑢𝑙𝑒𝑠 :
↳ 𝗯𝗲 𝗿𝗲𝘀𝗽𝗲𝗰𝘁𝗳𝘂𝗹 𝗮𝗻𝗱 𝗸𝗶𝗻𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗿𝗲𝗮𝘁𝗼𝗿𝘀 𝗮𝘀 𝘄𝗲𝗹𝗹 𝗮𝘀 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗵𝗮𝗿𝗮𝗰𝘁𝗲𝗿𝘀. 𝗶𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝗿𝗲 𝗻𝗼𝘁, 𝗱𝗼 𝗻𝗼𝘁 𝗯𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝗮𝗽𝗽𝗹𝘆𝗶𝗻𝗴.
𝘁𝗵𝗮𝗻𝗸 𝘆𝗼𝘂, 𝗴𝗼𝗼𝗱 𝗱𝗮𝘆.
↳ 𝗯𝗲 𝗮𝗰𝘁𝗶𝘃𝗲 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝘁𝗼𝗿𝘆! 𝗿𝗲𝗮𝗱, 𝘃𝗼𝘁𝗲, 𝗰𝗼𝗺𝗺𝗲𝗻𝘁! 𝗶 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗿𝗲𝗽𝗹𝗮𝗰𝗲 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗰𝗵𝗮𝗿𝗮𝗰𝘁𝗲𝗿 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗮𝗻𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝗼𝗻𝗲 𝗶𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝗿𝗲 𝗻𝗼𝘁, 𝗮𝗹𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵 𝗜 𝗱𝗼 𝘂𝗻𝗱𝗲𝗿𝘀𝘁𝗮𝗻𝗱 𝗹𝗶𝗳𝗲 𝗱𝗼𝗲𝘀 𝗴𝗲𝘁 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗮𝘆.
↳ 𝗽𝗹𝗲𝗮𝘀𝗲 𝘂𝗻𝗱𝗲𝗿𝘀𝘁𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗻𝗼𝘁 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆 𝗰𝗵𝗮𝗿𝗮𝗰𝘁𝗲𝗿 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗯𝗲 𝗽𝗶𝗰𝗸𝗲𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗻𝗼𝘁 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆 𝗰𝗵𝗮𝗿𝗮𝗰𝘁𝗲𝗿 𝗽𝗶𝗰𝗸𝗲𝗱 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗯𝗲 𝗶𝗻 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆 𝘀𝗶𝗻𝗴𝗹𝗲 𝗰𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿 𝗲𝗻𝗱 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝘀𝘁𝗼𝗿𝘆.
↳ 𝗱𝗶𝘃𝗲𝗿𝘀𝗶𝘁𝘆! 𝗱𝗶𝘃𝗲𝗿𝘀𝗶𝘁𝘆 𝗶𝘀 𝗮𝗺𝗮𝘇𝗶𝗻𝗴, 𝗴𝘂𝘆𝘀. 𝘁𝗿𝘆 𝗶𝘁 𝘀𝗼𝗺𝗲𝘁𝗶𝗺𝗲. 𝘀𝗲𝗿𝗶𝗼𝘂𝘀𝗹𝘆 𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵, 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆 𝗰𝗵𝗮𝗿𝗮𝗰𝘁𝗲𝗿 𝗵𝗮𝘀 𝘁𝗵𝗲𝗶𝗿 𝗳𝗮𝘂𝗹𝘁𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗻𝗼𝘁 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆 𝗰𝗵𝗮𝗿𝗮𝗰𝘁𝗲𝗿 𝗻𝗲𝗲𝗱𝘀 𝘁𝗼 𝗯𝗲 𝘄𝗵𝗶𝘁𝗲.
↳ 𝗯𝗲 𝗱𝗲𝘀𝗰𝗿𝗶𝗽𝘁𝗶𝘃𝗲 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗳𝗼𝗿𝗺𝘀! 𝘁𝗵𝗲 𝗺𝗼𝗿𝗲 𝗜 𝗸𝗻𝗼𝘄 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗵𝗮𝗿𝗮𝗰𝘁𝗲𝗿(𝘀) 𝘁𝗵𝗲 𝗲𝗮𝘀𝗶𝗲𝗿 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗯𝗲 𝘁𝗼 𝘄𝗿𝗶𝘁𝗲. 𝗮𝗻𝘆 𝗯𝗹𝗮𝗻𝗸 𝘀𝗽𝗮𝗰𝗲𝘀, 𝗜 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗳𝗶𝗹𝗹 𝗺𝘆𝘀𝗲𝗹𝗳.
↳𝘆𝗼𝘂 𝗺𝘂𝘀𝘁 𝗯𝗲 𝗳𝗼𝗹𝗹𝗼𝘄𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗮𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁.
↳ 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗳𝘂𝗻!
YOU ARE READING
Red
Vampire𝑹𝑬𝑫 " 𝐕𝐚𝐦𝐩𝐢𝐫𝐞𝐬 𝐚𝐫𝐞...𝐰𝐞'𝐫𝐞 𝐚 𝐥𝐨𝐭 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐢𝐦𝐩𝐮𝐥𝐬𝐢𝐯𝐞 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐰𝐞'𝐯𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝. 𝐈𝐭'𝐬 𝐚 𝐡𝐮𝐠𝐞 𝐚𝐝𝐣𝐮𝐬𝐭𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐚𝐝𝐚𝐩𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐞𝐬 𝐜𝐡...