○Jimin pov.○
Hétfő délután izgatottan sietek haza, mivel anya mára készült valami meglepetéssel. Sejtésem sincs hogy mi lehet az, de nagyon kíváncsi vagyok. Hamar haza is érek, és ahogy belépek az ajtón, lerugom cipőimet, s elkiáltom magam.
- Haza érteem. - Futok be a nappaliba, de egy pillanat alatt állok meg, amint meglátom mi vár bent. Egy férfi ül anya mellett a kanapén, és mosolygova állnak fel, amint meglátnak engem.
- Jó napot. - Hajolok meg egy picit értetlenül. Nem szoktak vendégeink lenni, főleg nem férfi látogató.
- Szia Jimin. - Köszöntek egyszerre.
- Jung Suwon vagyok. - Nyújtotta kezét a férfi.
- Park Jimin. - Ráztam vele kezet.
- Jimin, Suwon a párom. - Jelentette ki anya. Teljesen lesokkolt, ugyanis, apa halála óta anyának nem volt kapcsolata, vagyis én nem tudok róla...
- M-mi ? Miért nem mondtad ? - Akadtam ki.
- Mert nem tudtam hogy mit reagálnál, és féltem hogy apukád halála után...nem fogadnál el senkit a helyére...- Halkult el a hangja.
- Anya, ha te boldog vagy akkor én is. Szóval nincs semmi gond, ne aggódj. - Öleltem át.
- Örülök hogy ilyen megértő fiam van nekem.
- Ez csak természetes anya.
A nap további része jól telt, kivéve egy dolgot, ami inkább érdekes volt. A férfi, vagyis Suwon tekintete sokszor akad meg rajtam, de ezt betudtam annak hogy ,,megszokni,, próbál. De rendes férfinek tűnik, és örülök hogy anya talált magának valakit. Végülis ha én egyszer elköltözök, akkor anya sem lesz magányos, még ha haza is fogok járni. Meg hát azért még is, anyának sem árt egy kis szórakozás. Eljárhat újra randizni, és új élményeket szerezhet.- Taeee képzeld, anya bepasizott. - Ugrottam rá a fiú hátára, másnap reggel az iskola udvarán.
- Mi ? Tényleg ? - Fogta közre lábaimat, hogy ne essek le.
- Aham, tegnap mutatta be a férfit. A neve Jung Suwon, és jó fejnek tűnt. Szerintem jó kijövök majd vele. - Bújtam bele nyakába.
- Örülök picúr. - Hátra nyúlt és megsimogatta a fejemet. Hiába én vagyok az idősebb - Még ha csak pár hónappal is - úgy kezel engem mintha az öccse lennék.
- És beszéltetek már erről a hármas kapcsolatról ?
- Nem. - Sóhajtott fel. - Még nem, de ma szeretném ezt megbeszélni, szóval Hoseokkal megint átmegyünk hozzátok, ha nem baj.
- Nem, gyertek csak. Hívom Kookiet is és akkor addig én is el leszek.
- Hova hívsz édesem ? - Jelent meg mellettünk az említett, és egy puszit nyomott a hajamba.
- Hozzánk. Gyere át ma. - Fordítottam felé fejemet.
- Rendben, úgy is hiányom van. - Vigyorodott el perverzen.
- Na nem. Először is a múltkori után legalább egy hét megvonást kapsz. Ha annyira kiéhezett vagy, ott a kezed. Másodszor, Taehyungék is ott lesznek így meg főleg nem. - Ráztam meg fejemet.
- Na igen. Nem akarom végig hallgatni mégegyszer. - Dobott egyet rajtam Tae.
- De hát...ez olyan igazságtalan. - Nyafogott.
- Majd máskor édesem. - Kuncogtam fel.- Hoseok, akkor hétvégén próbálunk ? - Sétáltam oda a fiúhoz, a nap végén.
- Szia Jimin. Igen, két hét múlva úgy is évvége.
- Hahh, igen sajnos. Több idő kéne, hogy többet gyakorolhassunk. - Félek hogy nem fog sikerülni, vagy elrontok valamit.
- Ne aggódj Jimine. Kívülről tudjuk a táncot, méghozzá tökéletesen. - Veregette meg vállamat.
- Itt vagyok. - Ölelte meg Hoseokot Taehyung, aztán váltottak egy gyors csókot. Igen, ők visszafogottabban viselkednek társaságban, ellentétben velünk.
- Akkor már csak Jungkookot várjuk.
- Vagy már engem sem. - Karolta át a derekamat az említett, és magához rántott egy csókra. Egy kicsit sem visszafogott csókra. Beleharapott alsó ajkamba, mire halkan felnyögtem, és hajába túrtam aztán tarkóját kezdtem maszírozni. Erről beszéltem. Kicsit sem tudjuk modorálni magunkat.
- Na most már mehetünk. - Váltunk el egymástól. A másik két fiú rosszalóan megrázta fejét, majd kimentünk az épületből.- Szia anya. Oh...szia Suwon. - Köszöntem mosolyogva nekik. Nem gondoltam volna, hogy ma is itt lesz, bár mondjuk ha már tudok róla, meg hát amúgy sem árt ha egy kicsit összeszokunk.
- Sziasztok fiúk. - Viszonozták tettemet. Miután bemutatkoztak egymásnak, a két fiú felment Yoongihoz - aki egyébként még elöttem találkozott Suwonnal - megbeszélni a dolgokat, mi pedig Jungkookkal lent maradtunk, hogy Kook is megismerkedjen anya új párjával.
- Együtt vagytok ? - Kérdezte, és a hangjában nem volt semmi, ami arra utalt volna hogy elítél minket. Aminek nagyon örültem, hiszen mi lett volna ha esetleg homofób ? Ha az lenne, akkor lehet higy miattam még anyával is szakítana, vagy ha azt nem , akkor viszont sosem jönne a közelembe, és emiatt pedig anya szakítana vele.
- Igen, és tökéletesen meg vagyunk. - Válaszolt helyettem Jungkook, és somolyogva rámnézett, majd nyomott egy csókot az ajkaimra.- Kész a késői ebéd, szóval amint lejön a másik három fiú már ehetünk is. - Csapta össze két tenyerét anya, a konyhából kijövet.
- Már itt is vagyunk. - Jött le az emeletről a három fiú. Három vigyorgó fiú. Ránéztem Taehyungra hogy jól sejtem-e amit, mire bólintott egyet és oda szaladt hozzám hogy megöleljen.
- Együtt vagyunk. Hárman. - Suttogta fülembe.
- Gratulálok. - Pusziltam meg arcát. Ez nálunk rendszeres volt, mármint nem tartottuk furának ha néha megpusziljuk a másikat, hiszen legjobb barátok vagyunk már évek óta.
- Akkor ehetünk is.- Sziasztok. Holnap találkozunk. - Integettem az ajtóból a fiúknak.
- Yoongi, gyere. - Kaptam el a fiút, a csuklójánál fogva, és felhúztam az emeletre.
- Mesélj el mindent kérlek. - Ültem törökülésbe, és térdeimre támaszkodtam.
- Oké, szóval...○Visszaemlékezés Yoongi pov.○
- Megbeszéltétek a dolgokat ? - Kérdeztem idegesen, tördelve ujjaimat.
- Igen. Először is egyikünk sem haragszik rád, vagy egymásra. A döntés egyébként nem volt nehéz, ugyanis egy véleményen voltunk. -
- Úgy döntöttünk hogy...próbáljuk meg hárman. - Fejezte be Hoseok Taehyung monológját.
- K-komolyan ? - Szemeim kikerekedtek, s teljesen lefagytam.
- Igen. De, nem féltékenykedhet senki, senkire. - Jelentette ki feltételét Hoseok, amire persze rábólintottunk.
- Szóval most két istennel járok. Ez hihetetlen. - Motyogtam, mire elnevették magukat. - Megcsókolhatlak titeket ? - Összenéztek, aztán bólintottak egyet. Először Taehyunghoz kúsztam oda, és váltottam vele egy csókot, aztán Hoseokhoz. Majd ők is megcsókolták egymást.○Visszaemlékezés vége, Jimin pov.○
- Nagyon örülök nektek. - Ugrottam rá a fiúra, higy jól megölelgessem.
- Köszönöm, és azt is hogy bezártatok minket. - Kuncogott a végén.
- Uu, nem akarsz eljönni velem és Taehyunggal a fodrászhoz ? - Vetettem fel az ötletet. Igaz, a mostani szőke színt nagyon szeretem, de ideje változtatni.
- De, persze. Nem ártana nekem is egy új hajszín. Mikor mennénk ?
- Szerintem pénteken, meg talán még szólnom is kéne Taenek. - Nevettem el magam.
- Lehet nem ártana. - Horkantott fel.
- Akkor majd holnap szólok neki, de Jungkooknak és Hoseoknak ne mondjuk el, legyen nekik meglepetés.Sziasztok. Remélem tetszett nektek.
További szép napot mindenkinek ! ❤🧡💚💛💙💜
DU LIEST GERADE
Félreismertelek Jikook ff. Befejezett✔
Fanfiction- Szeretlek, hát nem érted ? - Kérdezte megtört hangon. Fejét felemelte, könnyes szemeivel rám nézett. - M-mi ? - Ledöbbentem válaszát hallva. Egy kicsit sem számítottam rá hogy ő...pont ő... akit elvileg utálok, szerelmes belém. Jézusom...Jungkook...