21

793 432 29
                                    

İngiltere, Addison Malikânesi

Robert Jackson'ın Ofisi

15 Haziran 2018

Robert Jackson'ın ofis kapısı bir anda açıldı. Addison Malikânesi'nde kapıları çalmadan ve izin istemeden odalara girebilecek tek kişi vardı. Bu kişi yaşayan en yaşlı Addison olan Richard Addison'ın ta kendisiydi.

Elleri pantolonunun ceplerinde, pencerenin önünde uzaklara dalmış olan Robert Jackson'ın gelen kişiyi bilmesi için arkasına dönmesine gerek yoktu.

"Hoş geldin Richard. Yemeğiniz nasıl geçti?"

Richard Addison'ın keyfi gayet yerindeydi. Pencerenin önüne, Robert Jackson'ın yanına gidip elini sadık dostunun omzuna attı.

"Oldukça iyiydi. Eva çok hoş bir kız. Çok da akıllı. Biliyor musun onca elbise arasından açık mavi parıltılı olanı giymiş. Bu kızın damarlarında kesinlikle 'Kutsal Soy' var."

"Sana söylemiştim Richard. Peki, burada kalması konusunda onu ikna edebildin mi?"

"Sanırım."

Olasılıklı cevaplar almayı sevmeyen Robert Jackson, bu cevap karşısında dönüp Richard Addison'a bir bakış attı.

"Ne sanıyorsun?"

"Tepkilerini okumak zordu ama aramızda bir bağın oluştuğunu söyleyebilirim. Onunla her gün görüşeceğim. Temel bilgileri öğrenmesine de yardımcı olacağım."

"Sence 'Yeniden Doğuş Günü' adaylığını kabul edecek mi?"

"Şu an bu konudan fersah fersah uzağız. Daha öğrenmesi gereken birçok bilgi var."

"Ama zaman daralıyor Richard. Ayine yirmi gün kaldı. Peki ya Eliot?"

"Ne olmuş Eliot'a?"

"Bu konu hakkında Eliot'a bilgi vereyim mi?"

"İşe yarayıp yaramayacağını bile bilmiyoruz. Bana birkaç gün daha ver. Seni haberdar edeceğim."

Robert Jackson, Eva'nın bu evde kalması için elinden gelen her şeyi yapmaya razıydı. Tüm alternatifleri düşünüp onu ikna edebilecek tüm materyalleri ortaya sermişti.

"Theodora da işe yaramıştı. Denemekte fayda var diye düşünüyorum. Senden haber bekliyor olacağım. Jacob'ın defterini Eva'ya vermemi ister misin Richard? Belki de babasının ağzından öğrenmesi daha iyi olur."

"Hayır, şimdilik sende kalsın. Zamanı gelince verirsin. Arada Eva'yı kontrol etmeyi ihmal etme yeter."

SESSİZ -Bir Göbekli Tepe Efsanesi 1-#Wattys2021Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin