ŞİMDİ OKUDUĞUN BİTTMEZ ÇİÇEKLER Random İNSAN SEVGİYE NASIL GÜVENİR AMA ONAR AŞKINA GÜVENDİ #aleynasoleker #arifdiren #buraktozkoparan #damlabiralyilmaz #gökçeakyılız #hazarmontan #mehmetaykaç #mertkasapoğlu #naz #yunusemreterzioğlu #çağlairmak ▶ TANITIM 117 2 0 cagtu_ulrem_ask tarafından cagtu_ulrem_ask tarafından Takip Et Paylaş Post to Your Profile Share via Email Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Post to Your Profile Share via Email Report Story Ali eylül göktürk Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Güney Songül ertürk Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Cemre serka güven Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Mert meral kendir Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Cenk kader derinci Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.