Але коли Чимин тримав мене під руки, мені так було тепло і класно, шо я вирішила сісти на Чимина. Я сіла на Чимина і притулилася до нього, шоб мені було тепло. Руками обхватила його тіло, а голову, положила на груди.
- Ти шо робиш? - запитав Чимин, коли побачив як я сідала на нього.
- Мені холодно. - сказала я.
Чонгук з Техеном підійшли до нас і побачили, як Юнги з Хосоком здивовано дивилися на Чимина і мене. А потім і самі так стояли дивилися.
FLASHBACK, end)
- Халей, може поїдемо додому? - запитав Чимин.
- Ти чог-го? Тут же весел-ло. - сказала я.
- Я вже бачу як тут весело. - сказав Юнги - А ну злазь і йдемо.
- Не хочу я! - сказала я.
- Тобі мало? - запитав Хосок - Ти й так начверила.
- Ой, боже шо я вже такого начверила? - запитала я.
- Напилася в срачку і мало шо не побилася з дівчатами. - сказав Хосок.
Тут мені дзвонить хтось.
- Ну кому я треба, а? - питала я поки доставала телефон.
- Чорт! - сказала я вибігла з шумного клубу.
- Куди це вона? - запитав Юнги.
- Вроде батя позвонив. - відповів Чимин.
Я вибігла з клубу. Мені справді дзвонив тато, я взяла трубку і зробила більш тверезий голос.
- Алло. - сказала я.
- Алло. - сказав тато - Ти вдома?
- Да, як раз доходжу. - сказала я.
Ту приходять хлопці.
- А де ти була? - запитав тато.
- Та я подругу проводжала. - сказала я.
- Добре. - сказав тато - Я ось чого дзвоню.
- Чого? - запитала я.
- Я трошки затримаюся. Буду їхати додому о 23:30 - сказав тато.
- Добре. - сказала я.
- Такщо лягай спати. - сказав тато.
- Добре. Пока. - сказала я.
І кинула слухавку. Подивилася на хлопців. А після на годинник, вони показували 22:50.
- Так, хлопці бігом біжимо до мого дому. - сказала я.
- Чого? - запитав Юнги.
- Короче, тато буде через 40 хвилин, а мені треба прибрати вдома все спиртне. - сказала я.
- То вже біжимо. - сказав Чимин.
Ми всі взялися і побігли, незнаю як Чонгук і інші, але я можна сказати відразу ж протверезіла. Ми прибігли за 15 хвилин, Чимин перший прибіг і відкрив двері. Ми зайшли і почали прибирати. Бутилки хлопці занесли в великий мосурник, котрий був неподалік від дому. Інше сміття, я теж занесла в мусорник. Поприбирала все в кухні. Справилися за 20 хвилин.
Ми стоїмо коло дверей.- Хлопці дякую за допомогу і за вечір. - сказала я.
- Добре ми підемо. - сказав Чонгук.
- А то зараз тато твій прийде. - сказав Юнги.
- Завтра побачимся. - сказав Чимин.
- Пока. - сказали хлопці.
- Пока. - сказала я і закрила за собою двері.
Хлопці пішли по домах, а я відразу в свою кімнату, настроїла все на завтра і лягла спати. Тато як виявляється прийшов, аж о 01:00 ночі.
Наступний ранок. Мене розбудив тато.- Халей, вставай. - сказав тато і відкрив штори вікна, котрі попадали лучем сонця мені в лице.
- Добре, встаю. - сказала я.
Тато пішов, а я встала, одягнулася, взяла речі. Пішла вмилася в ванній, зробила зачіску і пішла їсти. Поснідавши я пішла в школу. Але я не хотіла йти. По перше, голова боліла, по друге, за вчорашній вечір, і по третє за те шо я хотіла зробити в школі. Але я ж все таки пішла.
Прийшовши до школи я сіла на своє місце, і типу лягла. Через 5 хвилин в клас зайшов Техен і Чимин. Я звісно ще лежала дивлячись в парту. До мене підійшли хлопці.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Бийся до кінця!/Fight to the end!
FanfictionТиха учениця Ли Халей, з красивою зовнішністю і яка любить танцювати, раптом встає в центрі відомості. За це її зненавиділа її однокласниця і бажає помсти.