Teşekkür

970 361 75
                                    

Hikâyenin sancısı zihnime düştüğümden beri var olan huzursuzluğum, ilk kelimemi yazmamla birlikte yok olmuş ve SESSİZ bir doğum gerçekleşmişti. Arada sancıların sıklaştığı ve zorlandığım zamanlar oldu tabii ki. Bu süreçte elimden tutup beni rahatlatan, gelecek güzel günleri vaat eden arkadaşlarıma ve aileme teşekkür ediyorum.

Kitabın muştusunu ilk aldığı günden beri heyecanını kaybetmeyen ve benim ilk okuyucum olan Zeynep Mente'ye, bir bakışı ve güzel tek bir kelimesi ile her zaman yanımda olan Gamze Atalay'a, benden uzakta olsa da varlığını her an yanımda hissettiğim Lülü'nün annesine, sözlükte arkadaş kelimesinin karşılığı olan ve desteği olmasa buraya kadar gelemeyeceğim Elif Seçer'e, gençlerin fikrini almak için benim için bir mihenk taşı olan ve ilk okuyucularım arasında yerini alan sevgili Zeynep Duygu Dayı'ya, ciddi adım atmam için beni itekleyen ve kitabı ilk okuduğu andan beri heyecanımı paylaşan değerli hocam Melek Altun'a teşekkür ediyorum. Sizler olmasaydınız bu eser doğmayacak ve kıymetli okurların eline ulaşmayacaktı.

Gençliğin heyecanını ve coşkusunu bana bulaştıran, tıkandığım zamanlarda ellerini omuzuma koyan arkadaşlarım Tuba Kısmet, Feyzanur Taşçı ve Tuğçe Uğur'a teşekkür ediyorum.

Kalbimin kilitli sığınağında saklı duran sevgili, sen istemeseydin bu hikâyeden bir seri çıkmaz ve belki de yarım kalırdı. Her şey seninle tamamlandığı gibi sihrini konuşturmuş ve hayatıma yeniden fark katmıştın. Sen, bu dünyadaki tüm güzelliklerin sebebisin. O yüzden tüm şükranlarımı sana gönderiyor ve varlığın için teşekkür ediyorum.

Ve son olarak siz okuyucularıma teşekkür ediyorum. Bu kitap sizinle değerli. Ne kadar yaşarsak yaşayalım bize kısa gelen ömrümüzde eserime vakit ayırıp birlikte yolculuğa çıktığımız için teşekkür ediyor diğer yolculuklar için biletlerinizi hazırlamanızı istiyorum. 

🎉 SESSİZ -Bir Göbekli Tepe Efsanesi 1-#Wattys2021 hikayesini okumayı bitirdin 🎉
SESSİZ -Bir Göbekli Tepe Efsanesi 1-#Wattys2021Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin