7 fejezet

226 12 5
                                    

*Lisa szemszöge*

Úgy döntöttem ezek után el megyek le fürödni.. Szükségem van rá. Hogy tehette ezt velem.? Ráadásul a saját házamban... Talán így jobb is és nem kell azon agyalnom, hogy hogy küldeném el őt innen.
Nem érdekel egy ideig a szerelem, most kurvára nem.
Megnyitottam a csapot és vártam, hogy a kádban legyen elég víz.
Lehet este ki megyek a kocsmába és részegre iszom magam.
Talán így lesz a legjobb...

Egy kis idő elteltével, gondoltam, hogy kéne csinálni valamit de mégis mit?
Unalmas egyedül, unalmas szerelem nélkül.... De nem kell...

Az éj leszállt, majd ki mentem az utcára. Nem nagyon érdekelt, hogy késő van vagy bármi más. Találni akartam egy helyet... Ahol egyedül lehetek... Ahol nem bánt senki... Ahol jó nekem.... De nem találom sehol sem....

*Jennie szemszöge*

A suliba még be mentem.. Nem tudom mikorra tervezzem azt, hogy elmenjek. De félek bele vágni a nagyvilágba... Vajon mi vár rám? Délután megtanultam most késő este van... Talán ma csak ki megyek szét nézni... Aztán meglátom mi lesz.

Az ablakot halkan kinyitottam majd kimásztam rajta. Nem mondom, hogy könnyű volt le jutni de sikerült. Csendes a város... Sehol senki. Kicsit ijesztő, de hogy ne féljek el kezdtem dúdolni egy dalt. Vagyis inkább halkan énekelni..
Ez pedig nem más volt mint a Twice-tól az One million.
Ez nekem most motiváló zene... Főleg ebben az időszakban,... Bárcsak tudnának segíteni...

Útközben azon agyaltam, hogy valami forgalmasabb helyre kéne mennem mert nagyon félek....
Megláttam egy kocsmát nem mentem be inkább csak a közelében járkáltam össze vissza, azért ha megtámadnak legyen hova szaladnom. Bár sok itt a részeg nem hinném, hogy segítene valaki..

Nagyban sétáltam amikor is valaki hozzám szólt vagyis inkább kiabált.
-Hé. Ilyen fiatal lánynak nincs itt helye menj haza aludni. Túl fiatal vagy.
Nem szóltam vissza inkább el siettem majd haza vettem az utat mi van ha megtámad? Vagy ha utánam jön?...

*Lisa szemszöge*

A kocsmába be érve már kértem is az italt, majd még egyet és még egyet így ment ez... Míg részeg nem lettem, vagyis mondhatni.
Ki mentem a kocsma elé levegőzni amikor is megláttam egy fiatal lányt, mivel részeg voltam sokszor kiabálok,  vagy csinálok hülyeséget. Mint most is.
-Hé. Ilyen fiatal lánynak nincs itt helye menj haza aludni. Túl fiatal vagy. Na hát a lánynak se kellett több sprintben szaladt haza felé. Ennyire ijesztő lennék? Nem megyek utána mert még jobban megijed. Gondolatomra elmosolyodtam majd meg indultam haza.

A titokzatos katona /Jenlisa ff./ BEFEJEZETTTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon