🍱17

128 20 0
                                    

─────────·  ·  ✦ • •─────────

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

─────────·  ·  ✦ • •─────────

Taehyung pov
.

Aku duduk di atas sofa di dalam bilik kerja aku. Tiba-tiba beberapa orang masuk ke dalam lalu menyergah bilik aku tanpa mengetuk pintu.

"Hoi!" Tengking aku.

"Eh lek lah bro." Beomgyu cuba menahan amarah aku. Siapa je tak marah masuk sesuka hati. Aku memasang wajah polosku.

"Kau nak apa?" Soal Taehyung.

Beomgyu tersenyum sumbing lalu duduk dikerusi berhadapan dengan aku. Dia memandang aku dengan muka penuh harapan.

"Takdelah. Cuma nak bagitahu barang baru dah sampai. Semuanya lengkap tinggal guna je. Duit hasil rompakkan besar dekat syarikat Mountain Entertainment pun sudah selesai.

Jadi, kita hanya akan berhadapan dengan musuh kita dari Australia. Tak silap aku dia tu musuh kau waktu sekolah kan? Dia kirim salam rindu dekat kau." Terang Beomgyu.

"Rindu maut aku je dia tu. Baik! Sediakan barang-barang kita. Aku nak jumpa 'permainan' dekat club." Aku berdiri . Kunci kereta dicapai lalu melangkah keluar dari tempat tersebut.





Usai dia sampai di kelabnya. Taehyung membaling kunci keretanya pada guard. Dua butang baju dibuka . Jam jenama Gucci ditanganya dibetulkan.
Lelaki itu mengorak langkah ke dalam dengan muka yang bengis. Pintu bilik dibuka. Lagu kuat yang membuat semua terkinja-kinja menari. Taehyung buat tidak endah lalu jalan ke biliknya.

Dimana tempat kawan-kawannya pergi.

"Hey bro." Seokjin menegur Taehyung yang baru masuk ke dalam.

Mereka berjabat tangan sahabat lalu duduk. Taehyung menyunding jari ke arah seorang gadis yang sedang duduk disebuah tempat disudut sana.

Taehyung menbasahkan bibirnya memandang gadis itu atas bawah.

"Budak baru ke?" Soal Taehyung. Mereka mengangguk.

"Siapa yang cari? Hotnya budak tu."

"Jungkook yang bawak dia semalam. Entah kemana budak tu pergi tak tahu. Kenapa? Kau nak cuba ke? Dia fresh lagi." Kata Taehyun.

Tanpa menjawab soalan Taehyun. Lelaki kacak pergi ke arah gadis tersebut . Dia terus duduk di samping gadis itu lalu memeluknya dari tepi.

"Eh encik Taehyung." Ujar gadis itu. Taehyung senyum sinis lalu menarik gadis cantik itu ke tempat lain.

"Cuba kau bayangkan kalau Azra tau tentang nie?" Soal Jimin. Mereka angkat bahu dan beredar dari situ. Mengelak daripada menjawab soalan Jimin.

Taehyung pulang dalam keadaan sedang mengantuk. Lelaki itu kerling di dalam rumah semuanya sunyi sepi dan gelap.

Memanglah sudah jam 3 pagi. Lelaki itu menghela nafas panjang saat mengingati tentang Azra. Kata-kata Jimin membuatkan dia terfikir sejak tadi.

"Kau sedar tak kau curang dengan isteri kau sendiri? Kau dah tak sayang dia ke?" 

Taehyung memandang atas. Dia terus masuk ke dalam bilik.

Tampak sang isteri tidur nyenyak di atas katil. Dia pergi ke sana lalu peluk Azra dari belakang. Gadis itu tersedar apabila terasa pelukkan seseorang.

"Stay please." Kata taehyung dengan suara garaunya. Azra tiada pilihan lain tetapi hanya membiarkan sahaja.

Kim Min Hyuk duduk dihadapan seoranh gadis yang berkacukkan Australia itu. Dia memandang gadis itu dengan riak wajah yang polos.

"Aku sudah bekerja dekat sana. Mana bayaran aku? Ingat aku nak jugak lelaki tu. Bunuh isteri dia." Ujar gadis tersebut. Min hyuk senyun sinis.

"Kau dah tidur dengan dia ke?" Soalnya. Gadis itu mendiamkan diri.

"Tak. Dia taknak, aku tak tahu kenapa. Tapi kami hanya membuat perkara biasa. Alaa kau tahulah kan." Balas gadis itu. Min hyuk ketawa.

"Lelaki yang kau sanjung dan cintai itu kahwim dengan kawam baik kau sendiri , Helena. Kau sanggup ke bunuh perempuan tu?" Kata Min hyuk. Gadis itu terkejut.

✎_☆☆☆

Tbc
Vote me
💜

נιмιη


Next chap nk tae jdi jht x heheh

【ɢᴜᴄᴄɪ : ᴋɪᴍ ᴛᴀᴇʜYᴜɴɢ】Where stories live. Discover now