{Розділ 12}

227 16 4
                                    

Коли я проснувся то не міг стати і коли я поняв, що мене обнімає Какаши настращився! Мене ще дуже боліла поясниця. А потім я згадав все! Я не хотів з ним говорити тому найшов телефон який стояв на зараці, вдягнувся і вибіг з хати.
Вже обід значить Дейдра має бути дома. Тому я викликав таксі і поїхав. Подорозі написав, що зараз заїду за ключами. Дейдра мені їх виніс і він був дуже веселий.
-Хелоу! Ей, а ти чого такий потрьопаний. І де просрав ключі?
-Сьогодні вечером заїдеш все розкажу. А зараз я дуже змучиний.
-Ну добре. Я сто процентів буду.
Я сів в то таксі, в тещо приїхав до Дейдри і поїхав до дому. Коли я заплатив і вийшов то побачив свій мотоцикл! Як, він тут опинився?! Стоп вчора Какаши кудись виходив може евакуатор викликав? Так чого я взагалі про нього думаю?! Та я до нього щось маю але зараз просто не можу проце думати. Все-таки не кожну ніч лягаєш під когось! Так вдома я ліг спати так як все тіло в мене нило.
Під вечір до мене приїхав Дейдра і він привіз з собою море солодкого.
-Давай заварюй чай будеш все мені розказувати!
-Сідай. - я заварив чай зібрався з думками і почав розказувати, що вчора було.
-Я вирішив поцілувати Какаши щоб поняти, що я до нього відчуваю. Зробив тещо хотів і поїхав на лісо полосу. Розібрався зі своїми почутими і поняв, що це більше ніж симпатія. І я вирішив їхати до дому але тільки заїхав в місто як заглох. А потім виявилося, що в мене сів телефон щей ключі загубив. А потім проїжав Какаши і забрав мене до себе. Короче ми переспали. - я йому розказував все подробніше.
-Всенці?! І що? Ви після того говорили?!
-Ні, я злився. Я не знаю. А вдруг йому пофіг.
-Так в тебе завтра є економіка?
-Та...
-Вот і підеш поговориш.
-Ей я не хочу.
-Підеш! Як не добровольно то я сам тебе туда приведу.
-Добре. - ми ще довго сиділи, в потім я відав картину і я пішов його випроводжувати.
-Попробуй мені завтра не піти в Універ!
-Піду, я піду.
-Давай.
Я пішов в кімнату по зависав в телефоні і заснув. Ранок почався з того, що на вулиці падав дощ і поки я доїхав до Універу то промок. Навіть погода не хотіла щоб я виходив з хати. Але всетки я не хочу щоб Дейдра мене підірвав тому зараз я тут. Економіка в нас третя тому треба зараз бути спокійним.
І вот третя пара. Мені зараз капец стрьомно тому я сів в самий зад і почав щось малювати. Сіроволосий зайшов коли пара тільки почала і це було дивно. Але він був не сам. Він про щось дуже весело говорив з Сакурою. Бісить! Що вона від нього хоче?! Так Наруто заспокойся. Сакура дуже щаслива сіла за парту а Хатке почав пару і навіть не подивився на мене. Це дуже задіяло мене. І цілу пару він тоже на мене не дивився. Я виходив один з самих перших. Вибач Дейдра але то він на мене навіть не дивився.
-Наруто залишися будь-ласка. - я затримав подих але підійшов до Какаши і коли останя людина вийшла то Какаши став зістола.
-Тещо вчора було..
-Це була помилка. Я не мав лягати під вас я сам винен. Просто..- мені не дали договорити так як я був посаджений на стіл і біля мене в полотну стояв сіроволосий.
-Ти вважаєш, що це була помилка?
-Ем, а ви?
-Ні, я так не важаю. І не хочу щоб ти так важав.
-Але... - він зняв маску і заткнув мене поцілунком. Коли ми перервалися він хотів щось сказати але в кабінет зайшов солідний чоловік але з дуже товстими бровами. Я скоро стрибнув зі стола і вибіг з кабінету але залишився щоб послухати.
-Какаши-сенпай. Вони почали діяти.
-Сука! Гай збирай всіх вищих на нараду і поїхали! - Какаши і той чоловік вилитіла з кабінету навіть не побачивши мене і я обрадувався. Спокійно поїхав до дому. Ех, він вважає це не помилкою? А вдруг я буду для нього іграшкою якою він побавитися і викіне?!
Тільки я поїв як я в мене задзвонив тедефон і на екрані вибило "Взрив💥"
„-Ну і, що там?!
-Я сказав, що це помилка. А він важає, що все правильно.
-І, що дальше?
-Потім зайшов якийсь чувак і свалив.
-Так відкривай двері я вже до тебе підїжаю!
-Всенці...- почулися гудки„
Вот собака я поставив чайник і тільки заварив чай як в квартиру зайшов Дейдра з плакатом на якому писало великими буквами «Я ДЕЙДРА ЛІПШИЙ ДРУГ ЛИСА ШИПЕРЮ НАРУТО І КАКАШИ!» придурок!
-Це що таке Дейдра?!
-Ну це мій плакат. Я з ним по місті буду ходити.
-Тільки посмій!
-Посмію.
Ми сіли за стіл і почали все обговорювати. Але до нічого гідного не дойшли тому вирішили подивитися фільм. Десь на середині хтось постукав у двері.
-За тобою приїхав Сасорі?
-Ні він ще в своєї баби. Завтра в обід тільки приїде.
-Я так і подавно нікого не чекаю. - я встав з ліжка і пішов до дверей. В гладку я побачив Какаши з букетом роз.
Я показав Дейдрі на плакат і він поняв хто то прийшов тому зайшов в вану, а я відкрив двері.
-Ем, а ти, що тут робиш?
-Хотів з тобою поговорити.
-Давай. Але не в хаті.
-Добре пішли на вулицю. Доречі ці квіти тобі.
-Дуже дякую. - я заніс квіти в кухню накинув куртку і ми вийшли на вулицю.
Ми направилися в парк.
-Наруто, ти сказав в кабінеті, що це була помилка. Ти так вважаєш?
-Ну я думаю, що ти побавився мною і викинеш, а мене життя і так потріпало тому таке я не хочу.
-А хто сказав, що ти іграшка? - він зупинився і дивився мені прямо в очі.
-Ну в мене ж такі догадки.
-Знаєш, я так подумав і замітив, що біля мене ти якись не такий як при інших людях з коледжу.
-Бо я з тобою настоящий як і з Дейдрою. - я це прошепотів.
-Настоящий? А Дейра то хто?
-Мій ліпший друг.
-Ясно, так який ти зі мною?
-Ну такий який я є насправді. Я не ношу біля тебе маску. Просто не виходить.
-А знаєш чому? - я подивився на нього не понятим поглядом.
-Бо це все не помилка. - він стягнув маску і поцілував мене. Дуже ніжко, трепитно. Це був дуже не звичні почуття. Коли ми відсторонилася я почув якусь постуту.
-І що будемо робити?
-Незнаю. Але до стосунків я не готовий.
-Я можу почекати і буду. - я усміхнувся і обернувся щоб іти до дому.
-Зустрінемося. - він нічого не відповіді просто дивився в слід.
Вертався я до дому в своїх думка. І коли зайшов в квартиру то Дейдри вже не було. Зайшов в кухню і побачив квіти які стояли у вазі. Молодець, ще на столі я побачив записку «Я так поняв, що тобі треба подумати тому поїхав до дому. Постарайся мене набрати як тільки щось вирішиш бо я хочу тебе підтримати» я усміхнувся і пішов спати.
Заснути я не зміг бо думав про все, що сталося па зустрічі із Хатаке. Але нічого в голову не лізло тому я постарався заснути. Треба завтра у всьому розібратися і поговорити з Дейдрою. Бо це єдиний хто може щось порадити. Хоть всі думають що він: нерозсудоливий, немає ніякої відповідальності, тільки творить якусь фігні. Так є але ще він: завжди допоможе, підтримає і віддасть все заради тих кого любить. Хотя в нього тоде дуже тяжка доля. Дуже дякую всім і всьому, що ми з ним друзі.
———————————
Давайте активим🤭🍃
📌Інста: __after_____📌
📌Другий Wattpad: Story_drems📌

{ Недосяжний }Where stories live. Discover now