Zadovoljna sopstvenom moći ubedjivanja zavaljeno sam sedela u ugaonoj garnituri hotelske sobe.
Ovo su one od skupljih, one što nisu sobe, sobe, već neke vrste apartmana. Ispred mene je stakleni stočić na kome stoji čaša vina, a odmah pored čaše moj telefon koji neprestano vibrira.Vidim da me Anka zove i jednostavno nemam živaca da joj se sada javim, medjutim nakon razgovora sa majkom, crv neke grozne slutnje počinje da me buši.
Na moje osorno halo, Anka počinje tiradu.* Zamisli, došao je danas i gledao me kao da vi me pojeo i polizao, samo ne znam kojim redosledom. Poslao ga Vojinović da ispita lokaciju, on kaže ima neke planove....
* Anka, uspori! Gospode đeno, imaš li ti neku drugi temu osim posla? Imaš li? Jebe li tebe neko ili bi ti da jebeš mene? Ako ti je toliko stalo do Vojinovića, izvoli, pojebi se sa obojcom i prestani da me smaraš problemima u firmi! Znaš li da je to koorporativna špijunaža što radiš? To što mi prenosiš sve što se dešava? - pitam još jednom i prekinem vezu, zatim i ugasim telefon.
Neka me sada zove!
Jebo je zlatni dečko!Zaklopim oči na trenutak i pokušam da smirim disanje.
Jedan, dva, sedamdesetsedam... Pokušavam, ali mi ne ide.
Smirivanje disanja i zlatni dečko u mislima nikako ne idu jedno s drugim, naročito od kako sam imala blizak susret treće vrste s njim.
S tim kučećim očima i osmehom pogubljenog dečaka.
I taj miris!
Ko još koristi miris koji podseća na more?
Jeb'o me zlatni dečko u glavu ludu, kada sam sebi dozvolila da se onako otkrijem pred njim. Da zadrhtim, da uzdahnem. Srećom pa nisam svlažila na njegove oči...
Sada još i iz misli kada bih mogla da ga isteram, kada ne mogu njegov miris iz nosnica.Vrata apartmana se polako otvaraju i grub miris muškarca me zapljiskuje poput talasa.
Ponovo to jebeno more!Ljubiša, tek koju godinu stariji od mene, bio je dokaz one moje teorije o ljubavi i zaljubljenosti, da jednostavno ne traju večno.
Izvajan kao grčki Bog, grešno lep, oženio se devojkom čiji su roditelji mogli da mu obezbede upravo ovakav život kakav vodi.
Da možemo kad poželimo da odemo na vikend ili da odemo u bolji hotel gde nisu uzandjani madraci kreveta i pošteno počešamo svrabljivo mesto jedno drugom.Korača lagano u ruci mu ključ koji vrti oko prsta, a pogled mu je zalepljen za moje noge podignute na samoj garnituri.
Smedje oči, smedja kosa i taman ten bile su odlike koje su ga krasile, a širok osmeh čak i kada mu se nije smejalo bio je njegov glavni adut."Nedostajala si mi u subotu, veštice!"
"Nedostajao si i ti meni", odgovorim, zatim ustanem s garniture i krenem mu u suret.
U par koraka moja suknja bila je na podu, pratila je i lagana letnja bluza. Kravata mu je još uvek visila oko vrata, ali je zato košulja našla svoje mesto pored mojih stvari.
Kopčom kajiša smo se pomučili oboje dok smo se nezasito ljubili.
Jednom rukom vukla sam kopču, dok sam drugom vukla teget kravatu.Masa mišića se lagano spustila preko mene jednom rukom podizajući moje koleno preko svog struka, dok je dugim prstima druge ruke dodatno raspaljivao muke mog skoro pa zagorelog medjunožja.
Napaljena sam do bola. Željna do poslednje kapi krvi i za moj rekordno brz ogazam nije zaslužno Ljubišino umeće prstima, već nedostatak seksa i subota veče kada sam napaljena i otišla kući!Još brže prstima se zarivao u moju srž, spremajući me, rastezajući i navikavajući na ono što mi je falilo. Muškost medju mojim nogama.
Sat vremena kasnije, zadihani, znojavi i lepljivi, ležali smo ispomešanih udova i ubrzanog daha jedno drugom u naručju...
Seks je misaona imenica kada si probirljiv u izboru partnera ili kada nemaš vremena za iste.
Seks sa nekim u kog imaš poverenja je teško naći.
Zato smo Ljubiša i ja dobitna kombinacija.
Pored mene jebe samo još svoju ženu, povremeno, a oboje sumnjamo da ona ima još nekog ko je opslužuje. Ono što ona u njemu više ne budi, nadomestim ja.
S druge strane, jedino seksualno zadovoljstvo nalazim u njemu, jer ne želim da tražim druge, a tu mi odgovara i činjenica da me neće napinjati, zivkati ili daleko bilo - polagati neko pravo na mene! Pu,pu, sotono i uroci, marš u potoci, što bi rekla jedna tetka!
ESTÁS LEYENDO
Namiguša
RomanceDobre djevojke one idu u raj baš sve loše djevojke idu kud god zažele... Novi Fosili Spojler alert Priča ne sadrži eksplicitne scene seksa, ali svakako nije za mladje od 18.