Απόφαση ζωής και θανάτου

6 1 0
                                    

Ο ήλιος ανέτειλε και ο Σπύρος με την Μυρτώ ξύπνησαν έτοιμοι πλεον να σχεδιάσουν την επόμενη κίνηση τους. Τότε ο Σπύρος πήρε τον λογο και ρώτησε.
-Μυρτώ έχουμε το πλεονέκτημα οτι ίσως είμαστε οι μόνοι απο την παρέα που δεν έχουμε χωριστεί. Πρεπει να το εκμεταλλευτούμε. Τι άλλα αντικείμενα πήρες μαζι σου πέρα από το κοπίδι και το walkie talkie; Εγώ για παράδειγμα έχω μαζι μου ένα φακό, το walkie talkie, μια σφυρίχτρα, ένα μπαλάκι να το ζουλάω για το άγχος και ένα σπρέι για τα κουνούπια.
-Εγώ έφερα μαζί μου ακόμα μία ενυδατική κρέμα για την νύχτα, ένα αποσμητικό και ενα ακόμα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια.
-Αυτό που το παίζεις γκόμενα ακόμα και εδώ πέρα με ξεπερνάει. Πήρες 3 άχρηστα πράγματα τα οποία δεν θα μας βοηθήσουν πουθενά!
-Ενώ εσένα το μπαλάκι σου για το άγχος θα φανεί πολύ χρήσιμο.
-Εεεμ.. εγώ εννοούσα ότι δεν θα χάσεις την ομορφιά σου χωρίς μια κρέμα, δεν χρειάζεται να μαλώνουμε...
-Ναι έχεις δίκιο, αλλά τώρα πρέπει να σκεφτούμε έξυπνα όπως θα έκανε και ο Χάρης αλλιώς δεν θα έχουμε και πολλές ελπίδες.
- Τώρα Μυρτώ που ανέφερες τον Χάρη... Θα είχες σκεφτεί ποτέ την περίπτωση να συμβεί κάτι μεταξύ σας. Εμμ δηλαδή εννοώ ότι σαν φίλος σας θα ήθελα να σας δω μαζί και ταιριάζετε απίστευτα. Γνωρίζετε ο ένας τον άλλο σχεδόν μια ζωή. Έχετε περάσει μάζι και καλές και δύσκολες στιγμές αλλά τίποτα δεν σας χώρισε. Πιστεύω ότι η σχέση σας θα πρέπει να γίνει κάτι παραπανω απο φιλική.
-Εσύ τι λες ρε Σπύρο και βέβαια το έχω σκεφτεί. Κατα καιρους έχω μπλεξεί με πολλούς αλλά κανένας τους δεν ήταν τόσο σωστός σαν τον Χάρη. Εγώ δεν σου υπόσχομαι τίποτα το μονο που έχω να σου πω είναι ότι όταν ενωθούμε ξανά με τους άλλους και μπούμε παλι σε μια σειρά θα του μιλήσω...
-Οκ αυτό μου φτάνει... Τώρα να επιστρέψουμε στο σχέδιο. Κατα την γνώμη μου η καλύτερη λύση τώρα ειναι να πάμε προς το ποταμάκι που βρίσκεται λιγα χιλιόμετρα μακριά και να πάρουμε νερό και να ψάξουμε για κάποιο ψάρι για να φάμε.
-Ωραία ιδέα και ύστερα λέω να προχωρήσουμε και να κατευθυνθούμε βόρεια προς το ψηλό βουνό. Θα μας πάρει λίγες μέρες αλλά όταν φτάσουμε θα έχουμε περισσότερες ελπίδες να δούμε από ψηλά κάτι το οποίο τωρα δεν μπορούμε να δούμε απο εδώ.

Και έτσι και έγινε οι 2 φιλοι μοιράστηκαν από ένα ψάρι ήπιαν νερό και ξεκίνησαν το ταξίδι τους προς την ψηλότερη κορυφή. Την ίδια ώρα, ο Γιώργος συνέχισε να μοιάζει σαν να έχει πάει διακοπές και φορώντας τα γυαλιά ήλιου του έπαιζε με την μπάλα όλη μέρα. Το μόνο που έκανε ήταν να πιει λίγο νερό από μια μικρή πηγή εκεί που βρίσκονταν και να σκοτώσει ενα λαγό τον οποίο κιόλας έφαγε ωμό. Τα πράγματα σίγουρα δεν πήγαιναν καλά για τον Γιώργο ο οποίος χωρίς να έχει κάποιο σχέδιο ήταν σαν ενα χρυσόψαρο στον ωκεανό. Στην παραλία, η Ξένια είχε ξεκινήσει από νωρίς το ψάξιμο του σεντουκιού και λίγο πριν νυχτώσει κατάφερε και το βρήκε κρυμμένο πάνω σε ενα δέντρο.
Η Ξένια τότε σκέφτηκε ότι η Μυρτώ που μπορεί να σκαρφαλώσει και στο πιο ψηλό δένδρο θα φαίνονταν χρήσιμη. Τελικά, σκαρφάλωσε μόνη της και γράπωσε το σεντούκι. Το πέταξε στο έδαφος και κατέβηκε απο το δένδρο.
-Επιτέλους πήγα ένα βήμα μπροστά ας ελπίζω να με οδηγήσει στους φίλους μου!

Χωρίς να χάσει ώρα πήρε το κλειδί και άνοιξε το σεντούκι. Μέσα βρήκε μια πυξίδα, ενα κινητό και ενα κρανίο με 2 κόκκαλα. Η πρωτη της αντίδραση ήταν περιέργεια. Περιέργεια για το τι θα μπορούσαν να σημαίνουν όλα αυτά. Ξαφνικά, άκουσε ενα παρατεταμένο ήχο και τότε το κινητό άνοιξε. Στην οθόνη ήταν η Έλεν και από πίσω της τα γραφεία της omega.
Η Ξένια αμέσως φώναξε...
- Τι σημαίνουν όλα αυτά;;; Έχω να μιλήσω στους φιλους μου 2 μέρες δεν ξέρω καν αν είναι καλά!!
Η Έλεν τοτε πήρε τον λόγο...
-Ηρέμησε Ξένια, στο ότι άργησες να δεις τους φιλους σου φταις εσύ που δεν άνοιξες νωρίτερα το σεντούκι. Τώρα όμως εχεις την ευκαιρία να τους δεις καθώς σου δίνεται μια επιλογή. Η επιλογή να φτάσεις αμέσως στο πρωτο στοιχείο ή να ενωθείς με κάποιον απο τους φίλους σου. Αν επιλέξεις να βρεις κάποιον φιλο σου αυτά που θα σας βοηθήσουν για να βρείτε το πρωτο στοιχείο είναι η νεκροκεφαλή με τα κόκκαλα που βλέπεις δίπλα σου. Η πυξίδα θα σου χρησιμεύσει για να βρεις τον βορρά. Μετά από μια μέρα περπάτημα θα δεις μπροστά σου δύο σπηλιές. Μια αριστερά και μια δεξιά. Αν μπεις στην αριστερή σπηλιά θα βρεις το πρωτο στοιχείο το οποίο ξέρεις την χρησιμότητα του, ενώ στο τέλος της δεξιάς θα βρεις κάποιον φίλο σου. Η απόφαση είναι δική σου Ξένια! Θα τα πούμε σύντομα με τον καλό ή με τον κακό τρόπο.

Τότε το κινητό πήρε από μόνο του φωτιά και η Ξένια αμέσως ξεκίνησε το ταξίδι της προς τον βορρά αβέβαιη για την απόφασή της.
Τέλος ο Χάρης έπειτα από μια πολύωρη αναρρίχηση κατάφερε να ανέβει στο βουνό στο οποίο από πάνω είχε θέα όλου του νησιού αλλά κανένα σημάδι της παρέας του. Οι επόμενες ώρες για εκείνον πέρασαν μαζεύοντας καρπούς από τα διάφορα φυτά, σκεφτόμενος την επόμενη κίνηση του. Όταν πλέον νύχτωσε, έκλεισε τα μάτια του και κοιμήθηκε αποφασισμένος να βρει τους φιλους του την επόμενη μερα.

Η Ξένια πλέον είχε να πάρει μια απο της σημαντικότερες αποφάσεις της ζωής της , κουβαλώντας στις πλάτες της το μέλλον όλης της ομάδας όντας αρχηγός.

************************************************************************
Τι θα γίνει στην συνέχεια, θα καταφέρει ο Σπύρος με την Μυρτώ να φτάσουν στο βουνό και να βρουν τον Χάρη; Τι θα αποφασίσει η Ξένια; Θα σκεφτεί κατείχε έξυπνο ο Χάρης;;;

Ελπίζω να σας αρέσει μέχρι στιγμής το βιβλιο, μείνετε συντονισμένοι η συνέχεια σύντομα!!!

Εξερευνώντας στα τυφλαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora