10🗼

278 22 1
                                    


През цялото време, Тейонг беше забил поглед в краката си. Не можеше да повярва, че за втори път Юта беше толкова близо, а той нищо не можеше да направи.

Нали уж нямаше да му позволява?!

Нали уж беше с Тен?!

В следващия момент се сети за Тен и бързо извади телефона от джоба си. Отвори съобщенията си, но гаджето му още не му бе писал.

И тогава се зачуди дали не си има друг. Все пак е напълно нормално... А и това е връзка от разстояние. 

Тейонг веднага се натъжи и побърза да си спомни думите на Тен, когато беше при него:

"Най-добрият ми приятел изобщо не понася изневерите" му беше казал той "И го разбирам... Не можеш да си с някого, а да дадеш сърцето си на друг... Просто не е честно и за двете страни."

"Няма как да си има друг... Той обича мен..." каза си накрая в опит да се успокои.

Само че, това, което Тейонг не осъзнаваше бе, че се залъгва жестоко. 

- Какво има? - попита Юта, збелязвайки, че момчето беше притеснен.

- Нищо. - отвърна той и отново изключи телефона - Чаках някой да ми пише...

"Онзи негодник!" Помисли си Юта "Така нареченият ми - най-добър приятел!"

Той хвана здраво волана и стисна зъби. За пореден път си напомни да не мисли за глупостите на Тен и продължи да шофира.

***

Джони лежеше на леглото си и правеше нещо на компютъра, когато Теб дойде и легна, буквално, отгоре му.

- Знаеш, че леглото е достатъчно голямо за двама ни, нали?! - каза той и се засмя.

- Тук ми е по-удобно. - отвърна чернокосият.

Джони се усмихна и остави компютъра на страна, прегръщайки Тен здраво през кръста.

- Какво ти се прави днес?

- Не знам! Ти кажи! Днес ти давам да си ми гид. - каза Тен и се повдигна само колкото да е лице в лице с по-големия.

- Добре, но не е безплатно. - каза Джони и се нацупи.

Тен само се засмя и съедини устните им.

Джони, без да чака втора покана, натика езика си в устата на по-малкото момче и задълбочи целувка.

За момент през главите и на двамата мина мисълта за Тейонг. Но бързо я прогониха. Нито един от тях не искаше да се отделя от другия. Устните им бяха твърде сладки.

Lost in JapanWhere stories live. Discover now