-Къде беше до сега?-нападна го с въпроса си Даниел.
Японеца го погледна и видя ядосаното му изражение. Не можеше да разбере,защо толкова много се ядосваше другото момче. Нима искаше да стои в онази къща до самия край на церемонията?
-Отидох да отменя полета за Япония.-отвърна спокойно Юта.
Наистина беше направил така. Въпреки,че това не беше заниманието му за цял ден и другото момче знаеше това много добре.
-Защо се реши на това в последният момент.-попита леко ядосано другото момче.
-Защото майка ми реши да дойде и да живее тук. Което означава,че скоро ще се изнеса да живея с нея.-обясни сравнително спокойно Юта.
Мразеше да дава обяснение за това какво прави,още повече на Даниел.
Обичаше го и беше важен за него,но не му дължеше отчет за всяко свое действие. Беше достатъчно голям,за да прави каквото си иска.
-Защо ще се изнасяш? Може с майка ти да живеете тук.-настоя Даниел.
-Виж,Дани. Ти си много важен за мен,но мисля че ще е най-добре в майка ми да живеем отделно. За нея така ще е по-спокойно,а и Сана може да живее с мен вече. Не искам да ти се налага да търпиш и нея.-леко раздразнено каза японеца.
Искаше просто да може да живее някъде където няма да има никой който да му пречи да се вижда с Тейонг. Знаеше,че Даниел няма да е доволен от това,че е отново с Тейонг. Не искаше да се карат отново заради това. Мислеше да пази връзката им в тайна дори и от него.
-Сана да живее с теб?-повиши леко тон Даниел.
Не можеше да проумее действията на другото момче. Видя ги със собствените си очи,че с Тейонг са се събрали,а сега смяташе да живее заедно със Сана.
Не можеше и да го попита,защото ще се издаде че знае за случилото се.
-Да. Мисля,че е добра идея да живеем заедно след като сме заедно. А и не искам да живее сама и то в нов град.
Даниел го погледна неразбиращо. Не можеше да разбере какви всъщност бяха взаимоотношения на Юта със Сана,но ще се да направи всичко възможно,за да разбере.
-Е,аз отивам да лягам. Лека нощ.-каза японеца и без да чака какъвто и да е отговор се насочи към стаята си.
Кореецът го наблюдаваше как се качва по стълбите и мислено се чудеше какво да направи.
VOUS LISEZ
Dangerous kiss
Roman d'amourКакво би станало ако се срещнеш отново с човека разбил сърцето ти? Дали ще позволиш да се влюбиш в него отново? Нещата дали ще са същите? Определено не, но дори когато нещата изглеждат непростими любовта намира начин и път към всеки.