Блуждав я по лісі дуже довго. Обдумовував все дуже дуже уважно. Згадував всі моменти які зв'язували мене з Хатаке. Всі поцілунки, всі дотики. Думки, ревність? Я все обдумовав.
Дойшов я довтсновку дуже не однозначного. Я його не люблю, але я точно до нього маю щось більше ніж симпатію. З таким думками я ще походив по лісі і вернувся до мотоцикла щоб їхати до дому.
Тільки я заїхав в місто як заглох! Чорт! Треба було подивитися скільки в мене бендзину, а не гнати зразу на лісо полосу! Придурок! І як так можна?!
Я дістав телефон щоб подзвонити Дейдрі щоб забрав мене. Тільки включив телефон як висвітилося, що заряду недостатньо? А! Як так можна?! І, що мені робити?! Так стоп коли я ліз в кишеню за телефон я не відчув ключі. Я знов заліз в кишеню і не нащупав ключі! Та я визунчик. Так, добре запасні ключі є в Дейдри але як мені до нього додзвонитися?! І тембільше він поїхав до баби Сасорі! Я сів біля мотоцикла і почав думати.
Десь через пів години біля мене зупинилася машина. І я зрозумів, що це тачка Какаши. А вот зараз я його не хочу бачити! Так треба зібратися. З машини вийшов Хатаке і підійшов до мене.
-Ти, що тут робиш?
-Чуда чекаю.
-Заглох?
-Бендзин закінчився.
-Сідай відвезуть тебе до дому.
-Ем, я ключі тоже загубив.
-Хтось має запасні? Батьки, брат чи сестра?
-Друг, але він зараз не в місті.
-Ех, сідай. Поїдемо до мене. - я піднявся з землі і сів в машину до Хатаке. Якби я знав чим це все закінчиться.
Ми сіли в машину і зразу набрали скорість.
-Хотів тебе запитати, чого запасні ключі має друг, а не батьки?
-Їх немає.
-Оу, вибач я не хотів.
-Та, нічого привик. А у вас є?
-Ні немає. Доречі звертайся до мене на ти коли ми не в універі.
-Добре.
-А, і ще одне. Ти завжди на мотоциклі?
-Ну та.
-Зимою?!
-Нуякщо я завжди на мотоциклі то зима не виняток.
-Оу, яб ніколи не дозволив свому хлопцеві їздити на мотоциклі зимою.
-Вот і не дозволяй. А я буду робити так як роблю ціле життя.
-Добре не нервуйся тільки.
Доїхали ми досить скоро. Хатаке жив в ново будові в елітному районі. Ми піднялися на сімнадцятий поверх і Хатаке відкрив двері своєї квартири. Квартира була трьох кімнатна, плюс огромна кухня з гостиною і вана.
-Ого, а квартира у вас, точніше у тебе непогана. - Я побачив улибку Какаши навіть через маску.
Хатаке показав кімнату де я буду ночувати, потім я пішов в вану помити руки і вернувся до Хатаке на кухню.
-Ти голодний?
-Ну та.
-То сідай я якраз яєшню зіжарив.
-Дуже дякую. - я сів за барну стійку. Какаши поставив перед мною тарілку з їжею і чай. Тай сам сів напроти мене.
Хатаке з'їв все скорше мене і поставив тарілку в умивальник.
-Я схожу в душ ти пока доїдай.
Коли я доїв поставив посуду в умивальник і зразу її помив. Мене заінтересувала книжка яка стояла на столешниці. Це виявився Яой відомого письменника. Я відкрив сторінку на якій була закладка і побачив там свій малюнок?! Я був в шоці, зібрався з думками я зміг не зразу. Після шоку я зробив собі ще один чай і зразу для Хатаке і сів назад за барну стійку. Якраз через пару хвилин з вани вийшов і сіроволосий. Він був в фудболці, домашніх штанах і без маски?!
-Ви навіть без маски?
-Ти знов перейшов на ти? Знаєш шукати таку маску мені лінь, а в гольфі сидіти і по давно не хочу. Доречі дякую за чай.
-Та немає за, що. Доречі, а скільки ти вже маєш свою фірму?
-Ну десь з дев'ятнадцяти.
-Ого. Можна мені задати питання?
-Ну попробуй.
-Якщо не секрет, що сталося з твоїми батьками? - незнаю чому але мені стали дуже цікаво.
-Маму я ніколи незнав. А тато закінчив життя самовбивством коли мені було тринадцять. - він вздинув - розкажеш що сталося з твоїми?
-Маму вбили в мене на очах коли мені було чотири-п'ять. А тато помер від передозування. - я зглотнув. Бо про це знав тільки Дейдра а тепер щей Хатаке.
-Ей, не засмучуйся. - сіроволосий зліз з крісла і підійшов до мене і обняв зі спини. Мені стало зразу якось спокійно. Потім Хатаке обернув мене до себе і почав дивитися мені в очі.
-Ти знаєш, що в тебе прекрасні очі? - він це прошепотів. Незнаю, що мені стукнуло але я нагнувся і впився в його губи. Поцілунок був дуже ніжний але потім він переріс в жосткий і власний. Руки Хатаке тримали мою талію а мої руки тягнули його волося. Ноги я закинув йому на талію. Походу Какаши не хватило мої губ і він перейшов на мою шию. І я поняв, що в мене залишаться завтра засоси. В один момен сіроволосий прикусив шкірку шиї і змоїх губ вилитів стон. Через якийсь час Хатаке мене підняв і кудись поніс не перериваючи поцілунок. Я почув що мене положили на ліжко і походу це його кімната. Зараз немає на це часу так як Какаши знов вовлік мене в поцілунок. Його руки потягнулися до кутків моєї футболки і в наступний момент вона полетіла в непонятну сторону. А Какаши почав прокладати вологу дорождку від моїх губ, потім шию і перейшов до грудей, живота і знов вернувся до сосків. Коли він до них доторквся я не міг стримувати стони. Мені так не подобалося тому я перевернув його і зняв з нього футболку і почав як і він прокладати дорожку поцілунків. Його стони були неймовірні але походу йому і це надоїло тому він знов перевернув мене під себе і потягнувся до штанів. Через момент їх вже не було так як і трусів. Він нагнувся і взяв мій член собі в рот і почав жостко сосати, а моментами просто лизав своїм язичком. Я стогнав як остання шлюха вже не хотів це зупиняти.
-Ка..Какаши я зараз...кін... - і я кінчів йому прям в рот він все висмоктав і поцілував мене. Я почув свійже смак але через губи Хатаке.
-Наруто або зупини мене зараз бо потім не зможеш.
-А я не хочу щоб ти зупинявся. - в цей момент в мене війшов один палець було неприємно але через хвилину я привик.
-Та ти вже течеш не можеш дочекатися? - на це я зміг тільки простогнати. Додався і другий, а там і третій. Я пробував стримати стони але..
-Нестримуся, кричи. - і він мене поцілував. Коли був достатньо розтягнути то і я весь тік тому мало бути не дуже больно. Я почав знімати з Какаши штани. Потім і труси. Він був огромний і мені стало страшно що я не зможу його прийняти.
-Я постараюся бути максимально ніжним. - він різко зайшов в мене і я вскриннув але Хатаке заткнув мене поцілунком. Він дав мені привикнути але серівно в мене виступили сльози.
-Я почну?
-Ага. - сіроволосий з кожним входом набирав темп. А потім мене почали жостко вдавлюватиме в ліжко. Цілу квартиру заповнили наші стони. Незнаю скільки це тривало але.
-Какаши я на грані. - я кінчив собі на живіт а Какаши зробив ше приблизно два толчка і кінчик в мене а потім вийшов і обняв мене зі спини.
-Я походу влюбився. - почув я шепіт в вухо але нічого не відповів. Всетки що я натворив? Промайнула останя думка в моїй голові і я заснув як щасливе лися.
————————————
А в нас тут 🔞🤭🔥
Перший раз написала таке тому не судіть строго🤭🔗
📌Інста:__after_____
📌Другий Wattpad: Story_drems
ВИ ЧИТАЄТЕ
{ Недосяжний }
Любовные романы~Перінг: Какаши/Наруто ~Рейтенг: NC-17 ~Статус: завершено ~Почато: 27.06.2020 ~Закінчено: 29.10.2020 • • ~Наруто хлопець з гнилою душею, за проблеми які він зустрів в житті. Що ж буде з хлопцем? Він все-таки стане не самою кращою людиною з черствою...