Arkadaşlarının zoruyla Alper'in konserine gitmiştin. Sen Alper'i sevmiyordun. Ama en yakın arkadaşın AEFC'den idi. Hatta Alper'e aşıktı. Alper sahneye çıktı ve göz göze geldiniz. O sırada "i think you love me now" söylüyordu. Çok etkilenmiştin. Sonra sana göz kırptı. Kalbin hızlı hızlı atmaya başladı. Sen omuzlarını silktin ve göz devirdin. Çünkü çok heycanlanmıştın ve ne yapacağını bilememiştin. Konser sonunda bitti. Tam gidecekken omzunda bir el hissettin. En iyi arkadaşın şaşırmış gözlerle sana bakıyordu. Arkanı döndün ve elin sahibinin ALPER ERÖZER olduğunu gördün. Çok şaşırmıştın.
Alper: Bir saniye konuşabilir miyiz?
Sen: Niye ki?!
Alper: Nazlanma gel işte
Sen: Nedenini söylerden gelirim.Arkadaşın araya girdi;
"İstersen ben gelebilirim Alpercim"
Dedi ve göz kırptı.Alper: Gördüğün gibi herkes benimle olmak istiyor, şarkı söylerken bana bakışlarını gördüm..
Yüzün kızarmıştır ve Alper'e gülücük atarsın.
Gözlerini devirirsin;
"Of tamam geliyorum!"Arkadaşın hayret ve kıskançlık karışımı bir bakışla sana bakıyordur.
Alperin arkasından ilerlemeye başlarsın. Seni kulisine götürür,
"Konser nasıldı?""Aslında zorla getirilmiştim ama çok da berbat değildi."
Alper sana "Yaa öyle mi?" Deyip şüpheli ama tatlı bir bakış attı ve arkadaşlarımın yanına döndün.
Arkadaşların çok heyecanlanmışlardı ama
sen onlara büyütülecek bir şey olmadığını söyledin ve eve doğru yol aldınız.Tam kilidi açıyordun ki karşı karşı kaldırımda yürüyen Alper'i gördün.
"Sen beni mi takip ediyorsun sapık!" Diyip Alper'i ittin.
Alper geriye doğru sendeledi ve son hız giden bir araba ile burun buruna geldi.
-
Sizce çarpacak mı?!??!?!