Visste du att biltillverkare kallar backljus för back markeringsljus? - Det handlar inte om att du ska se så mycket bakåt, utan att andra ska se att du backar bakåt med bilen! Uppgradera backljusen på din bil och minska chansen att köra på något när du kör bakåt - för nu kan du faktiskt se vad som finns bakom bilen.
Det handlar inte bara om att du ska se något när du backar, utan att andra ska se om du backar. LED-lampor gör något åt detta och du får över dubbelt så starkt ljus med LED i backljusen. Enkelt att byta själv. Vi har P21W,W16W, W21W, H21W och även lampor för infällning. Få fantastiska backljus på bilen! Få bättre backljus på din bil och se våra rekommenderade produkter nedan.
Lumen LED Backljus Lumen LED Backljus lampor är vår bästsäljande produkt i hela nätbutiken och är en otroligt populär och kraftfull LED backljus lampa. En enda glödlampsbyte ger dig minst dubbel ljusstyrka jämfört med originallampor och finns med flera olika socklar. Ett enkelt sätt att få bättre backljus på din bil och se vart du backar.
Lumen Workforce 24W LED Backljus Lumen Workforce 24W LED Backljus har en effekt på hela 2200 lumen, och kastlängd på 155 meter - så här får du mycket ljus i förhållande till vad du betalar. Lampan är också godkänd för användning som backljus. Få en mycket robust lampa som levereras med 2 års garanti.
Rigid SRM Pro Infällbar LED Backljus Rigid SRM Pro Infällbar LED Backljus är en kompakt och genial lampa som är gjord för att fällas in i till exempel stötfångaren på baksidan av en bil. Detta ger en underbart diskret montering av några helt otroliga LED-lampor. Lampan har 1584 lumen och 5 års garanti.
Rigid Ignite Arbetsbelysning Rigid Ignite Arbetsbelysning är en otroligt liten lykta, men med en mycket hög effekt. Den är perfekt för montering i trånga utrymmen eller under bilens bakre stötfångare för ett väl uppgraderat backljus.
Rigid Ignite Infällbar LED Backljus Rigid Ignite Infällbar LED Backljus kommer också som en infällbar version och kan fällas in på alla släta ytor. Lampan har cirka 1000 lumen vilket ger dig en mycket god sikt bakåt när du backar.
Lumen Daylight har sedan 2004 upplyst hela Skandinavien och idag finns vi i fyra länder, Norge, Sverige, Finland och Danmark med huvudkontor i Norge. Vår expertis är som du ser ljus och varje person av de 15 personer som arbetar här, är experter på ljus. Vi vågar kalla oss ett av världens främsta och mest kompetenta företag på ljus och vi är glada att dela vår expertis med dig när du är i kontakt med oss eller när du handlar med oss.
https://lumendaylight.blogspot.com/2020/07/fa-battre-backljus-pa-din-bil.html
YOU ARE READING
Till Bilen
Short StoryLED ger oss oändliga möjligheter och tekniken ger oss det absolut starkaste ljuset i världen. LED ger ett kraftfullt och vitt ljus. Här hittar du LED-skyltljus, LED-backljus, dimljus, parkeringsljus, DRL, interiörljus och specialanpassade produkter...