Pomsta

396 29 0
                                    

Kira projížděla na skateboardu prázdné ulice New Yorku. Město, které bylo vždy plné lidmi, teď znělo prázdnotou. Lidé byli k smrti vystrašení a schovávali se doma.
Co když někde zůstali sami děti bez rodičů? Měla by jim nějak pomoct? Dokáží si lidé pomoct navzájem?
Tenhle problém pro lidi bude životní lekcí a zkušeností. Nechá to tak, jak to je.
Dny ubývaly a Tony s Nebulou prolétávali vzduchoprázdnem. Blížil se devětadvacátý den. Po jídle už nebyla stopa a zbývalo jen pár kapek vody. Zítra ráno jim dojde i kyslík. Tony celý vyhublý trávil čas s Nebulou hraním cvrnkáním trojúhelníčku mezi prsty. Tahle hra připomínala hod v ragby. Byl to jediný způsob, kdy se odreagovat od přicházející smrti.
"Jo!" zavýskala Nebula a poprvé se snad usmála.
"Vidíš, jak ti to jde."pochválil ji Tony a od hry odešel si sednout ke sklu a pozoroval světlo galaxie.
Vzal svou helmu od obleku Ironmana a zapnul nahrávání. Helma byla z části poničená od Thanosova útoku.
"Ahoj Pepper,"začal Tony, "moc se ti omlouvám, že jsem tam s tebou nezůstal. Teď tu bloudím s robotickou ženou napříč nekonečným vesmírem, abychom našli cestu zpátky za tebou. Je to už dvacátý devátý den bez tebe. Jídlo nám došlo, voda už dochází taky a zítra ráno přijdeme i o poslední kyslík. Až budu usínat, budu na tebe myslet. Miluju tě."
Tony vypnul nahrávání a málem se rozbrečel. Nevěděl jestli se nahrávka odeslala, ale chvíli myslel, že by bylo lepší, aby to neviděla. Povstal a šel si sednout do sedadla. Rychle usnul. Nebula za ním stála. Bylo jí ho líto. Přinesla deku a přikryla ho. Tony se na ní naposledy koutkem oka podíval a znovu usnul.
Po chvíli spánku, uviděl přes zavřené oči silnou záři. Otevřel oči a musel si pohled zastínit nastavenou dlaní před sebou. Když se záře uklidnila, uviděl za sklem ženu s blonďatými vlasy. Žlutě ji zářily oči a sepnuté pěsti omotávaly žluté paprsky.

Kira se vrátila z prázdného města zpátky domů. Byla skleslá jako všichni ostatní. Blížil se večer a hvězdná obloha byla průsvitnější než kdy jindy.
Pozorovala souhvězdí, když najednou uviděla blížící těleso, které hořelo. Že by nějaký meteorit? No konec světa už nastal dávno a meteor by byl správná třešnička na dortu.
I ostatní v centru si toho všimli a vyrazili ven. Mezi nimi byla i Pepper.
Dívali se na těleso, ale po chvíli  zjistili, že to není meteorit.
Carol přistála držící svýma holýma rukama kosmickou loď.
Z lodě vyšel oslabený Stark a Pepper za ním přiběhla s úlevou, že ho neztratila.
"Tony, jsi zpátky."řekl Steve a navzájem se objali.
"Ztratil jsem kluka."řekl a vyčítal si všechny chyby, které udělal.
Jakmile to Kira uslyšela, věděla, že myslí Petera.
Odvedli je do centra, kde si Tony zasloužil talíře jídel.
"Kdo všechno zmizel?"ptal se Tony hltající lžíce proteinové kaše.
"Zatím děláme seznam. Ale je jich spousta. Z našeho týmu jsme tady všichni zbylý. Nevím jak Lang a Barton. Čekáme ne nějaké zprávy."
"Nazdar Nebulo." pozdravil Rocket svou známou.
Nebula jen prokroužila očima a zkřížila drsně své kovové paže.
"Počkat, on není vycpanej?"zděsil se Tony a ukázal na Rocketa.
Rocket vzdechl.
"Musíme ho zabít, toho hajzla!"začal vyšilovat Tony.
"Nevíme, kde je a jeho smrt ničemu nepomůže.."radil Steve.
"Ty nevíš nic!"hrozil mu prstem do obličeje Tony. "Hraješ si na šéfa skupiny, ale nedokážeš pochopit, že tebe nikdo poslouchat nechce!"
"Tony uklidni se, sedni si.."držela ho Pepper.
"Dělej si, co chceš, já už na to nemám." Tony si odtrhl přísavky z hrudi a po pár vteřinách upadl na zem.
"Tony!" zavolala starostlivá Pepper.
Bruce mu šel na pomoc a odvezl si ho na vozíčku do nemocnice, kde mu dal antibiotika.
"Už je v pořádku."uklidnil ostatní a hlavně Pepper.
"Je určitě z toho v šoku. Musí nabrat síly a zase bude v pořádku."

Po týdnu Tonyho léčení konečně nabral zpátky sílu. Tým dostal plán.
"Když Thanos zmizel po lusknutí, měl by u sebe mít tu rukavici, na které jsou všechny kameny. Kdyby jsme ho našli a vzali bychom mu tu rukavici, mohli bychom zpátky lusknout a přivolat zase všechny zpátky."napadlo Bruce.
"Ale problém je takový, že nevíme,v jaké galaxii se právě nachází."odsekl Rhodes.
"Celý život mi vyprávěl o tomhle lusknutí,"začala mluvit Nebula, "až luskne, vrátí se do své rájské zahrady a bude si vychutnávat poklidný východ slunce."
"A kde se ta zahrada nachází?" ptal se Rhodes.
Rocket začal vyhledávat na trojrozměrném projektoru, který ukazoval galaxii. Poťukával na displej, dokud nenarazil na jednu shodnou planetku.
"Planeta 0259-S." řekl Rocket.
"Opište souřadnice a vyrážíme."zavelela důrazně Carol.

Všichni byli připraveni a už čekali před kosmickou lodí na instrukce.
"Taak,"řekl dlouze Rocket, "kdo ještě nebyl ve vesmíru?"
V lodi seděli u řízení Rocket a Carol a za nimi Steve,Tony, Natasha, Bruce, Thor a Rhodes a Nebula.Ti, co nikdy neletěli vesmírem, se na sebe nejistě podívali a vzchopili se.
Rocket nastartoval a kosmická loď začala stoupat vzhůru. Kira vše z bezpečné vzdálenosti sledovala přitisknuta v objetí Pepper.
Kosmická loď zmizela na hvězdné obloze a Pepper s Kirou odešli do centra a obě ulehly ke spánku.
Kosmická loď s rychlostí překonávala světelné roky. Rocket nasměroval loď přesně do portálu, který vedl do další galaxie. Zde by měla být Thanosova planeta se zahradou.
"Už se blížíme."řekla Nebula a navigace to potvrdila.

Spokojený Thanos nad svým splněným úkolem poklidně procházel svou zahradu plnou zvláštních barevných rostlin a různých keřů.
Avengers už byli schovaní v jeho dřevěném a pomalu schátralém domku.
"Vidíte někde tu rukavici?" ptal se Tony a všichni měli oči na stopkách a uši nastražené, kdyby ho uslyšeli. Hledali po celém domku, kde viselo spoustu látkových pytlíčků s bylinkami nebo dřevěné bedny s ovocem a zeleninou.
"Nikdy bych netypl do Thanose, že je vášnivý zahrádkář."zasmál se Rocket.
"Pozor už jde,"hlásila Nebula vidíc Thanose přícházejícího do domku.
Všichni se schovali za rohy skříní nebo za dveře.
Nic netušící Thanos vstoupil dovnitř a  neznámí vetřelci ho obklíčili. Na levé ruce měl stále rukavici, ale byla dokonale sežehnutá.
"Kde jsou ty kameny?!" ptal se ho se zlostí Tony.
"Zničil jsem je." zavrčel Thanos.
Thor přilétl střechou a sekerou mu uřízl levou ruku. Thanos bolestí zařval.
"Vím, o co vám jde, ale vrátit zpátky to už nepůjde.." řekl Thanos.
Thor se napřáhl a zlostí a z pomsty mu usekl hlavu. Hlava přistála kutálející po podlaze a zastavila se.
Nebula z toho znervózněla a zasmutněla.
"Konečně jsem mířil na hlavu." oddechl si Thor a tímto skutkem pomstil svou rodinu.
"Co když lže?" ptala se Natasha.
"Co znám otce, tak nebyl zrovna dobrý lhář. Nikdy nelhal." zavzpomínala Nebula.
Bez pořízení sebrali jeho useknutou ruku zastrčenou v rukavici a odletěli zpátky na domovskou planetu. Všichni během letu přemýšleli, jak dostat všechny zpátky, ale po Thanosově poslední větě nedokázali nic vymyslet.

Yelloween~Síla MagieKde žijí příběhy. Začni objevovat