***
Trvalo mu takmer tri týždne, kým ju našiel, jej matka sa veľmi snažila o to, aby sa nikto nedozvedel, kde teraz bývajú.
No on sa nevzdal, musel sa presvedčiť o tom, že je v poriadku bez ohľadu na ten hlúpy súdny príkaz, ktorý celej jeho rodine vrátane jeho zakazoval priblížiť sa k nej. Hneď ako sa o tom dozvedel, nadobudol podozrenie, že niečo nie je v poriadku. Oni predsa nikdy neboli nepriateľmi Rey, možno len Palpatína, to však skôr bola otcova záležitosť a pochyboval o tom, že ten muž má o svoju vnučku skutočný záujem, jediné čo ho zaujímalo bol špinavý biznis, do ktorého bol zapojený. Nech už boli jeho plány s ňou akékoľvek, pochyboval, že všetko čo doteraz urobil, bolo pre jej dobro.
Už len to na akom mieste ju našiel vzbudzovalo v ňom silné pochybnosti, táto štvrť bola dosť zlá sama o sebe a pre malé dieťa tu nebolo nič čo by malo o svojom veku vidieť.
Našiel len jedno malé napol rozbité ihrisko, tam sa napokon prišla hrať aj ona, našťastie bez dozoru svojej matky.
Nechápal, ako mohli úrady niečo také dovoliť, toto miesto bolo tým najhorším, čo im mohlo toto mesto ponúknuť.
Keď ju uvidel bodlo ho pri srdci, bola to jeho vina, že je teraz nešťastná a že nemá domov, ktorý si zaslúži, len kvôli nemu sa jeho rodičia vzdali, no on sa nevzdá, nikdy a za žiadnych okolností.
Ak bude musieť tak ju odtiaľto odvedie a zmiznú všetkým z dohľadu, nenechá ju tu v rukách tých ľudí.
Dnes sa jej ešte nemohol ukázať, len ju pozoroval, nemal žiadny konkrétny plán a obával sa, že keby si niekto všimol, že ju kontaktoval, možno by sa opäť presťahovali a on by ju už nedokázal nájsť, stále si nebol celkom istý či je úplne sama, preto sa rozhodol čakať.
Rey si medzitým sadla na zem, videl v jej rukách Chewieho, ktorého istý čas len opatrne objímala.
poznámka autorky: Adama Drivera si predstavujem ako Doktora Morrowa v mojej poviedke Lovec a korisť, lenže tam má okuliare.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Adoptovaná (reylo) dokončené bez korektúry
Ficção Adolescente"Počas týchto letných prázdnin si nerob žiadne plány. Po celý čas sa budeš starať o Rey."